haczepsu Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 jak wczesniej pisałem to moje sprzęgiełka bez żadnych objawów przestały działać , wymontowałem jedno było w nim pełno dość płynnego smaru , mam zamiar go usunąć i sprubować je reanimować tak jak udało sie to w opisanym na forum poście , ale ma kilka pytan do bardziej obeznanych z tym problemem , dołaczyłem zdjęcia moich ,,BREAK,, i co onich sądzicie czy sa już zmielone czy jest jeszcze szansa na ich uratowanie , następnie gdzie konkretnie dać smar bo wiem ze na BREAK nie , czy głowiczkę tam gdzie są wpusty też wymyc cały smar i w jednym poscie kolega opisywał ze sprzęgiełka miał cały czas zapięte i nieszło ich rospiać a jak je rozebrał okazało sie ze nie było tam wogle BREAK czyli jak sie usunie te pierscienie to napedy będą zapięte ? Proszę o pomoc bo idzie zima i napęd będzie potrzebny a nowe trochę kosztują . Próbuje załączyc zdjęcie ale niestety nie mogę jeszcze tego nie robiłem jak możecie mi podpowiedzieć jak to zrobic to dołącze zdjęcia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 jest wątek z przypiętymi serwisówkami, tam wybierz rozdział z napędami fa.pdf i będziesz miał wszystko dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.