Gość mates081 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Witam! Jestem nowy na tym forum i mam pewien problem. Od pewnego czasu kierownica coraz tężej chodziła, aż wkońcu ciężko nią jest skręcać. Czy to może być padnięta pompa od wspomagania? Dodam że jest to samochód mojego znajomego i wiem tyle że to diesel. Almera jest z 2005 roku. Nie wiem czy tam jest pompa hydrauliczna ( ta napędzana paskiem) czy elektryczna. A chciałbym ją wymontować. Jak wygląda sytuacja demontażu elektrycznej i hydraulicznej pompy? Czy da się ją swobodnie wyjąć czy potrzebny jest do tego kanał? I czy wogóle to jest padnięta pompa, cz może maglownica, choć tutaj nie wydaje mi się żeby to była maglownica. Proszę o odpowiedź. Nikt nie pomoze lub chociaż nie podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 W pierwszej kolejności - jeżeli jest to układ hydrauliczny - wymień płyn od wspomagania. Głoszona przez wielu teoria że ów się nie starzeje to herezje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Przez wielu w tym producenta? U mnie lata bez problemów ten sam od blisko 13lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mates081 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tak ale ogólnie może to być wina pompy? Czy maglownicy? Dodam że podczas jazdy mimo że kierownica była toporna to żadnych stuków i luzów nie wyczułem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Myślę, że to pompa, możesz spróbować zacząć od wymiany płynu (dexron III - tylko i wyłącznie), piernik wie może ktoś wpadł na pomysł wymiany, a co tam zalał nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hansrpg Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Doczytałem gdzieś że producenci często nie piszą o wymianie płynów eksploatacyjnych jednak podczas okresowych przeglądów w ASO robią to "po kryjomu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Takie Matki Teresy z ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.