suszara Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 (edytowane) Witam nissan Qashqai rok 2011 1.6 przebieg 20000 tyś. przy predkosci w przedziale 100 gdy zaczynam hamować kierownica zaczyna drgać te drgania przenoszą się na cały samochód koła wywazone tarcze okej Edytowane 17 Listopada 2013 przez suszara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyntek Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Jeżeli koła nie były by wyważone to kierownica drgała by i przy hamowaniu i przy stałej prędkości np 100km/h a jeżeli tylko przy hamowaniu to jeszcze mogą być opony ale one raczej też by huczały, więc obstawiam jednak tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Ewentualnie zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 suszara skoro drgania pojawiają się tylko przy hamowaniu do na 99% przyczyną będą krzywe tarcze hamulcowe. Skąd wiesz, że tarcze są OK, jak to sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam nissan Qashqai rok 2011 1.6 przebieg 20000 tyś. przy predkosci w przedziale 100 gdy zaczynam hamować kierownica zaczyna drgać te drgania przenoszą się na cały samochód koła wywazone tarcze okej Czym pomierzone były tarcze że są oki ? Czy tarcze były toczone i zdejmowane z piasty ? Jaka jest grubość tarczy w porównaniu do nominału ? Piszesz że opony wyważone , obstawiam zatem że nigdzie nie widać pęknięć kordu , ząbkowania i innych wizualnych uszkodzeń ? Żeby ostatecznie wyeliminować podejrzenie opon zamień tył przód , a jeśli nie są kierunkowe to jeszcze stronami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam nissan Qashqai rok 2011 1.6 przebieg 20000 tyś. przy predkosci w przedziale 100 gdy zaczynam hamować kierownica zaczyna drgać te drgania przenoszą się na cały samochód koła wywazone tarcze okej Przy tym przebiegu to nie sadzę by coś z tarczami było nie tak . Może to system ABS "głupieje" .. mnie jednorazowo system wspomagania "wprowadził wibracje" w układ kierowniczy . Byłem z tym w ASO ale nic nie stwierdzili , mija 2 lata a sytuacja już się nie powtórzyła - odpukać... Masz gwarancję więc niech "spece" pogłówkują i naprawią usterkę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Przebieg nie ma tu nic do rzeczy, do skrzywienia tarcz może dojść w przypadku wjechania w kałużę z mocno rozgrzanymi tarczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom747 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 (edytowane) Przebieg nie ma tu nic do rzeczy, do skrzywienia tarcz może dojść w przypadku wjechania w kałużę z mocno rozgrzanymi tarczami Potwierdzam, miałem tak w fordzie, tarcze były super, a jednak trzeba było je wymienić z powodu wibracji na kierownicy podczas hamowania. Edytowane 19 Listopada 2013 przez tom747 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Potwierdzam, miałem tak w fordzie, tarcze były super, a jednak trzeba było je wymienić z powodu wibracji na kierownicy podczas hamowania. Tarcze okazały się do wymiany mają bicie, tarcze nie są na gwarancji. Ciekawe czy piasty podlegają gwarancji jeżeli też będą krzywe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Piasty podlegają.A tarcze można przetoczyć,chyba że są zużyte. Edytowane 21 Listopada 2013 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Piasty podlegają.A tarcze można przetoczyć,chyba że są zużyte. Tarcze na oko wyglądają jak nowe klocki też,tarcze można przetoczyć jak całosc będzie rozebrana to pomierze piasty. Jeżeli piasty będą krzywe to ciekawe co serwis nissan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Na oko..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) tarcze należy pomierzyć specjalnym przyrządem z czujnikiem, ponadto wskazane jest również sprawdzić piasty aby nie działać po omacku Edytowane 21 Listopada 2013 przez Fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Na oko..... Ty ekspert czytaj dobrze tarcze mierzyłem specj.przyrządem a nie na oko ! Edytowane 22 Listopada 2013 przez suszara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 suszara sprawdziłeś piasty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszara Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Jak całosc rozbiore wtedy pomierze piasty , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Ty ekspert czytaj dobrze tarcze mierzyłem specj.przyrządem a nie na oko ! "Tarcze na oko wyglądają jak nowe" czyż nie Ty to napisaleś? Nigdzie nie informowaleś że mierzyłeś,za to można wywnioskować że serwis stwierdził że do wymiany. Skoro wyglądają jak nowe,to je przetocz,Gra warta zachodu. Edytowane 22 Listopada 2013 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Wszystko zależy od tego gdzie leży przyczyna krzywienia tarcz hamulcowych, samo przetaczanie tarcz może być w tym przypadku niewystarczające skoro nie zostanie usunięta przyczyna źródłowa Edytowane 22 Listopada 2013 przez Fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.