Szejn Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam, Panowie padło mi sprzęgło, ślizga się nie miłosiernie. Muszę je wymienić jak najszybciej, autem jeżdżę codziennie. Odnośnie sprzęgła wybór był prosty i trafił na najbardziej pewny zamiennik EXEDY - Zestaw sprzęgła Stage1 do Nissan 350Z 3.5 (2003 - 2006) - NK05H875. Mam nadzieję, że pasuje do wszystkich VQ35DE? Jednakże od razu idąc za ciosem chciałbym wymienić dwumas na jednomas i tutaj pojawia się problem. Nie wiem jaki jednomas wybrać. Nigdzie nie doszukałem się pewnych info, a już tym bardziej numeru części. Większość osób poleca odelżony jednomas firmy ACT, ktoś z forum montował F1 Racing. Jakieś opinie mogę prosić? Na który jednomas się decydować? Który będzie dobry i wytrzyma trochę strzałów? Mógłbym prosić o jakiś numer katalogowy tych sprawdzonych jednomasów, bo muszę powiedzieć w hurtowni numer żeby mi zamówili po dobrej cenie. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź, Szejn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 szejn po co zakladasz nowy temat? po 1. jest temat i warto aby wszystko bylo w jednym temacie po 2 burdel sie robi na f1 jezdzi Przemal, zabik na exedy jezdzi tez prtzemal i zabik i ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zab9k Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 tyś jest żabik Żabek(żaba) jak cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 mogłbyś coś merytorycznego napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Przy zamachach F1 Racing trzeba stosować dłuższe śruby je montujące... Pamietajcie że na jednomasie głośniej pracować nam będzie skrzynia biegów na wolnych obrotach - stukanie z niej będzie dochodzić, nie którym się to mocno nie podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 No wlasnie musze kiedys posluchac jak glosny ten jednomas jest. Ma ktos moze filmik albo moglby nagrac jak to brzmi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Stukanie, czy głośniejsza praca mi w ogóle nie przeszkadza Przyzwyczaiłem się do głośnych aut po V8 na pełnym przelocie Pytanie tylko który jednomas wybrać i jakiś numer katalogowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Kiedys slyszalem takie porownanie ze dzwiek jest taki jakby szpadel za soba ciagnac na niskich obrotach wiec wrzuci ktos ten filmik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 (edytowane) Hmmm jakby go uchwycić... Brzmienie jakby zepsute łożyska w skrzyni biegów były... Edytowane 24 Listopada 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Troche lipa bo myslalem ze tylko na niskich rpm brzeczy a nie do konca odcinki. Coobcio postaralbys sie to nagrac i wrzucic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dziś do firmy będe jechać poprzestawiać wozy to nagram swoją zetkę. Ps. myślałem już że chodzi o rezonans wydechu jak się katy usunie hehe... Już poprawiłem swój powyższy post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam! Niestety moja hurtownia części zawiodła i powiedzieli mi, że nie są w stanie załatwić mi jednomasu do 350Z. Dlatego potrzebuje Waszej pomocy!! Gdzie mogę nabyć takie cudo: ACT - XACT Flywheel Streetlite do Nissana 350Z. Ktoś w PL jest w stanie to ogarnąć? Jakaś firma? Osoba prywatna? Czy trzeba ciągnąć jednomas z US?Boje się ciągnąć z US bo nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak to się odbywa. Jakieś cło, akcyza? Proszę o jakiekolwiek rady, bo muszę jak najszybciej tą część zamówić. Z góry dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Na Zetklubie dałem Ci link do Radzika. Podobno najlepszy mechanik od sprzęgieł. Może coś doradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILLINX Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam! Niestety moja hurtownia części zawiodła i powiedzieli mi, że nie są w stanie załatwić mi jednomasu do 350Z. Dlatego potrzebuje Waszej pomocy!! Gdzie mogę nabyć takie cudo: ACT - XACT Flywheel Streetlite do Nissana 350Z. Ktoś w PL jest w stanie to ogarnąć? Jakaś firma? Osoba prywatna? Czy trzeba ciągnąć jednomas z US? Boje się ciągnąć z US bo nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak to się odbywa. Jakieś cło, akcyza? Proszę o jakiekolwiek rady, bo muszę jak najszybciej tą część zamówić. Z góry dzięki za pomoc! Proszę bardzo: http://www.funkypower.co.uk/catalogue.php?make=NISSAN&model=350Z&year=&level1=TRANSMISSION+%26+DRIVETRAIN&level2=FLYWHEELS&level3=&id_product=5830 ja brałem od nich własnie to, bezproblemowa wysyłka z anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Dziękuje wszystkim za pomoc Dopiero dzisiaj w akcie rozpaczy dosałem kolejna źródła dojścia do ACT jeszcze jest fimra: http://www.topendpower.pl/ Jeszcze raz dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darousa1 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam! Niestety moja hurtownia części zawiodła i powiedzieli mi, że nie są w stanie załatwić mi jednomasu do 350Z. Dlatego potrzebuje Waszej pomocy!! Gdzie mogę nabyć takie cudo: ACT - XACT Flywheel Streetlite do Nissana 350Z. Ktoś w PL jest w stanie to ogarnąć? Jakaś firma? Osoba prywatna? Czy trzeba ciągnąć