slap Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Witam posiadam primerę p12 1,8 b/g kombi Nurtuje mnie problem obrotów na luzie, bez obciążenia są tak ok 800 a gdy włączę światła rosną do 900 przy włączonym nawiewie i światłach 900-1000 a nawet czasami 1100.Dodam ze obroty nie falują trzymają mniej więciej się równo Czy to jest normalne czy szukać i gdzie usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 na gazie czy benzynie tak faluje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slap Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 obroty nie faluja poprostu podnosza sie,wł światła i nawiwew robi sie 1000 i tak trzyma bez znaczenia czy gaz czy benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ravx02 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Obroty wzrastają ze względu na obciążenie alternatorai jest to zjawisko normalne.Alternator wyrównuje ladowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slap Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 czy nissany tak maja bo w innych autach nie nie miałem takich objawów obroty raczej spadały a potem wracały do normalnej wysokosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martines32 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 witam a ja mam problem gdy na postoju wrzucam bylejaki bieg podnosza sie obroty do1500 czy to jest normalne gdy wybijam na luz wszystko wraca do normy 950 i tez mi nie faluja tylko stoja w miejcu silnik pracuje ładnie równo prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slap Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 WITAM czy przypadkiem nie ruszasz kierownicą, bo wtedy na postoju jest sporawe obciążenie na wspomaganie i tez mi wzrastają obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 A ja mam 525 obrotów, jeszcze niedawno było 550 a powinno być ponad 700. Ehh :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Obroty biegu jałowego wzrastają raz z obciążeniem. U siebie też mam podobny problem, że powinienem mieć 750obr a mam jakieś 700-720. Budą nie trzęsie więc sie przyzwyczaiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.