Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pasek na alternatorze i pompie wody


pawelz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje oryginalnego paska.

Auto stoi u mechanika na malym przedzimowym przegladzie.

I mam do wymiany ten pasek. Chce kupic oryginal bo wiem ze zamienniki sa do d..y.

Ale oczywiscie u nas w sklepach tylko jakis Bosh i cos tam innego. Oryginalu nie zalatwia.

Skad to zdobyc ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies czytalem, ze zakladajac nieoryginalny pasek, i tak bedzie po jakims czasie popiskiwal. Ze szkoda roboty. Moze przy benzynie tak nie jest, moze to tylko przypadlosc diesla. Ale wole kupic raz a dobrze. Dzwonilem do serwisu i kosztuje 128 zl, ale bylby dopiero na pojutrze :( a auto stoi dzis w warsztacie i musze odebrac najpozniej jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O paskach było już na forum i to całkiem sporo.Najlepiej serwisowy.Ten szmelc ze sklepu jest zupełnie inny.Kup z serwisu i wymień później samemu

Edytowane przez Pumiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez oryginalu nie robi aso ani nissan, myslisz ze uuchamiaja specjalna produkcje pod model? moze byc byle dobrej firmy


nie mow ze szmelc bo oryginal tez nie jest bezawaryjny, gdyby byl to by go nie wymienial.

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście,że nie,ale kupiłem w sklepie najlepsze paski jakie mieli i piszczały tak,że wstyd było jeździć.Zamówiłem w serwisie i jest ok.Porównując paski serwisowe i te kupione w sklepie widać różnicę w ich budowie i przede wszystkim w jakości materiału.Inny jest również kształt paska bo idealnie pasuje w koła pasowe a te ze sklepu nie i dlatego piszczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem paski firmy Gates i nie piszczały tylko ryczały :thumbsdown: . Teraz mam nissanowskie i jest cisza.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie mow ze szmelc bo oryginal tez nie jest bezawaryjny, gdyby byl to by go nie wymienial.

No przecież całego życia na jednym fabrycznie montowanym pasku nie pojeździ.To jest normalne,że się zużywa i trzeba go wymienić.Czy będzie oryginalny czy nie.

Z resztą nie o tym była mowa.Kolega pawelz wyraźnie napisał,że poszukuje oryginalny pasek a taki dostanie tylko w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sprawdzalem. Niestety na jutro nic nie zalatwie. W serwisie 128 zl. Trudno bede musial sprowadzic kurierem i przy okazji wymienic. U mnie popiskuje tylko na zimnym silniku, ale mechanik powiedzial, ze widac slady zuzycia i trzeba by sie przymierzac do wymiany. Chcialem zalatwic wszystko za jednym razem, ale sie nie uda. U mnie niestety auto codziennie musi jezdzic i musze niezle sie napocic, zeby wygospodarowac jakis dzien na mechanika. Sam nie wymienie, bo ani nie mam gdzie, ani mozliwosci ani umiejetnosci :blush: . A co do zamiennikow, to w warsztacie potwierdzili, ze do tego auta tylko oryginal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczywiście pod wpływem forum też chciałem wymienić na orginalne, ale ponieważ nie mam w pobliżu ASO zaryzykowałem nieorginalne. Po pół roku mogę stwierdzić że nie wiem co to piski, paski jeden Bosch, drugi Continental. Wiec prawda chyba leży po środku. Zresztą stare paski pokazałem mechanikom u siebie w zakładzie i stwierdzili, że to jest standardowy standard.

Nie piszę tego żeby odradzac zakup orginalnych, ale sprawa jest dość dziwna bo to tylko pasek klinowy, żadna skomplikowana część.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oczywiście pod wpływem forum też chciałem wymienić na orginalne, ale ponieważ nie mam w pobliżu ASO zaryzykowałem nieorginalne. Po pół roku mogę stwierdzić że nie wiem co to piski, paski jeden Bosch, drugi Continental. Wiec prawda chyba leży po środku. Zresztą stare paski pokazałem mechanikom u siebie w zakładzie i stwierdzili, że to jest standardowy standard.

Nie piszę tego żeby odradzac zakup orginalnych, ale sprawa jest dość dziwna bo to tylko pasek klinowy, żadna skomplikowana część.

Po wymianie pasków w warsztacie i dalszym ich piszczeniu, również byłem gotów uwirzyć w mit oryginalnych pasków, do momentu aż sam je przejżałem i ponapinałem (paski gates 40zł, komplet dwóch pasków dł. 975 i 925 mm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...