Gość czarodziej84 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam Mam problem z nissanem Almera Tino 2003 1.8 benzyna plus Gaz. Od wczoraj kopci mi z tłumika na niebiesko po dodaniu gazu czy to na benzynie czy na gazie. Może ktoś się z czyms takims spotkał. Prosze o pomoc Jestem tutaj swieżak wieć jesli cos musze dopisac w sprawie informacji to dajcie znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Spala Ci olej... Teraz kwestia przyczyny. Jest dymek zaraz po odpaleniu? Dymi przy wchodzeniu czy przy schodzeniu z obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie ten dział........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej84 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam NA wolnych obrotach nic się nie dzieje, tylko jak dodam gazu to zaczyna się kopcić z tłumika i niebieski dym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) Przyczyn może być naprawde wiele. Po prawo na górze masz wyszukiwarkę. Tam wpisz np. -->niebieski dym<-- klikn a potem czytaj. Temat poruszany często na forum i praktycznie w każdym modelu Nissanka. Edytowane 21 Listopada 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej84 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Przyczyn może być naprawde wiele. Po prawo na górze masz wyszukiwarkę. Tam wpisz np. -->niebieski dym<-- klikn a potem czytaj. Temat poruszany często na forum i praktycznie w każdym modelu Nissanka. dzieki za wskazówki to dla mnie bardzo pomocne. Będe szukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 pierwsze i najważniejsze sprawdź poziom oleju w silniku i dolej, bo z pewnością będzie za mało. Niebieski dym w benzyniakach to tylko i wyłącznie palony olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej84 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam olej uzupelniony i dalej kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 kopci i bedzie kopcił, bo masz albo pęlnięte ze zużycia/przegrzania pierścienie, albo gumki w głowicy się powycirały. Dolanie oleju na to nie zaradzi, spowoduje tylko, ze nie zatrzesz od razu silnika;) Kiedy auto kopci? Od razu przy odpaleniu walnie niebieski kłab dymu? JAk jedziesz po drodze na stałych obrotach i nagle zdejmiesz nogę z gazu to też jest niebiesku dym? Jesłi oba powyzsze, to uszczelniacze zaworowe. JAk auto bedzie rozgrzane, to ustań na parkingu, wciśnij gaz prawie do odcinki (5000obrotów minimum), trzymaj tak przez kilka sekund i zobacz co bedzie leciało z wydechu. Jeśli kłeby niebieskiego (ewentualnie wchodzącego w czarny) dymu, to pierścienie popękane/zuzyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej84 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 kopci i bedzie kopcił, bo masz albo pęlnięte ze zużycia/przegrzania pierścienie, albo gumki w głowicy się powycirały. Dolanie oleju na to nie zaradzi, spowoduje tylko, ze nie zatrzesz od razu silnika;) Kiedy auto kopci? Od razu przy odpaleniu walnie niebieski kłab dymu? JAk jedziesz po drodze na stałych obrotach i nagle zdejmiesz nogę z gazu to też jest niebiesku dym? Jesłi oba powyzsze, to uszczelniacze zaworowe. JAk auto bedzie rozgrzane, to ustań na parkingu, wciśnij gaz prawie do odcinki (5000obrotów minimum), trzymaj tak przez kilka sekund i zobacz co bedzie leciało z wydechu. Jeśli kłeby niebieskiego (ewentualnie wchodzącego w czarny) dymu, to pierścienie popękane/zuzyte. Auto kopci odrazu , i dodałem tak gazu na 500o obrotów i tez niebiesko więc jade sie umowic do mechanika. A wiesz jaki to może koszt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Zestaw pierścieni na allegro znalazłem za 155zł, wiec tragedii nie ma. JAk głowica bedzie zdjęta (i oprócz gumek nie bedzie wymagała roboty ) to same uszczelniacze to groszowe sprawy Plus 50-100 za planowanie. Do tego uszczelki, płyny i najważniejsze- robota mechanika, bo moze wziać 3 stówy, a moze i wziac 3 razy tyle, bo kto mu zabroni. Ogólnie przy dobrych wiatrach (jeśłi nic niespodziewanego po drodze nie wyskoczy) myśle że istnieje realna szansa, zeby sie w 1000-1200 zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej84 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam Temat moge uznac za zamknięty Głowica do całkowitej naprawy + wymiana piercieni + wiadomo wymiana oleju plus filtry oraz robocizna 2500 zł Jeżdził bym o wiele dłużej lecz jak sama nazwa mowi Gaz wypala i wypalił wszystko co mógł. regeneracja głowicy koszt 900 pierscienie kolejne 900 plus robocizna plus oleje i filtry i wyszło 2500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 A ile przejechales na gazie? Jaka instalacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej84 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 A ile przejechales na gazie? Jaka instalacja? Hej Na gazie przejechałem ponad 200 000 tys całkowity przebieg to 298 000 tys. Instalacja firmy Tartarini "Włoska" Gaz montowany w salonie Nissana w Niemczech. Auto kupiłem od Rodziny pierwszy własciciel ja 2 i gdyby nie ta usterka to do tej pory bardzo zadowalony operator tego autka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Masz w aucie zamontowany lubryfikator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DezMond Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Jestem swiezo po remoncie i zamknalem sie w 1,9k. Wymienione pierscienie (300zl, dorabiane porzadne zeliwne do tlokow, z tego wzgledu, ze wszystkie oryginaly czy zamienniki wygladaly zbyt mizernie, po prostu eksperyment), uszczelniacze, uszczelka pod glowica, szlif glowicy (300zl), dodatkowo jeszcze jakies uszczelki, wszelakie plyny i przy okazji dwa paski i roleczka, robocizna 550zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.