Gość Outsider Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Witam, Posiadam Micre K11 1.0 55km, przed liftingową z 94r. Mam nastepujący problem, Silnik ma najechane 230 tysięcy i zaczynają się problemy, pojawił się wyciek prawdopodobnie z bloku silnika i nie moge wlewać płynu do niej. Moje pytanie brzmi czy warto regenerować aktualny silnik, warto by w niej wymienić kostkę bezpieczników przepływomierz i jeszcze kilka gratów.. Czy lepiej by było zainwestować kilka stówek w silnik 1.3 albo 1.4 16V od Sunny lub Primery? Jeśli chodzi o blacharke to ma kilka miejsc gdzie ja pożera rdza.. no niestety nie jest to 2012 rocznik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 2 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2013 Moje pytanie brzmi czy warto regenerować aktualny silnik, warto by w niej wymienić kostkę bezpieczników przepływomierz i jeszcze kilka gratów.. Czy lepiej by było zainwestować kilka stówek w silnik 1.3 albo 1.4 16V od Sunny lub Primery? Życzę powodzenia, z takim podejściem. Silnik jak kupujesz używany, to w 95% przypadków są to "golasy", czyli cały osprzęt, także i wspomniane przepływomierz, bezpieczniki, pozostaje ze starego silnika. I wtedy możesz w zasadzie kupić tylko taki sam silnik jak posiadasz obecnie. Jak chcesz robić swap na coś innego, to robota taka że hej. Albo kupić używany motor 1.0, albo autko na części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.