d-rose Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 (edytowane) Witam wszystkich! MODEL:Nissan Sunny GTI Silnik: - Bazowo SR16VE - Wał SR20DEH lekki z 4 przeciwagami - Korby SR20DEH wzmocnione śrubami ARP - Tłoki płaskie SR20DEH podfrezowane - Śruby głowicy ARP - Wałki rozrządu SR16VE N1 - Porting kanałów oraz skrócone prowadnice zaworowe po stronie ssącej - Tytanowe talerzyki i sprężynki zaworowe Brian Crower - Zmienne fazy od 5000, limiter 8000 Plany: -hmmmm na razie brak, no może zakręcić troszke wyżej Układ dolotowy: - Przepustnica rozwiercona do 66mm - Filtr powietrza BMC OTA - Porting ssącego Plany: - Przepustnica 90mm, inny kolektor ssący, CAI box Układ wydechowy: - SSAC 4-2-1 -2,5 cala od El-Tec Plany: -Zmienić tego chińczyka na jakiś porządny custom Elektronika: seria + DET II do zmiennych faz Układ chłodzenia: seria Układ napędowy: seria + sprzęgło Aisina chyba Plany: -Skrzynia z VZR (szpera) + custom półosie Zawieszenie: seria Plany: KYB Super Special + jakieś Eibachy -30mm BODY KIT: Czarny mat Plany: Lotka z GTI-R, może maska Sunny kupiony został w lipcu 2012 jako seria GTI, była bez klimatyzacji i po wielu przejściach. Stan blacharski był opłakany, ale silnik wraz z osprzętem i napęd były w świetnym stanie więc postanowiłem że doprowadze budę do używalności. Silnik był seryjny, ale po tylu latach na hamowni wypluł wynik bardzo zbliżony do serii. Po wizycie u Coobcia i jego magicznemu dotykowi, na ekranie pojawiło się coś takiego: Autko przyjemnie jeździło, więc przez zime mocy nie brakowało. W tym czasie wiele się w moim życiu wydarzyło, i w lato podjąłem decyzje o swapie na sr20det lub sr20ve. Zacząłem więc odkładać hajsik i szukać ciekawych ofert, trwało to długo, a samochód cierpiał. Więc pewnego wieczoru okazało się że Coobcio ma do zaoferowania jeden ze swoich piecy, więc decyzja była bardzo szybka. Akcja została przeprowadzona jeszcze szybciej, i od kilku dni na pokładzie jest coś takiego: A mocy ma tyle: Po 3 dniach jazdy, mogę śmiało powiedzieć że czuć różnice :hah: , ale obecny setup zawieszenia i napędu nie pozwala na wykorzystanie potencjału tego silnika. Plany mam następujące na najbliższe 4-5miesięcy: -Skrzynia z VZR-a z customowymi półosiami z pewnego poleconego zakładu, shorshift -Oz ultraleggera 15" lub ATS DTC15" lub lekkie 16" + co najmniej toyo T1R na codzień -Zawieszenie: Albo Kyb Super Special albo gwint DGR. Chyba że dorwe coś fajnego w Angli czy Irlandi z jakiegoś GTI-R'a, rozpórka górna z przodu, poliuretanowe poduszki silnika, jak starczy kapusty to poliuretan gdzie się da -Hamulce - Mam zaciski z Lancera, więc na ich podstawie się coś złoży -Wnętrze - generalnie wszystko co niepotrzebne out. Tylna kanapa, wygłuszenia, plastiki. Zostają dwa fotele, deska we flocku. Będzie wydmuszka, ale postaram się dodać pare łądnych detali. -Akumulator do tyłu, CAI box Generalnie samochód ma być do zabawy, do poupalania na mieście, czasem wizyta na torze, Jastrząb czy Lublin czy Kielce. I licze na te 260KM i poniżej 5 do setki, nie powiem Więcej zdjęc niedługo tutaj i na www.narekawie.pl Wielki podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie swapa! Edytowane 9 Listopada 2013 przez d-rose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 musze wkoncu cos podzialac:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Działaj działaj bo konkurencja nie śpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 No widziałem film jak łoisz pewną Hondę S2000 zdaje się że shamowaną na 242KM ?? Ps. Musimy stanąć na kresce Ty Sunnym ja Zetką. Pss. Limon Swoim Sunnym bardzo Cię objrzdża z miejsca ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Mały update Sunny powoli kończy się składąć. Założone amortyzatory Kayaba Super Special, zobaczymy co z tego wyjdzie. Przód wyżej troche niż tył. Pojedziemy na Ułęż, przetestujemy. Jutro podaje wymiary na rozpórki, przód i tył, może coś z tego wyjdzie. Heble przód złożone. 2 tłoczki z Outlandera Turbo, tarcz 298mm(albo 296). Stalowy oplot. Klocek DS2000. Wydaje mi się że będzie pomagał w zatrzymywaniu Felgi, na ten moment czerwone, ale 9na10 osób, z doświadczeniem w jezdzeniu, odradziło mi 15 przy tej mocy. Dlatego dzięki Limonowi i Coobciowi dostałem na przymierzenie białą felgę i slicka, wszystko w 17", docelowy zestaw. Jutro zakładam slicka na felge, wkładam dystnas 15mm na tył i modle się żeby nie obcierał o dół amora. Jak nie to witam nowe felgi na pokładzie:D Wnętrze - fotele tymczasowy wykminione do seryjnych mocowań, jest dosyć wysoko ale wszystko widze przynajmniej . Pasy 3" OMP, straszna udręka była żeby z 6pkt zrobić 4, ale udało się, po godzinie szukania sprężynki która mi wpadła za szafke... Z innych rzeczy, to hebel na tyle zregenerowany, nowe tłoczki, tarcze i klocki (trw). Korektory out. Nowe gumy w zawiasie, prawie wszystkie, ale na razie zwykłe, bo miałem za darmochę. Nad poli pomyśle. Do pospawania kolektor wydechowy, i jakieś duperel przy silniku, zrobi się po teście drogowym. Generalnie plan jest taki że w przyszłym tygodniu fura jedzie na testy, a na 24 jak się zwolni miejsce to debiut na Ułęży. A jak nie to Kielce tydzień później! Przymierzyłem jeszcze 17" ze slickiem, na przodzie idealnie, ale tył mam rozebrany więc jeszcze nie wiem czy podpasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Na białej wygląda konkret !