szczepan250 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 ale to też ma jeździć po szosie paka tego auta jest często wykorzystywana zobaczymy jak to się będzie prowadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 to panhard chyba nie potrzebny, raczej stabilizator, podejrzyj co robią we wranglerze w patrolu, poza tym zawsze zdążysz doczepić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 No i sprawa rozwiązana przerobiłem mocowanie z przodu i już wszystko jak należy jestem w trakcie dorabiania uchwytów amorków i amorka skrętu jeszcze przewody hamulcowe będą we wtorek do tej pory wszystko pokryje farba most dostanie olej i zostaje dorobienie wału napędowego myślę założyć nowy frez bo stary się ukręcił no i jest za krótki i trzeba pomyśleć o jakimś wsporniku pod silnikiem żeby rama się trzymała kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 ale wału chyba nie będziesz sam rzeźbił ? mnie najbardziej interesuje jak połączysz układ kierowniczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 (edytowane) No co ty bez przesady lubię coś zrobić sam ale nie tak precyzyjne rzeczy mam dobry zakład ślusarski zrobią wszystko układ kierowniczy kupiłem taki sam drążek jak jest u dołu zrobiłem kilak modyfikacji mianowicie zamontowałem amorek jutro zrobię fotki taki wał myślę zrobić Przodek na dzień dzisiejszy stoi na wysokości 106cm o 10cm wyższy od tyłu mierzone od podłoża do nad kola zawieszenie jest dość twarde już nie długo jazdy testowe Mam problem z odpalaniem silnika długo trzeba go męczyć ostatnio zrobiło się coraz gorzej paliwo ma aku podładowane i dalej ciężko pali jak już zapali chodzi ok ale nawet na ciepłym muszę dwa razy przekręcić kluczyk żeby zapalił sprawdzę świece może padły ale ciepły by palił No i mamy koniec dziś była jazda testowa nawet fajnie się prowadzi ale muszę ustawić zbieżność i tylne resory wychabrować dziś dostałem odboje z przyczepy Hl jutro kosmetyka i zobaczymy jak się prowadzi w ciężkim terenie No co ty bez przesady lubię coś zrobić sam ale nie tak precyzyjne rzeczy mam dobry zakład ślusarski zrobią wszystko układ kierowniczy kupiłem taki sam drążek jak jest u dołu zrobiłem kilak modyfikacji mianowicie zamontowałem amorek jutro zrobię fotki taki wał myślę zrobić Przodek na dzień dzisiejszy stoi na wysokości 106cm o 10cm wyższy od tyłu mierzone od podłoża do nad kola zawieszenie jest dość twarde już nie długo jazdy testowe Mam problem z odpalaniem silnika długo trzeba go męczyć ostatnio zrobiło się coraz gorzej paliwo ma aku podładowane i dalej ciężko pali jak już zapali chodzi ok ale nawet na ciepłym muszę dwa razy przekręcić kluczyk żeby zapalił sprawdzę świece może padły ale ciepły by palił No i mamy koniec dziś była jazda testowa nawet fajnie się prowadzi ale muszę ustawić zbieżność i tylne resory wychabrować dziś dostałem odboje z przyczepy Hl jutro kosmetyka i zobaczymy jak się prowadzi w ciężkim terenie "znacie powiedzenie nie chwal dnia przed zachodem słońca" na razie d22 będzie napędzane tylko na tył nie nie nic się nie stało po prostu jest problem z przełożenia mi okazało się ze z tyłu jest 39;8 a nie jaki piszą przy tym roczniku 37;8 a teraz z przodu jest 37;8 i mały problem ale już prawie jest rozwiązanie trzeba tylko wyjąć główkę i sprawdzić czy na pewno podejdzie z terano 2 2,4b bo wzrokowo pasuje wygląda tak samo ale lepiej się upewnić poco kupować złom Edytowane 13 Grudnia 2013 przez szczepan250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ogolnie niezle i bojowo. Skoro ma byc bardziej terenowy nie korci cie zeby skrocic wieszaki , podniesc mocowanie resoru i wrzocic go na most? Ewentualnie liftnac tyl dla wyrownania , no i oczywiscie deczko wieksze koleczka. Ale tak tylko sie czepiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jeszcze wszystko przede mną taka była koncepcja ale był by za wysoki trochę resory wyszły nisko tył będę poprawiał resory mocniejsze na razie walczę z przełożeniami kupiłem do przodu 37;8 bo rzekomo takie było z tyłu nie sprawdzałem okazało się że jest 39;8 i szukam tylnego 37;8 co do kół czas pokażę auto powoli będzie tylko do zabawy więc jak kasa dopisze to postawię cały ma mostach z gr z blokadami ale muszę dojrzeć do tego pojeździmy zobaczymy Jeszcze wszystko przede mną taka była koncepcja ale był by za wysoki trochę resory wyszły nisko tył będę poprawiał resory mocniejsze na razie walczę z przełożeniami kupiłem do przodu 37;8 bo rzekomo takie było z tyłu nie sprawdzałem okazało się że jest 39;8 i szukam tylnego 37;8 co do kół czas pokażę auto powoli będzie tylko do zabawy więc jak kasa dopisze to postawię cały ma mostach z gr z blokadami ale muszę dojrzeć do tego pojeździmy zobaczymy