Piotrek_10243 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) Witam wszystkich fanów Nissana. Dziś chciałbym zaprezentować swoje drugie auto (wcześniej primera P10 2.0slx) jakim jest Nissan Primera P11 (prawie stw). Dlaczego prawie stw?, a no dlatego że nie jest to auto 1 z 200 lecz jakby to powiedzieć 201 . Był to zwykły Nissan Primera GT, który został dość mocno zmodyfikowany jeszcze w Niemczech. A więc: - silnik SR20DEH - rozpórka przód i tył - lakier oczywiście kameleon - fotele i tapicerka z wersji stw - silnik seria GT - hamownia seria GT - zawieszenie ? (chyba seria GT jest dość nisko i twardo) - inne (zielone podświetlenia zegarów i czego się tylko da) Dodatkowo instalaja podtlenku LPG BRC (spalanie nie przekracza 11l/100km) Plany - wywalenie kat-a (co wstawić zamiast kata żeby było w miarę cicho? tłumik środkowy z maximy?) - poprawa lakieru (małe oznaki korozji do ogarnięcia ogółem tragedii nie ma ale warto zadbać) - zmiana tłumnika końcowego na coś bardziej cywilizowanego(m - dolot - większe zaciski hamulcowe (z 200sx pasują P&P tzn. wymieniamy zaciski, klocki, tarcze i wszystko pasuje bez przerabiania?) Możliwe że auto jest kojarzone na forum poprzedni właściciel pochodził z Gorzowa, auto kupione 01.09.2013. Poniżej zdjęcia tego cuda, więcej zdjęć wrzucę później. Z wymiany linki hamulca ręcznego (jakoś trzeba sobie radzić bez kanału) Edytowane 10 Listopada 2013 przez Piotrek_10243 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Fajny lakier,kolor.Ale napis infinity to porażka Sory ale moje zdanie takie jest Bez tego napisu i znaczka ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek81 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 (edytowane) Napis infinity i końcówkę wydechu zlikwidować i świetne autko Edytowane 9 Listopada 2013 przez Irek81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 No racja napis infiniti też mi się nie podoba, wystarczył by sam znaczek ale może lepiej znaczek Nissana? Planuję malowanie tylnej klapy bo pojawiają się pęcherze przy lotce więc napis na pewno wyleci. A co do wydechu to właśnie nie wiem chyba zmienię cały tłumik bo ta końcówka jest wspawana na stałe. A i co polecacie zamiast katalizatora, wiem że można by wspawać samą rurę ale chciałbym go trochę wyciszyć. Z drugiej strony czasem mam wrażenie jakby katalizator był pusty i przez to występuje takie dudnienie, wtedy faktycznie sama rura by chyba pomogła. Zapomniałem dodać do opisu: opony 215x45 R17 + dystanse 2cm (tylko tył) Planuję ztoczyć dystanse tak 08-1cm ponieważ opona wystaje delikatnie za nadkole i rzuca czym popadnie po lakierze. Tak w ogóle jeśli przyjdzie zmienić opony to chyba założę 205.. wydaje mi się że też spokojnie starczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 To tak jakby na VW nakleić NISSAN ) Nie obrażaj naszej marki bo na to nie zasługuje ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Kto tu obraża przecież infiniti G20 to bogatsza tylko pod względem wyposażenia wersja Primery GT, chyba że jest coś o czym nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 To była ironia Wiem że G20 to bogatsza wersja Ale nie godzi się naklejać znaczka innego niż fabryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Dziś pierwsza modyfikacja, przestawiłem zapłon na wcześniejszy i auto lepiej się zbiera już od 2000 ale myślę że przyspieszę go o jeszcze 0,5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ragtom Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Super autko. Ja bym logo i napis zostawił tak jak jest, ale gdybyś