Gość mmmkkk Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam, zarejestrowałem się bo potrzebuję waszej POMOCY Pomagam kupić znajomej jej pierwsze autko. Doradziłem jej nissana almerę N15 1.6 (jeździłem nissanem 100NX z tym samym silnikiem i uważam że to genialna jednostka) tyle, że ona chciałaby mieć automatyczną skrzynię biegów ;/ Znalazłem JEDEN JEDYNY taki egzemplarz i to w miarę dobrej cenie. Niestety jeden z moich znajomych twierdzi, że AUTOMATY w tych almerach były wadliwe! Słyszeliście coś na ten temat?? I na co mam zwrócić uwagę jak będę go oglądał?? Z góry dziękuje Wam za pomoc i wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xeventi Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 almera n 15 warto brac w automacie ja jezdze od 5 lat i nic sie nie dzieje silnik bajka skrzynia igla normalnie cudo maszyna jezeli cena jest kolo 4 tysi nie wahaj sie tylko bierz naprawde warto zwroc uwage czy na d ciagnie do przodu czy na parkingu nie zjezdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
System Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Tylko bardzo dobrze rozgrzej skrzynię !! Czyli dobre minimum kilkanaście km najlepiej w korkach. Miałem kiedyś automat i na wstecznym słabiej ciągnął, ale musiałem zrobić ze 20 km lub więcej po mieście, by dało się to zauważyć. S... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Warto zobaczyć czy płynnie przerzuca i czy nie szarpie czy np dobrze redukuje biegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gm20 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Problem w tym, że osoba która nigdy nie jeździła z automatem nie rozpozna większości anomalii działania skrzyni, a w wielu przypadkach rozpozna awarie tam gdzie jej nie ma np. wrażenie ślizgania sprzęgła w skrzyniach z przekładnią hydrokinetyczną. Wyczulanie zmysłów na szarpnięcia też nie koniecznie jest dobre, na zimnej skrzyni z przekładnią hydrokinetyczną przy powolnym ruszaniu może lekko szarpnąć przy zmianie biegu (gęsty olej stawia dość duży opór). Generalnie auto ma pełzać na R i D (na zimnej i ciepłej skrzyni) oraz zmieniać biegi komfortowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.