tak trochę jeżdżę i zauważyłem taki problem jak wjeżdżam na nierówną drogę powyżej 60-70km/hto auto nosi po drodze na równej jest ok prowadzi się jak po szynach nie wiem co jest czy to może przez brak stabilizatorów czy może że podłoczyłem drążek kierowniczy prosto do przekładni miał ktoś taki problem Jeszcze wszystko przede mną taka była koncepcja ale był by za wysoki trochę resory wyszły nisko tył będę poprawiał resory mocniejsze na razie walczę z przełożeniami kupiłem do przodu 37;8 bo rzekomo takie było z tyłu nie sprawdzałem okazało się że jest 39;8 i szukam tylnego 37;8 co do kół czas pokażę auto powoli będzie tylko do zabawy więc jak kasa dopisze to postawię cały ma mostach z gr z blokadami ale muszę dojrzeć do tego pojeździmy zobaczymy tak trochę jeżdżę i zauważyłem taki problem jak wjeżdżam na nierówną drogę powyżej 60-70km/hto auto nosi po drodze na równej jest ok prowadzi się jak po szynach nie wiem co jest czy to może przez brak stabilizatorów czy może że podłoczyłem drążek kierowniczy prosto do przekładni miał ktoś taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 polecam przejechać się na geometrie, ciekawe jaki kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ci wyszedł bo to mocno wpływa na stabilność (jak jest most obrócony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 cholera wie co jest nie tak ale jeśli prowadzi się po równym dobrze szybciej a tylko na nierównej drodze ją ciągnie jak wpada w dziurę myślę że to może brak stabilizatora geonetrie poprawiłem nie na komputerze ale prowadzi się dobrze myślałem też o drążku kierowniczym może tu jest coś nie tak ale wiele aut na tak zrobione jak tego nie naprawię to pewnie będzie trzeba przeprośić wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 zrób porzadna geometrie, pokaż wydruk, mi to wygląda na ewidentny problem z geometrią, za mały kąt WSZ będzie powodował własnie brak stabilizacji, a jaeszcze jak ci wyszedł w druga strone to w ogole. musisz zrobić komputerowo bo inaczej wychylenie i wyprzedzenie trudno zmierzyć sądze że to nie pochylanie koła bo pewnie nie ma regulacji, rozkładaleś ten most i zamieniałes lewą z prawą czy jak ? zgoogluj sobie kąty ustawienia geometrii, są tacy co to już opisywali dokładnie tak jakbys patrzył na auto z boku i obracał most tak ja stoi na kołach, jakbyś złapał za przód resora i podniesiesz czy opuścisz to ci sie zmienia kąt zwrotnicy, jeżeli nie zwróciłeś uwagi na to jak to było w oryginale, to ci wyszedł przypadkowy kąt, możesz to skorygować przespawując mocowania ale bo dając podkładki klinowe między resory a most zbieżność ma najmniej do gadania nie widzę tu tragedii, robisz geometrię i wiadomo wtedy co przerabiać, pamiętaj że nie myli sie ten co nic nie robi, więc głowa do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 jak przekładałem to tak jak stał w oryginale i tak go złożyłem ale może jak montowałem most na resorach to resory nie były w poziomie przód jest wyżej i jak go postawiłem na kołach to główka poszła w dół i zwrotnice nie są poziomo do podłoża i może to ten problem w poniedziałek jadę na Zamość to pojadę zrobię geometrię może się uda coś z tym zrobić a jak nie to drugą pochwę trzeba zapodać ale to już ostateczność jak przekładałem to tak jak stał w oryginale i tak go złożyłem ale może jak montowałem most na resorach to resory nie były w poziomie przód jest wyżej i jak go postawiłem na kołach to główka poszła w dół i zwrotnice nie są poziomo do podłoża i może to ten problem w poniedziałek jadę na Zamość to pojadę zrobię geometrię może się uda coś z tym zrobić a jak nie to drugą pochwę trzeba zapodać ale to już ostateczność Operacja zmiana przełożenia zakończyła się pozytywnie zakupiłem główkę od patrola y60 przełożyłem talerz i atak wszystko pracuje super Teraz mam taka operację na myśli jak dystanse teraz powiedzcie jak jest najbezpieczniej kupić te z allegro czy zrobić od podstaw i zakupić długie śruby żeby przestrzelić na wylot no i jak szeroko można to zrobić Wracam z tematem Złożyłem koła 35x12,5R 15 a oto fotki z dzisiejszych Testów mam też plan na zmianą resorów na sprężyny tył i przód ma ktoś może jakiś dobry pomysł na materiał na wahacze i chciałbym też się dowiedzieć czy dostanę przednie przełożenie do Patrol k 260 39;8 bo na tych kołach to już ciężko ma silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A może pneumatyczne od razu załóż Miechy od autobusu tylko by kompresor dołożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Raczej nie było by to dobre rozwiązanie w terenie jako bajer to tak bo można każdą wysokość szybko uzyskać Pokonałem efekt ciągnięcia w prawo zamontowałem wąs na prawej zwrotnicy zmniejszył się kąt drążka