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Coobcio w czwartek to Twój Suuny stał pod Narodowym?-szacun. Nie mogłem Cie dojżeć-była spora ekipa! Bartka też wcieło :-) Złapcie sie na kresce pod Narodowym! ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Akurat to mój był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Aha:-) Swietna maszyna. Pewnie nie jednemu kopara opadła na Wawa jak go objechałeś :-D Będziecie 22pod N? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Ja bym z chęcią wpadł, a co to za okazja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Reperaturki z czego dopasowałeś? z sedana?Fura konkret. Nigdy nie byłem zwolennikiem matowych kolorów, ale teraz jak widzę jak to siedzi na aucie to chyba się skuszę i u siebie na taką opcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Z tego co wiem to tak, ale dopytam blachmistrza jeśli chcesz. Co do matu, to ja mam dosyć głęboki kolor, bo to lakier, nie okleina. Wygląda naprawdę dobrze, szczególnie z bliska. Co do fury, to w piątek pierwsze gtesty na drodze. Na ten moment niesty białe felgi nie podchodzą, ale będe próbował z większym dystansem. Jak nie, to zakupię chyba komplet slicków Michelin r15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Zapytaj, bo ja się przymierzam do robienia błotników u siebieJa planowałem na próbę go tym całym plasti dipem walnąć i na to ten specjalny perłowy bezbarwny dedykowany do plasti dipuJak by mi siadło to dopiero bym malował auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Popdpytam jutro! No ja myślę cały czas nad klatką i obspawaniem i wylakierowaniem budy, ale to pewnie dopiero bliżej zimy. Chodź myślę, czy by nie zamontować rozbudowanego roll baru i potem go przerobić na klatkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Ty panie 24 razem upalamy w Jastrzębiu, jak tam przygotowania powiedz, jak tam moje cześci z Sunnego się sprawują ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 no przygotowania powoli koniec, geometria dzisiaj/jutro, potem krótkie testy na drodze i ogień na Jastrząb:D Myślę nad kilkoma rzeczami, ale to raczej po sobocie. Wtedy wyjdzie w którym kierunku trzeba iść Na razie zakupiłem Yokohamy a048, podobno nie mają sobie równych na suchym. 195/55, mieszanka medium/soft. W sobote się wszystko wyjaśni. A pulsar na razie prezentuje się tak. Mógłby troche niżej siedzieć Pierwsza pojeżdżawa zaliczona. Próba była bardzo krętka, wszędzie na 2, jeden fragment na 4cim biegu. 3 nawroty bardzo wolne. Ogólnie długość 1700m, średnie czasy wszyzstkich 1:20-1:30 Kilka wniosków: -Jest za wysoko, i za miękko, i za bardzo się kładzie w zakręcie. Bez gwintu się nie obejdzie!! -Bez poliuretanu się nie obejdzie -Geometria też do poprawy, bo w jedynym szybkim zakręcie auto trochę płyneło -Hamuje troche za mocno jak na semi-slicki. Więc chyba nie ma co bawić się w drogową oponę na tor, czas na slicka -Brak szpery i przydługa skrzynia. To jest oczywiste i nie wymaga chyba tłumaczenia! -Trzeba go wystroić na ciepło, bo czuć że to nie jest tyle mocy co było w zime. Ale i tak widze teraz, dlaczego na tor tylko N/A. Moc dla każdego, w każdym momencie -Bez lewej nogi nie da się przejechać zakrętu. Próbowałem trail-brakingu tylko z prawą nogą, no i to nie ma sensu. Dohamowanie i lewa noga zostaje na hamulcu, bo inaczej auto nie skręca -Im mniej skręcałem kierownicą, tym lepiej skręcał Generalnie Sunny jest przekotem, tylko szkoda że mi zjadł tyle opon, i że tyle pali a dla ciekawych, tak wygląda seryjny gtir, kupiony niedługo po premierze, 20 lat po. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 (edytowane) He zawsze jest co poprawić Ps. Stabilizatory można skrócić = usztywnić Pierwsze koty za płoty Pss. Budę GTI-R znacznie zdrowszą dla was mam No i przede wszystkim koła 15" to kibel wchuj... na 17 z niskim profilem musisz zacząć latać Edytowane 25 Maja 2014 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d-rose Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 No na zawieszenie mam z wujkiem pare pomysłów, zobaczymy co z tego wyjdzie Na razie zostaje w takim zestawie. 17 wejdą jak uzbieram na jakieś ultralekkie, i będzie już klatka i pełen slick. No a na razie 15 idealne do pierwszej zabawy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.