Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kontrolka oleju pali się do 1500 obrotów powyżej gaśnie.


Zola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.


Mam nowy problem.


Zabrałem się za likwidowanie piszczenia w tylnych kołach na wstecznym. Reperaturki zacisków zakupiłem. pomogło.


Samochód stał 2 dni nieodpalany i co się okazało jak go odpaliłem świeci się kontrolka oleju. Ale świeci się tak do 1500 obrotów powyżej gaśnie jak obroty spadną znowu się zapala. dolałem 1l oleju nic nie pomogło niby stan na bagnecie jest. spotkaliście  się może z czymś takim? 1.9 dci 120 koni. jutro holuję do mechanika.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz ciśnienie oleju - jeśli jest OK to zacznij od wymiany czujnika ciśnienia oleju

Edytowane przez Fazzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z kontrolką ciśnienia oleju na str 16,17 opisane jest.

Pewnie jak kolega radzi też bym zaczął od czujnika ;)

 

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92806-wymiana-oleju-wycena-koszt%C3%B3w/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Na pierwszą diagnozę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest coś takiego? Jestem niedoinformowany w tym temacie wobec tego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest po lewej stronie filtra oleju jest czujnik cisnienia a po prawej czujnik poziomu oleju , mozesz go wykrecic i zobaczyc , jak jest przerwa na jego obwodzie elektrycznym to lampka oleju fiksuje i kierowcy podnosi adrenaline

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie identyczny błąd.  Autko postało tydzień i pokazuje błąd oleju a powyżej 1500 obrotów gaśnie. Pokazuje się zawsze gdy trochę postoi lub co 2-3 odpalenie auta.

Sprawdzałem poziom oleju i jest na max więc to nie to. Czujniki dam elektrykowi do sprawdzenia, może się znajdzie winowajca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 obawiam się ze to nie czujnik. Mechanik powiedział że mierzył ciśnienie i na niskich obrotach jest małe a na wyższych ok. Powiedział ze jeszcze nie jest pewien jaka jest przyczyna. Już się nasłuchałem wielu diagnoz i wielu porad., Najgorsza to był chyba ta o panewkach. A wy co jeszcze podejrzewacie? może pompa oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zola obaj jestesmy ze skierniewic , wejdz na prywatna korespondencje to podam ci numer tlf i sie skontaktujemy oblukamy maszyne i zobaczymy co jest grane bo widze ze dobierasz sie do swojej primki jak pies do jeza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie wrócił od mechanika. Okazało się że po przejechaniu 5 tyś km auto zjadło 2 l oleju dlatego czujnik ciśnienia wyskakiwał. Przy sprawdzaniu bagnetem poziomu oleju (ciepły silnik) był powyżej max a w rzeczywistości 2l za mało. W tej chwili bagnet pokazuje między min a max gdzieś po środku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żre około 0,5 litra na 1000 km. Sprawdzam olej raz na 500 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

przerzuciłem ze starego silnika pompkę oleju i się poprawiło. Choć samochód ma apetyt na olej i co ileś set km muszę dolać z 0,5 litra. się obawiam że od wymiany do wymiany opierdzieli drugie tyle ile ma wlane. Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odgrzewam temat z innego konta:)

 

Teraz kontrolka oleju zapala się na rozgrzanym silniku. Ciśnienie spada. Gdy jest zimny jest ok. gdy się rozgrzeje przy zwalnianiu hamowaniu na niskich obrotach olej się pali. Mechanik pomierzył ciśnienie i na zimnym jest na rozgrzanym nie ma. chce wymienić panewki? Pomoże?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam temat z innego konta:)

 

Teraz kontrolka oleju zapala się na rozgrzanym silniku. Ciśnienie spada. Gdy jest zimny jest ok. gdy się rozgrzeje przy zwalnianiu hamowaniu na niskich obrotach olej się pali. Mechanik pomierzył ciśnienie i na zimnym jest na rozgrzanym nie ma. chce wymienić panewki? Pomoże?

Pozdrawiam

Najzwyklej smog od pompy olejowej zapchany i brak cisnienia sciagnij miske olejowa i przyjrzyj sie czy jest drozny a przy okazji sprawdz czy drozna jest rurka od odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...