GeorgeGt Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Panowie/Panie Proszę o informację/ sugestie na jakiej zasadzie opiera się ten bajer. Co trzeba kupić z czym połączyć? Jak to będzie wyglądać w P11.144? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 a dokładnie o co caman??, że w każdej lampie ma byc stop i pozycja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 czyli wszędzie musisz dac gniazda na podwójne żarówki i tyle dodatkowy stop/pozycję tak uzyskaną podłączyć do ori w nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) ja mam przerobione ale nie mam 4xstop. kupiłem tylko 2 żarówki dwuwłóknowe 21/5W. w prawej lampie w klapie masz odbłyśnik, robisz otwór taki aby żarówkę można było włożyć, co ciekawe gniazdo na żarówkę u mnie było, mogłem włożyć żarówkę 21W i mam dwa światła przeciwmgłowe. ale ja podgiąłem blaszki w gniazdach tak żeby zasilały włókna w żarówce 21W. zrobiłem małe dziurki w gniazdach na żarówki i przełożyłem kabel, jeden koniec kabla podłączyłem do oświetlenia tablicy rejestracyjnej, a drugi koniec przylutowałem do żarówki do włókna 5w i tak samo przerabiasz gniazdo z drugiej strony. co prawda wymiana żarówki będzie utrudniona ale przez 3lata żadna żarówka mi się z tyłu nie przepaliła i w ten sposób mam 4pozycje, 3stopy (jeden pod szybą, mam hb) i 2światła przeciwmgłowe. nie robiłem na 4stopy bo nie chce aby ktoś mi we mgle zaparkował w bagażniku ;d i na przeglądzie mnie nikt nie zaskoczy jak będzie chciał Pan diagnosta sprawdzić przeciwmgłowe. Edytowane 20 Listopada 2013 przez marlos90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_pl Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 rozumiem taki bajer w P11 gdzie masz symetryczne (ale lustrzane) lampy. W P11.144 z jednej strony masz przeciwmgłowe a z drugiej (prawej bodajże) masz światło cofania w HB. Czy sedan ma symetryczne światła? Jeśli tak, to moja zazdrosna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 tak w p11. a w polificie to nie przejdzie raczej ale tak sobie myślę że można z anglika dać lampę w klapę ze światłem wstecznym i byś miał dwie takie same lampy w klapie, tylko żarówkę dać czerwoną żeby przeciwmgłowe było jak należy, a nie białe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Sedan ma tak jak Hb. Dobrze prawicie chłopacy ... efekt bez zbędnej rzeźby i wydatków w p11 do ogarnięcia, w P11.144 inna bajka. W p11 ładnie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 No niestety w p11.144 mamy jedne cofania i jedno przeciwmgłowe więc zabawy by trochę z tym było.Ja z uwagi na pękniętą lewą wew. myslalem czy by nie kupić angielskiej wersji i zamontować podwójne cofania,a przeciwmglowe domontować jako dodatkowe światło po środku zderzaka Taki diodowy bajer.Ale szybko mi się odechciało bo ani czasu na to nie mam żeby kupić a co dopiero zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_pl Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 No niestety w p11.144 mamy jedne cofania i jedno przeciwmgłowe więc zabawy by trochę z tym było. Ja z uwagi na pękniętą lewą wew. myslalem czy by nie kupić angielskiej wersji i zamontować podwójne cofania,a przeciwmglowe domontować jako dodatkowe światło po środku zderzaka Taki diodowy bajer. Ale szybko mi się odechciało bo ani czasu na to nie mam żeby kupić a co dopiero zrobić. Popieram, W ciemnych miejscach gdzieś poza zabudowanym i latarniami w nocy mało co widać na jednym wstecznym. Myslałem już nawet nad jakąś mocniejszą żarówką albo hi-power ledami zamiast standardowej żarówki do światła cofania. Czy dobrze rozumiem, że anglik ma św. cofania po lewej? Co z homologacją przeciwmgłowego w zderzaku? Nie przyczepią się do takiego czegoś na przeglądzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Czy dobrze rozumiem, że anglik ma św. cofania po lewej? tak, bo przeciwmgłowe jest od środka jezdni więc angliki mają odwrotnie. Co z homologacją przeciwmgłowego w zderzaku? Nie przyczepią się do takiego czegoś na przeglądzie? raczej nie, widziałem w samochodach ściągniętych z usa domontowane przeciwmgłowe z malucha i jeżdżą bo tam fabrycznie nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.