TU-134 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 panowie czy jest problem z wymianą szpilki w przedniej piaście? mam jedną urwaną i nie wiem co robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 kupa roboty: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=126&t=103498 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie wiem czy dużo. Zdejmujemy koło, zacisk, tarcze, wybijamy szpilkę wkładamy nową i tarcza zacisk koło 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Jak dla mnie to nie dużo roboty, o ile w x-ie szpilki wejdą od tyłu bez demontażu piasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Powinny wyjść i wejść ponieważ osłona tarcz jest tak wyprofilowana(przynajmniej w P11), że w pewnym momencie jest jej brak i to pomaga po idealnym kręceniu piastą w pozbyciu się szpilki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekKol Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Szpilki wyją bez problemu, jest wystarczająco miejsca. Miałem problem tylko z zakupem nowych i musiałem poprosić kolegę żeby nmi dotoczył. Wulkanizator przekręcił mi gwint w dwóch szpilkach kluczem udarowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumiak Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Szpilki wyją bez problemu, jest wystarczająco miejsca. Miałem problem tylko z zakupem nowych i musiałem poprosić kolegę żeby nmi dotoczył. Wulkanizator przekręcił mi gwint w dwóch szpilkach kluczem udarowym. Podobna sytuacja jak u mnie.Facet zerwał szpilkę podczas wymiany koła.Ja akurat miałem starą piastę od primery to nie było problemu z kupnem. Przy wymianie jest trochę grzebania,ale problemu nie było wielkiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 dzięki za podpowiedzi,trochę mnie to uspokoiło,teraz tylko zorganizować szpilkę i nakrętkę i do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekKol Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Widziałem szpilki na allegro za 8 zł plus przesyłka. Godzina roboty i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X-Johny Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Ja kupiłem szpilkę w ASO ok. 20 zł. Z wymianą nie było problemu, mechanikowi zajęło ok. 30 min. Większy problem miałem ze znalezieniem warsztatu. Nikt od ręki nie chciał "bo nie wiadomo czy piasty zdejmować nie trzeba". Okazało się że wyjdą bez jej zdejmowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.