Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Mcperson Terrano


Qubuś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio gdzies w sieci widzialem taki pomysl do przedniego zawieszenia do terrano. Ciekawy jestem jakby to dzialalo i jaki mialo wplyw na zachowanie auta. W sumie moglby podejsc mcperson z l200 po 2006 roku chyba. Ma ktos z was jakies doswiadczenie w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie wiem czy bedzie miekko, bo polaczenie amorka koni heavy track i do tego jeszcze sprezyna to moze byc wlasnie sztywny. Przy szybszej jezdzie w terenie moze nie bedzie tak dobijac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajtam ajtam nowość .... proszę wpisać w google coilover sie wyjaśni

 

;) no moze nie nowosc ale jest to jakis pomysl ;) tyl w terrano jakos ogarne i szukam pomyslu na przod teraz. Jest kilka fajnych gazowek do przodu ale natknolem sie rowniez na taki pomysl i kombinuje. Mam seryjny przod (nowe sachsy) i przy szybszej jezdzie w terenie mocno dobija. Chcialbym pomoc jakos drazkom mala sprezyna przy amorku ;)  Co myslicie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy do czego chcesz używać to auto... Powiem Ci, że wg mnie seryjne zawieszenie jest dobrane bardzo dobrze. Na przykład Pajero ma znacznie twardsze z przodu i jeździ się bardzo źle na tym. Co prawda chyba ciężej dobić ale wybieranie dziur też słabo temu Pajeru wychodzi. Mi przód raczej nie dobija... baaaardzo rzadko, szybciej tył. Możesz ew podnieść na drążkach... będziesz miał większy skok na dobicie, założyć amory z regulacją dobicia/odbicia /szybkiego/wolnego itp itp ;)

 

A jak ci przeszkadza to dobijanie to odpowiem Ci jak to się odpowiada w środowisku tych co zapitalają na endurakach... widać za mało gazu coś i zdążyło Ci koło wpasć w dziurę a chodzi ot o żeby przelecieć nad dziurą a nie w nią wpadać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) no moze nie nowosc ale jest to jakis pomysl ;) tyl w terrano jakos ogarne i szukam pomyslu na przod teraz. Jest kilka fajnych gazowek do przodu ale natknolem sie rowniez na taki pomysl i kombinuje. Mam seryjny przod (nowe sachsy) i przy szybszej jezdzie w terenie mocno dobija. Chcialbym pomoc jakos drazkom mala sprezyna przy amorku ;)  Co myslicie? 

to amortyzatory wymień na twardsze będzie najprościej, ewentualnie wzmacniane drążki skrętne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znalazlem odpowiedz ;) trzeba jeszcze szybciej zapindalac ;) ale tak serio to najpierw wsadze jakies twardsze gazowki i zobacze jak bedzie. Jest duza roznica w sztywnosci seryjnych drazkow, a np ironman czy innych firm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy do t2 zmieści sie w miejsce seryjnego amora ? bez demontażu drążków ,tylko jako wspomagacz ,twardość mozna regulować ćiśnieniem , i dobrać długość tak by współpracowało

ciekawe jak to by się zachowywało

i jakie mogły by być koszty tego rozwiązania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerost formy na treścią... coil over do T2 + drążek z serii

 

pewnie że zawiechę można utwardzić, ale kto tyranem robi test łosia? Ja się staram jak najbardziej to zawieszenie "uplastycznić" a nie utwardzać... twarde już miałem, działało to w ten sposób że 50% dystansu w terenie,tyran robił na 2 kołach z tyłu i jedym z przodu... drugie z przodu wisiało w powietrzu i oddawało cały moment w nicość...

teraz mam zawiechę mlaskająco-miękką i robi w terenie dużo dużo lepiej...

 

seryjne drążki przestawione na wieloklinie, podkładki HCD, gazowe kayaby seryjnej długości - wycięte nadkola, drążek stabilizatora oddany na złom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylne amory się przedłuża o tyle ile lift wynosił, przednich nie ma potrzeby

lift zawiasu oczywiście ... a nie budy  :rofl:

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednie kayaby są seryjnej długości...nie przedłużałem za radą doświadczonego mechaniora... póki co uważam że słusznie...

 

tył jest cały na trail masterze 50/80, przód wyrównany do tyłu... robi to fajnie, ja już w zawieszeniu nie planuje grzebać dopóki coś się nie urwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...