bmlol Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam chcialbym prosic o pewne wyjasnienie Jechalem przez las i napotkalem dosc duzo wody na drodze... wjechalem w "TO' i usiadlem...Kola sie krecily ze tak powiem w powietrzu nie wbijalem LOCKA bo stwierdzilem ze nie ma sensu w takiej sytuacji, siedzial w wodzie prawie po same drzwi kolega wyciagnal mnie do tylu i wtrakcie akcji wyciagania i obracania sie kól zapalila sie kontrolka ABS i 4WD.po wyjechaniu z tego wszystkiego na normalna droge zatrzymalem samochod odczkalem chwile zgasilem i odpalilem ponownie silnik, kontrolki zgasly...prosze mi wyjasnie dlaczego sie zapalily te kontrolki obie na raz i nie dzialaly napendy ?!po ponownym odpaleniu kontrola napędów normalnie dzialala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak go holowałeś do tyłu miałeś włączony silnik na luzie czy pomagałeś? Czujniki zanotowały błąd jak by Cie wyciągał do przodu błędu by nie było po zgaszeniu silnika reset i wszystko ok, miałem kiedyś podobną sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmlol Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 no wbilem wsteczny i caly czas pmagalem bo siedzialem dosc twardo a stres to myslalem ze mnie zje bo od niedawna mam x'a i nie chcial bym go posuc tak odrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Kontrolka 4WD może się także zaświecić (migać) gdy za mocno się podgrzeje olej w układzie przeniesienia napędu. Wtedy następuje automatyczne przełączenia na 2WD. Poczytaj dział 5 (Uruchamianie i jazda) z Instrukcji Obsługi T30. Gdy włączasz LOCK w trudnych warunkach terenowych to warto wtedy wyłączyć ESP (o ile jest na wyposażeniu), bo wtedy także jest wyłączany układ TCS (kontroli trakcji) i chyba ABS. Cała moc z silnika wtedy trafia na koła i nie jest sztucznie niczym (hamulcami) przyhamowywana. Dobrze to także wpływa na sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Na wstecznym nie polecam włączać "LOCKA" łartwo wtedy spalić spezęgło jest gdzieś post na forum na ten temat. Wkażdym razie taki chwilowy błąd to nic poważnego jak zgasło to zapomnieć. Radził bym o ile to możliwe w danej syruacji nie holować i niewyjeżdźać w razie zakopania do tyłu. No i cene rady z wyłączeniem ESP kolegi gkowal - to podstawa by sie wykopać, a z piasku polecam jeszcze spuścic powietrze z kół tak conajmniej o połowe o ile ma sie ze soba kompresor by ponownie napompować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmlol Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Trochę juz poczytalem na temat naszych napędów itp... Dobrze jest sie samemu podszkolić zanim będzie za późno do przodu niestety nie bylo możliwości wyciągać bo wąsko bardzo bylo i kolega nie mogl ustawic sie od przodu... Dobrze ze to nic poważnego;) pozdrawiam posiadaczy x'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.