Gość bartek9108 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie... szukam po guuglach i ni ma Ile średnio w 2.2Di wytrzymało wam sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Panowie... szukam po guuglach i ni ma Ile średnio w 2.2Di wytrzymało wam sprzęgło? Edytowane 22 Listopada 2013 przez krawiec1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 160tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Kurcze... sprzęgło mi się nie ślizga, wchodzi ładnie na obroty, nawet przy ostrym starcie jak sprawdzałem, biegi wchodzą dobrze... ale czasami przy normalnym ruszaniu zatrzęsie jakby się ślizgnęlo albo była tarcza źle wycentrowana, nie wiem... i teraz myślę, że albo po przeróbce skrzyni coś źle złożyłem albo powoli zabija je podniesiony moment. Auto ma ledwo 116k ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 "odkopuję", gdyż mam wrażenie, że sprzęgło mi się ślizga. Na 1 i 2gim biegu przy gwałtownym dodaniu gazu obroty nie wchodzą płynnie, a auto słabo przyspiesza. Czy to to? Ponadto sprawdzałem ceny kompletu i np. Sachs czy LUK to koszt około 800-900zł, a Valeo - 1600zł. Skąd może wynikać aż taka różnica w cenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 "odkopuję", gdyż mam wrażenie, że sprzęgło mi się ślizga. Na 1 i 2gim biegu przy gwałtownym dodaniu gazu obroty nie wchodzą płynnie, a auto słabo przyspiesza. Czy to to? Na podstawie podanych przez Ciebie objawów najprawdopodobniej sprzęgło kwalifikuje się do wymiany. Jest jeszcze inny sposób na określenia stanu sprzęgła w aucie, a mianowicie spróbuj na postoju przy zapalonym silniku, wrzucić 3-kę i powoli puszczać sprzęgło. Jeśli zgaśnie to jest ok, jeśli nie to szykuje się wymiana, lub inaczej: zaciągnij ręczny i ruszaj z 2 - go biegu. Jeżeli zgaśnie, to wszystko jest ok. Co do cen, to się nie wypowiadam, ale gdzieś było to poruszane, lecz nie pamiętam w jakim modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Z trójki to dawałem radę ruszyć jeszcze 2 lata temu, gdy byłem wystarczająco delikatny sprawdzę metodę 2 + ręczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 nie chodzi o to aby ruszyc z 3 lecz wrzuc bieg posc sprzeglo i przygladaj sie obrotomierzu normalnie powinien zgasnac a jak slizga sie to pomalu beda opadac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Ale macie panowie pomysły na sprawdzanie stanu sprzęgła A sposób jest prosty: podczas jazdy dodaj na 4-5 biegu w okolicach 2tys. obr. full gazu - łatwo sprawdzisz czy się ślizga (z czasem problem będzie występował na coraz niższych biegach). A męczenia sprzęgła na 3 biegu nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 W zeszłym roku wymieniałem przy 250000 km przy okazji wymiany łożysk w skrzyni. Sprzęgło by jeszcze pojeździło, ale bez sensu by było to za niedługo drugi raz rozbierać. Sprzęgło raczej fabryczne było jeszcze, auto kupione przy przebiegu 140000 km z hakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 no teres masz racje lepiej jechac z padnietym sprzeglem dac mu w piz.... i sie zastanawiac czy wrocisz na holu jak mozna spokojnie pod garazem wrzucic trojke ten sposob jest w wielu instrukcjach ale co tam pewnie klamia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 No właśnie bardziej dasz mu w pi*de jak będzie go maltretował szarpiąc przy ruszaniu. Ja o żadnym maltretowaniu nie mówiłem, jedynie o tym żeby sprawdzić czy sprzęgło przenosi dostępny moment z silnika na koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.