chciał się pozbyć to bardzo chętnie przygarne. Bezawaryjności życze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 (edytowane) Dzięki. Zbliża się mój urlop więc może znów coś uda się dokonać. W planach mam zrobienie 4 świateł stopu w miejsce świateł przeciwmgielnych wstawiłbym żarówki o dwóch włóknach(tak żeby były i stopy i przeciwmgielne) tak jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=IXitkzHgqS0 Możliwe że uda mi się wyciąć kata(nie mam go w dowodzie więc można śmiało ciąć) tzn. mam zamiar wstawić rurę (koniecznie kwasówkę) ale nie spawać jej na sztywno tylko do rury dorobić flansze i go przykręcić tak jak przykręcany jest kat. Problem w tym, że nie wiem jakiej średnicy rurę potrzebuję a żeby to sprawdzić potrzebny kanał. Kupienie rury i spawanie to nie problem ogarnę sam tylko muszę znać dokładne wymiary. Gdzieś na forum czytałem że można dać rurę o większej średnicy ale pewnie będzie też głośniej przez to. Edytowane 16 Listopada 2013 przez Piotrek_10243 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 proponuję zostawić stop tak jak jest, a zrobić 4pozycje i 2przeciwmgłowe. ja tak mam i mi się podoba ;d a co do mniejszych dystansów to z tarcz / bębnów hamulcowych wytniesz 7 lub 8mm, musiałbym zmierzyć u siebie to bym Ci podał pewną informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dystanse z 20mm zostały przetoczone na 15mm dzięki czemu opony nie wystają już poza nadkola,(kończą się równo z nimi) i nie niszczą lakieru proponuję zostawić stop tak jak jest, a zrobić 4pozycje i 2przeciwmgłowe. ja tak mam i mi się podoba ;d a co do mniejszych dystansów to z tarcz / bębnów hamulcowych wytniesz 7 lub 8mm, musiałbym zmierzyć u siebie to bym Ci podał pewną informację. Co do lamp tylnych to przemyślę jeszcze twoją propozycję. Tymczasem zabrałem się za konserwację nadkoli więc do tematu lamp jeszcze wrócę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 to pochwal się czym konserwujesz i jak Ci idzie, jak to wygląda bo mnie też to czeka, co do kół to jak masz równo z błotnikiem to prawdopodobnie jak wsiądzie 2-3osoby na tył to żeby Ci rant błotnika opony nie rozciął.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Odnośnie dystansów to spokojnie mieszczą się pod nadkolem, nie będą przycierać (wcześniej gdy miały 20mm też nie przycierały) a to dla tego że poprzedni właściciel miał dość głupi pomysł i pozaginał ranty nadkoli tylnych (ja dałem dystanse do toczenia dlatego że opony za bardzo wystawały w dolnej części nadkola, które już nie jest tak szerokie jak w najwyższym punkcie, od strony progów i drzwi tylnych bo były przez to wciąż brudne. Poniżej zdjęcia z konserwacji myślę, że wyjaśnią sytuację. Nadkola konserwowałem preparatem żywicznym z włóknem szklanym, o takim: Najpierw ścieram starą warstwę farby szczotką drucianą na wiertarce do samej blachy, następnie staram się to włókno szklane zatopić żywicą tak dokładnie jak się da (preparat klei się niemal do wszystkiego ale przećwiczyłem ten manewr jakiś czas temu na primerze P10, wystarczy mały pędzel i dużo cierpliwości), czekam aż wyschnie i delikatnie matuję i ścieram jeśli wystąpią nierówności i maluję czarnym podkładem. Zdjęcia nadkoli robiłem już przy założonych oponach zimowych więc nie są pewnie dość wyraźne: Co myślicie o dokładce na przedni zderzak od laguny 1? Z racji nadchodzących świąt postanowiłem sprawić sobie mały prezencik o taki: Teraz potrzebny mi tylko adapter lub jeśli ktoś ma i nie potrzebuje to obudowa przepływomierza chętnie odkupię i zamontuję sposobem jaki przedstawił