i już jest ok resztę prac systematycznie będę realizował Taki zderzak dziś sprawiłem navarce zrobiłem też progi jutro zrobię więcej fotek zobaczymy jak sobie poradzi navara na wyprawie Kilka fotek z imprezy na Zamojszczyźnie Koledzy mam dylemat które rozwiązanie zawieszenia będzie bardziej odpowiednie do tego typu auta jak moje zamierzam coś zrobić z tylnymi resorami potem dobiorę sie do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 ciekawe rozwiązanie niezły zawias pierwsza opcja nie koniecznie bo będzie ulegało skrecaniu sam się nad podobna przebudową zastanawiam tylko narazie kasa pusta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 tak kasa jest problemem wszędzie i u mnie Jakie auto chcesz przerabiać Chciałbym założyć mosty od Y61 ale zobaczymy na co kasa pozwoli jak bym się pozbył tych mostów co są obecnie było by łatwiej jak ktoś jest zainteresowany to chętnie sprzedam na tym forum się nic nie dzieje nikt nic nie buduje i nie interesuje się inne marki są bardziej oblegane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) nie ja myśle nad jakimiś portalowymi ale to nie w tym roku jeszcze dopiero muszę w sądzie długi odzyskac nie zaplacone cos podobne jak u karlowicza montuja ale oczywiście taniej a auto to nisssan d22 z 2003 r Edytowane 3 Maja 2014 przez tomekh2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 W warsztacie takie przeróbki kosztują więcej nich auto jest warte a nie koniecznie leprze mają lepszy sprzęt do obróbki metalu Co zrobię sam to mam z tego satysfakcję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekh2 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 nie ja też sam mam zamiar zwłaszcza że na zelastwie troche mam pojęcie i kiedyś szkołe w tym kierunku chodi mi tylko o typ mostu jaki mi chodzi po głowie na zawiasie podobnym do twojego patentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Ja myślę że do d22 pewnie najlepszym rozwiązaniem będzie sierżant ale chciał bym żeby ktoś mi poradził co i jak jaka długość wahaczy jakie tuleje zamontować no te z fotek to są bardzo drogie 280zł szt więc takie wahacze potrzebują 8szt myślę ze to za drogi gips Dalszy ciąg zabawy w przebudowę tym razem resory poszły na taras ale już nie wrócą w przyszłym tygodniu ciąg dalszy Tak maszyna wygląda po oklejeniu zbliża się zima więc zaczną się nowe modyfikacje jest plan na zmianę resorów na sprężyny tył już zrobiony czas na przód No i zmieniłem resory na sprężyny ale jest problem bo zciąga mi auto jak wjadę w dziurę w prawo przy jeździe 50km/h no i oryginalne sprężyny siadły do końca trzeba zamontować jakieś +2 lub 3cale moiże ktoś ma takie od patrola Witam po długiej przerwie ciąg dalszy przebudowy navary tym razem zmieniam serce silnik 4,2 v8 300km skrzynia reduktor Silnik w ramie prace trwaja na swapem skrzyni z silnikiem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Postanowiłem odgrzać temat - nie wiem czy kolega @szczepan250 do nas zagląda jeszcze, a jeżeli tak to jak tam postępy prac? jakieś nowości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Jakiś czas nie zaglądałem za dużo roboty postępy są auto pali nie długo opuści garaż o własnych siłach można powiedzieć że już tylko zostało podłączyć przewody hamulcowe sprzęgło lewarek biegów i reduktora no i poukładać wszystko na swoim miejscu ale łatwiej powiedzieć jak zrobić Mam problem z układem kierowniczym z racji v-ki oryginalna przekładnia poszła na półkę wstawiłem orbitrol ale chyba pompa oryginalna audi nie wyda tyle oleju co trzeba nie działa jak należy na na obrotach zaczyna wyć Edytowane 7 Stycznia 2018 przez szczepan250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Tak Vka mnie zabiła Jak już będzie normalnie użytkowany chętnie bym zobaczył na żywca jak to się sprawuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Jeździ z tym silnikiem Patrol nie moge dodać filmu jak to chodzi ale naprawdę ciekawie mruczy powoli dobiega końca ale wykończenia są czaso chłonne a nikt się długo nie interesował tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Sam ten swap robiłeś - czy zlecany komuś? Widzę że dodatkowo podrasowany o kota (prawie) mechanicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Wszystko robię sam dlatego to też długo trwa bo nie robię tego na co dzień wszystko co potrzebne trzeba wyrzeźbić nigdzie nikt nie chce powiedzieć co z czym się je ale już mechanicznie jest temat ogarnięty silnik pali układ kierowniczy chodzi walczę teraz ze spadającym paskiem od alternatora bo zamontowałem go na silniku długi pasek i spada podzieliłem go na pół i alternator będzie napędzany innym paskiem co dzień to idzie do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.