foorest1 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam czy wiecie może jaki tam siedzi dokładnie przegub? Mam sprzeczne informacje co do niego. No i gdzie najlepiej kupić bo PAN mechanik krzyknął mi 320zł i mnie ścięło z nóg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 jak robiłem przekładkę na manuala to półosie pasowały od automatu do zwykłej skrzynia, może to coś pomoże, który przegub potrzebujesz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Potrzeba mi prawy przegub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiug23 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Kup sobie przgub firmy Metelli lub Cifam o parametrach ABS zęby 44, średnica zewnętrzna 92, średnica pierścienia uszczelniającego 56, ilość zębów wewnętrznych 32, ilość zębów zewnętrznych 27. Ja mam takie założone po obu stronach. Zrobiłem około 15 tys. i nie narzekam. Zapomniałem o najważniejszej rzeczy- cena w granicach 150-170zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Dzięki. a gdzie kupiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiug23 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 e-autoparts.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 W przypadku skrzyni CVT półośki są z inną ilością zębów niż w manualu - bynajmniej od strony koła i jest to 27/25. W przypadku manuala to 27/32. W obu przypadkach ilość zębów ABS to 44. Tak czy siak najlepiej wyjąć przegub i policzyć ile czego jest bo ktoś mógł przed tobą już wymieniać półośki i wtedy możesz mieć jakiś inny przegub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Gdzie dostać taki przegur? Jakaś masakra nigdzie nie mają Pomocy. Jak znacie miejsce gdzie mozna to kupić w normalnej cenie to piszcie. Dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) A masz wyjęty i zęby policzone? Do mojej pasował od Primery W10 - wystarczyło przełożyć pierścień ABS, reszta pasowała. Albo np. może taki będzie pasował: http://www.noweczesci.pl/przegub-napedowy-kompletny-gsp,c,0-373-841142-429915/#informacje-produktowe GSP 841142 cena 117 PLN Tyle że ma 23 zęby wewnętrzne, może pasuje i się myliłem że CVT ma 25 zębów, może ma 23. wyjmij, policz, wygooglaj odpowiedni w zadowalającej cenie. Edytowane 8 Listopada 2013 przez kn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiug23 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 przemektom1992 napisał, że półosie są takie same w .manualnej i automatycznej skrzyni.Skoro tak, to i przeguby muszą być takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Tja jasne tyle że zęby abs się nie zgadzają i trzeba przetoczyć przegub. Jestem już umówiony z fachowcem w warszawie. Jak będzie wszystko ok. to namiar dam. Trzeba toczyć i trochę kombinować ale warsztat ze specjalizacją w przegubach więc ufam że będzie ok. Opiszę po naprawie. I mam nadzieję że ktoś z tego skorzysta bo ja usłyszałem w 5 hurtowniach 5 zdań i rozmiarów przegubów do P11 .144 w automacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Najprościej to jest przeliczyć ilość ząbków na frezie. Z doświadczenia wiem, ze takie same przeguby sa w Td i 2.0 benzynie. Zęby ABS mogą sie jedynie różnić jeżeli pompa ABS jest Bosch albo zexel. Ale nigdy sie nie spotkałem żeby byly inne. Tak samo piasty sie niw różnią w żadnej wersji silnikowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 W mojej Primerze P11.144 z 2001 wymieniałem przegub. Kupiłem i powinien pasować (wszystko się zgadzało w katalogach, rok, silnik) a tu lipa. Dopiero przeliczyłem zęby na półosi i porównałem dane z takim samym silnikiem jaki był montowany w P12. Już dużo takich mieszanek miałem niby P11 po lifcie, a części pasują z p12. (np. filtr oleju etc.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foorest1 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 No i wszystko zrobione. Ja zapłaciłem za komplet na stronę 250 zł więc cena super. Warsztat jest w warszawie na ulicy Rezedowej - okolice Marsa. Telefon do specjalisty 607957938. Naprawdę facet wie co robi i nie trzeba mu nic tłumaczyć. POLECAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.