Coobcio w jednej z instrukcji Czyli ucinamy końcówkę obudowy przepływomierza tam gdzie przychodzą śruby mocujące i zakładamy filtr powinien wejść. Tydzień temu udało mi się zamontować filtr stożkowy i wygląda o tak: Pozostaje tylko przy chwili czasu odizolować trochę filtr od silnika by nie łykał ciepłego powietrza ale narazie nie jest źle tzn. po przejechaniu 50km trasą (110-130km\h) filtr był tylko troszkę ciepły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pilot9314 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Fajna furka ;] Mi najbardziej podoba się kanał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Mróz -15 i więcej zrobił swoje akumulator odmówił posłuszeństwa tak więc przyszła pora na nowy. Niby wymiana akumulatora to żadna modyfikacja ale jak się okazało nowy aku jest o 2cm niższy od poprzednika (wcześniej 55ah teraz 60ah) a co za tym idzie bardziej odsłania stożek a ten z kolei dostaje ciut więcej zimnego powietrza . Dodatkowo zdecydowałem się ściągnąć wygłuszenie z maski które nie wyglądało już zbyt efektownie. Tak to teraz wygląda: Przy okazji urlopu udało mi się uszczelnić aparat zapłonowy, wystarczyło wymienić sam oring (wymiary znalezione tutaj na forum 27x4 okazały się prawidłowe). Znalazłem też czas by pozbyć się napisu infiniti z tylnej klapy, został sam znaczek. Zakupiony został olej liqui moly 10W-40 i filtr Mann + płukanka liqui moly więc przy czasie zabiorę się za wymianę (chciałem kupić Valvoline maxlife 10W40 ale jest problem z dostępnością tego oleju w mojej okolicy i sprzedawca polecił ten olej). Są już plany dotyczące poprawek lakierniczych ale to nie wcześniej niż w maju. Do tego czasu chciałbym nabyć spoiler z hondy type r (http://www.mijnalbum.nl/Foto-YQVW8STZ.jpg) dlatego jeśli ktoś z was ma dostęp do takiego to chętnie kupię. Przednie opony zostały zmienione na Michelin 205/45/R17 z racji tego że poprzednie Continental 215/45/R17 się skończyły, tył został 215/45/R17. Z tego co gdzieś wyczytałem to seryjnie wersje gt wychodziły właśnie z oponami tył 215 przód 205 które są wystarczające dla tego auta i przyznam że mając te 215 na przodzie to trochę za ciężko się kręciło kierownicą przy parkowaniu teraz jest o wiele lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czym chcesz malować? Twoje auto jest pomalowane oryginalnym KV7? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To nie jest oryginalny KV7 ale nie miłem okazji by porównać na ile duża jest różnica między moim kolorem a oryginalnym KV7. Poprzedni właściciel przy sprzedaży przyznał że auto miało malowany błotnik i podał namiary gdzie kupił ten lakier - http://www.fabrykabarw.webd.pl/sklep.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3&category_id=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil STW Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Napis infinity porażka ale tylni spojler daje rade. Wie ktoś może gdzie można dostać KV7 pewnie jakieś spece znają kod lakieru i potrafia go zrobić musze pare poprawek zrobić ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Temat ostatnio trochę zamarł ale nie miałem za dużo czasu żeby cokolwiek zrobić. Mimo to udało mi się zdjąć napis z tylnej klapy został tylko znaczek. Nadal robię przymiarki do malowania by Nissan odzyskał w 100% swój wdzięk i mam nadzieję, że najdalej w sierpniu pojedzie do lakiernika. Tymczasem maluję zaciski hamulcowe czerownym hammerite-m i ogólną konserwacją wszystkich elementów na których znajdę choć odrobinę rdzy. Kolejne fotki wrzucę jak dokończę malowanie zacisków a już widzę