jednomas z US? Boje się ciągnąć z US bo nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak to się odbywa. Jakieś cło, akcyza? Proszę o jakiekolwiek rady, bo muszę jak najszybciej tą część zamówić. Z góry dzięki za pomoc! Witam sprowadzam części do Nissanów i nie tylko z USA , mogę to ściągnąć tylko że szybko nie będzie od 4 do 5 tygodni bo na LOT to nie przejdzie Pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILLINX Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 http://www.topendpower.pl/ - strasznie dlugie terminy dostawy maja z tego co pamietam bo tez na poczatku chcialem brac u nich. Moze sie polepszyli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 (edytowane) Wymienilem dzisiaj znowu sprzęgiełko. Stare tak zajeździłem, że znowu jednomase musiałem kupić. Tym razem wybrałem SPEC'a tego cięzkiego ze stali, a nie aluminium. Waży tylko ok 1 kg mniej od seryjnej dwumasy. Do tego dałem oryginalną tarcze Nissana i docisk Valeo. Jestem teraz zadowolony. Lekko chodzi pedał no i brak teraz drgań na gałce do zmiany biegów. Na poprzednim lekkim zamahu były znacznie większe drgania. Do tego jak stare sprzegło bylo dowalone to przy hamowaniu silnikiem auto wpadalo w wibracje miedzy 4000, a 3000 obrotów. Teraz jest wszysko jak należy. Przy okazji wydłubałem tylne wkładki kata (te wąskie). Duże wkładki co są na początku kata (okrągłe) zostawiłem bez zmian. Wydech głośniejszy sie zrobil tylko na wysokich obrotach. Do 3500 obr. raczej nie słyszę róznicy. Edytowane 9 Grudnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 jakiś krótki filmik z tą zmianą wydechu zarzucisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Teraz zdzieram do zera letnie. Są już tak łyse, że jak probuje pokręcić go na obrotach to zrywa mi trakcje i można posłuchać odcinki. Ciężko było by go nagrać na pełnym zakresie obrotów. Chyba, że nie na pełnym gazie. Za tydzień będą siedziały zimówki to bez problemu nagram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 to jak będzie Ci na rękę, czekam na filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Przy okazji wydłubałem tylne wkładki kata (te wąskie). Duże wkładki co są na początku kata (okrągłe) zostawiłem bez zmian. Wydech głośniejszy sie zrobil tylko na wysokich obrotach. Do 3500 obr. raczej nie słyszę róznicy. Elo elo ! A powiedz nie ma tego metalicznego dźwięku jak w polonezie jak tylne katy wydłubałeś ? Już nie pamiętam czy przednie czy tylne są stalowe, te stalowe w sumie można zostawić, wiele chyba nie psują mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Dobra zmieniam zdanie. Zrobiłem dzisiaj 200 km i w tym 30 po mieście. Jest sporo głośniej, ale tylko w tedy gdy silnik jest pod obciążeniem. Jednak gdy jadę na delikatnym gazie to jest jak wcześniej. Chociaż na 5 biegu pod górkę przy 2000 obrotów robi się głośno. Trzeba brać pod uwagę że mam wydech przelot z 4 małymi tłumikami. Na wolnych obrotach tak samo cicho jak wcześniej. Jak się przywali gazu to zaczynana nawet fajnie rasowym dźwiękiem ryczeć. Tak od 4000 obrotów. Jak przypieprzam po mieście gazu i lecę bokiem to ludzie ociekają na drugi koniec chodnika. Wcześniej tego nie było. To i dobrze, bo na pasy nikt nie będzie właził. Przerobiłem to wcześniej na wolnym wydechu w GSX-R 1000. Duży plus. Pierwsza cześć ta szeroka to ceramiczna. Tylna część kata to ta stalowa. Dłubałem dwa katy chyba z półtorej godziny. Wydłubałem te tylne mniejsze części bo jedna mi latała mocno i wbiła się w to zwężenie do rury wydechowej ograniczając wylot spalin. Przez to okopcało mi jedną rurę. Nie pierdzi jak polonez, a wręcz przeciwnie. Moim zdaniem ryczy bardziej ale ten dźwięk jest bardziej wygładzony. Zwłaszcza na niższych i wyższych tak od 5000 obrotach. Na razie nie wywaliło mi cheka z tylnych lambd. Zobaczymy później. Filmik nagram na 100 % za kilka dni tylko muszą być w miarę warunki pogodowe, bo przywalę chociaż 5 bieg do końca Musze jeszcze ruszyć dupsko do Coobcia na strojenie, bo odcinka obrotów zbyt szybko i kaganiec do 260. Wkurzające to jest. Edytowane 11 Grudnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Czyli stalowe wywaliłeś Ps. nie ma problemu z przesówaniem limitów ale ja najbardziej ciekaw jestem co do mocy ile uda się ucilać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomZ350 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam forumowiczów. Ja mogę polecić aluminiowe koło firmy Fidanza z wymiennymi talerzami. Zamontowałem takie ok 3 lata temu z organicznym sprzęgłem Exedy. Zamach jest o połowę lżejszy i poniżej 2000 obrotów, na każdym wyższym biegu (tj. wyższym niż 1), skrzynia brzmi jakby ktoś do niej wrzucił garstkę nakrętek. Poza tym jest trochę ciężej ruszyć z niskich obrotów bo gaśnie (szczegónie pod górkę), a na wyższe obroty wkręca się dużo szybciej na biegu jałowym (trochę jak ścigacz) co uwielbiam Po przyzwyczajeniu się do nie wciskania gazu poniżej 2k obrotów nie ma żadnych nieprzyjemności. Jest miły gość na forum z UK który ma większość rzeczy do 350Z na półkach i zapewne mógłby to dostarczyć do PL w 7-10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.