balonik Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam Problem mam taki Dzisiaj nagle nie odpalił mi mój 2,7 tdi z 1999 roku. po przekręceniu kluczyka na żarowe- kompletna cisza, później rozrusznik kreci jak zwariowany i...nic. Dziwna sprawa i pierwszy raz.Bezpieczniki po lewej i pod maska po prawej wszystkie OK. Czy sa jeszcze jakieś inne ukryte bezpieczniki? pozdro.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 wygląda na to że świece po prostu się nie grzeją może być wina w kostce od stacyjki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 w benzyniaku jak nie działa to prąd albo paliwo a to jest diesel czyli jeszcze łatwiej a immobiliser przypadkiem się nie wypiął na ciebie ? zawór paliwowy na pompie sprawdzić czy jest napięcie na początek proponuję 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balonik Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 w benzyniaku jak nie działa to prąd albo paliwo a to jest diesel czyli jeszcze łatwiej a immobiliser przypadkiem się nie wypiął na ciebie ? zawór paliwowy na pompie sprawdzić czy jest napięcie na początek proponuję Jak sprawdzić immobilizer, czy w ogóle można w domowych warunkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 to tdi więc nie mam takiego na stanie, nie wiem prawdę mówiąc czy w tdi jest bezpośredni dostęp do zaworu odcinającego paliwo, a immobiliser nie miga czasem jakoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balonik Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Dzisiaj o dziwo odpalił, ale wczesniej stał całą noc na podłączonym i naładowanym akumulatorze.Nie ucieszyło to mnie za bardzo, bo nie znam przyczyny wcześniejszego odmówienia współpracy. Dobrze , że nie w lesie itd.... Wolę znaleźć sam. Tylko tak pomyślałem i już dalej nie pali.. koszmar. Napięcie na zaworze pompy jest OK. Zgłupiałem. Akumulator znowu do ładowania... Pomysł: Może aku za słabe i jak rozrusznik kręci to nie ma prądu na zawór..?...niestety badałem w pojedynkę napięcie tylko na włączonej stacyjce. Pomysł 2- może po podłączeniu aku po ładowaniu trzeba trochę poczekać na inicjację itd..... pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balonik Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Racja - pójdę chwilowo w inna stronę i filtr paliwa wymienię- może coś go zapchało. Obcykałem już zestaw immo, kluczyk i komp na próbę- pożycze i sprawdzę. Pali :-) Wymieniłem filtr paliwa , akumlator. Stary po 5 - 6 kręceniach od naładowania zdychał. ( Bosch S4- miał równo 3 lata i nie trzymał prądu). Zobaczymy co dalej . Dzięki za pomoc :-))))))))) Odpalił Nie wiem co bylo przyczyną, akumulator mam nowy-m Fiamm. Pojeździłem do dzisiaj. Rano ładnie odpalił- po południu znowu to samo- totalna załamka. Na holu pojechałem do mechanika, ale po drodze spróbowałem na dwójeczjkę i pusciłem sprzegło- odpalił. Jestem totalnie skołowany.. Czy mozna jakoś zobaczyć ostatni kod błedu w roczniku 1999 ?- stare zegary bez elektroniki.Może chociaz mechanik bedzie wiedział co było przyczyną. Zakładam, że jest jakaś pamięc błędów. pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Musi Ci go mechanik podpiąć pod urządzenie diagnostyczne , bo z poziomu laptopa nic nie zdziałasz . Możesz oczywiście samemu spróbować kodów migowych http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 jeżeli nie odpalił z kluczyka ,a z linki odpalił dość szybko to może być nieszczelny układ paliwowy nie widać wycieku a powietrze zasysa i z rozrusznika ma problem zassać paliwo sprawdż przed odpaleniem czy pompka ręczna jest miękka czy twarda ,podpompuj i sprawdż czy odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balonik Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 ok, dzięki za podpowiedzi. Póki co, zdjąłem pokrywę baku i sprawdziłem czy nie ma wody w baku- czyściutko. Tak dla pewności. Przyszło mi do głowy, że zamarzły przewody ( było 5 stopni mrozu), dojechałem do pracy na paliwie z filtra ( około 2 km) i później juz nie zaciągnał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Musiałbyś tankować chyba w lecie , bo od października paliwo na stacjach jest minimum -20* (taka jest norma w PL) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marq4x4 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Niekoniecznie, wytrącone parafiny odkładają się na listkach filtra i szczelnie zatykają, dlatego na aku ciężko odpalić, bo potrzebuje większego ssania układ aby zaciągnąć paliwo. Najłatwiej wymienić filtr, lub dla próby wykręcić ,zagrzać i próbować wypłukać parafinę .jak zadziała ,to diagnoza gotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 No te tzw przejściowe w rzeczywistości jest odporne do -20 ...to dane rzeczywiste ,a nie książkowe, bo pracuję na Orlenie i każda codzienna dostawa paliwa na stację przechodzi przez moje ręce PS: piszę tylko Orlenie i o rozlewniach w Ostrowie i Boronowie bo te 2 nas obsługują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balonik Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 No i chyba udało się- wstyd pisac.... Zbiornik w środku ok- dla pewności założyłem dodatkowe opaski na węże paliwowe na zbiorniku. Coś mnie tknęło, żeby sprawdzić napięcie na listwie świec...i żadnego napięcia tam nie było :-) Dlaczego wcześniej tego nie sprawdziłem.. Okazało się , że złącze doprowadzające prąd do listwy ( na 1 świecy od przodu ) po prostu było strasznie zardzewiałe. Po oczyszczeniu wszystkie świece dostają regulaminowe napięcie. Widać było zresztą po zdjęciu intercoolera nadtopioną końcówkę plastikową osłaniającą nakrętkę - pewnie od iskrzenia. Mam nadzieje ,że to jest własnie ta przyczyna. Aha- wcześniej sprawdziłem kody usterek- 55 czyli zero błędów. Dzięki za pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.