poprawę w wyglądzie auta. Zasadniczo nie miałm w planach malowania zacisków ale na przeglądzie okazało się że tył coś słabo hamuje iz ciekawości tam zajrzałem. Okazało się że klocki hamulcowe chodzą zbyt ciasno więc pozdejmowałem te dodatkowe blaszki nakładane na klocek hamulcowy aby chodziły z malutkim luzem. Zakupiłem w ostatnim czasie zaciski 4-tłoczkowe z 200sx s14 aktualnie jestem na etapie ich konserwacji miały być czerwone ale po malowaniu tylnych zacisków na ten kolor jakoś mi jednak nie pasują i prawdopodobnie będą czarne. Komplet uszczelek już mam, zaciski wyczyszczone czekają na malowanie. Aby to wszystko poskładać niezbędne będą jakieś dystanse min 1cm ale myślę że i to uda mi się w najbliższym czasie zakupić. Zaciski 4 tłoczkowe tymczasem sobie odpuściłem tzn. mam je ale nie zakładam (brakuje dystansów a pod felgę 15" musiały bu mieć prawie 2cm). Mimo to prace nad autem trwają dalej jeśli wszystko dobrze pójdzie auto pojedzie do lakiernika (lakier już w drodze). Zaciski pomalowane na zielono: Tylna klapa po zdjęciu napisów: Nissan trafił do lakiernika cel - poprawić wszelkie napotkane niedoskonałości Kolejna nowinka udało mi się dostać oryginalne felgi oz 7,5" R17 z 1998r felgi dziś sprawdzone są proste pozostaje tylko je pomalować ponieważ ktoś je już malował ale są zacieki i jeszcze nie mogę się zdecydować na jaki kolor je pomaluję (srebrny lub czarny). Jedna z nich została już częściowo zmatowana zima dopiero przed nami więc czas się znajdzie by je dopracować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Napis infinity porażka ale tylni spojler daje rade. Wie ktoś może gdzie można dostać KV7 pewnie jakieś spece znają kod lakieru i potrafia go zrobić musze pare poprawek zrobić ;/ Wal na priv dam Ci telefon do gosćia, który ściągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Temat trochę ostygł więc pora na aktualizację. Auto odebrałem na końcu listopada od lakiernika, jestem zadowolony z efektu nareszcie auto wygląda niemal idealnie. Teraz jedyne co mnie zastanawia to na jaki kolor pomalować felgi OZ żeby auto godnie wyglądało i przyznam że srebrne już mi się znudziły może złote? Felgi Wolfrace widoczne na zdjęciach z 1 postu będę sprzedawał a w ich miejsce poszukam jakiś godnych 15" na przyszłą zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Do tego koloru to wg mnie pasowały by czarne Lub coś wchodzące w siwy kolor. Może jakiś mat? Złote zrobią troche choinke z auta a o to nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_10243 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Muszę przyznać że na czarnych całkiem zacnie wyglada tu przykład na innych felgach http://www.bilgalleri.dk/galleri/billeder/239495-nissan-primera-stw-edition Mały up Ze względu na podwyższoną konsumpcję oliwy odstawiłem auto na tydzień do garażu i płukałem tłoki naftą i acetonem, następnie oczywiście zmieniłem olej ale postanowiłem zaryzykować i zalałem tym razem Valvoline 5w40 czyli full syntetyk. Od tego momentu zrobiłem zaledwie 200km więc jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek wnioski ale jestem pozytywnie nastawiony i sporo syfu wypłukałem. Od jakiegoś czasu nasila się stukanie w prawym przednim kole (słychać tylko na dziurach), dwa szarpnięcia za łącznik stabilizatora i wszystko wiadomo, dzisiaj zamówione 2 łączniki Febi Bilestein. A z felgami nadal walczę jakoś brak motywacji żeby je przygotować a chciałbym sam je pomalować więc jeszcze trochę muszę się z nimi pomęczyć. Dojechały idę montować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.