lupiniok Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Witam wszystkich. Może ktoś jest w stanie udzielić mi informacji na temat czujnika ABS w almerce n15 rok 96,1.4,75KM. Po podłączeniu komputera okazało się że mam uszkodzony tylny lewy czujnik ABSu. Pytania moje są takie: 1. Czy kupować oryginalny używany czy nowy jakiś zamiennik? 2. Jak jest z wymianą tego czujnika tzn czy są jakieś większe problemy czy można to zrobić samemu a jak są problemy to na co zwrócić uwagę? 3. Czy po wymianie trzeba jakoś kasować błąd czy kontrolka sama zgaśnie? Za przekazane info z góry bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konserwa Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 1. wszystko jedno jaki. byle działał tzn był sprawny, brałbym co tańsze i na wszelki wypadek w Twoim wypadku przedliftowy czujnik, jeśli na tyle była różnica przed i po lifcie. 2. można samemu, przy czym z przodu to po dobroci nie wyjdzie, wiem o musiałem robić, z tyłu nie wiem jak jest, chyba łatwiej go wywalić z piasty. Tak czy inaczej wyjecie starego=zniszczenie cewki czujnika, przynajmniej z przodu. 3. kontrolka sama zgaśnie a tak na poważnie, też mam problem z tyłem, ale zanim wymienisz sprawdź że to na pewno czujnik a nie kabel. Na wysokości końcówki progu jest wtyczka od tylnego czujnika, wypnij ją, weź multimetr, zmierz opór czujnika, bo może on jest ok a tylko kabel się gdzieś zniszczył.przerywa. Jaki masz kod? 35, 36? Kody można sprawdzić samemu gratis, bez komputera...poszperaj "abs diagnostyka n15 itd." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupiniok Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Hejo. Dzięki za wyczerpujące info. Niestety nie wiem jaki mam kod bosprawdzał mi to elektryk i coś tam odczytał na kompie po angielsku.Najpierw mu wyszło że lewe tylne koło a potem się przejechał paręmetrów, hamował i wyszło że czujnik a nie pierścień. Jakbyś mógłnapisać ile omów powinien mieć sprawny czujnik to byłbym w stanie tosobie sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konserwa Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 przedliftem 0,8-1,2 ohma po lifcie 0,6-3,25 ohma http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/?do=findComment&comment=676601 tu masz zdjecie kostki diagnostycznej, procedura dostepna w sieci wiec poszukaj, laczysz styk 4 z 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupiniok Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Dzięki. Poszperam i pobadam co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konserwa Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Dla potomnych: u mnie pomogło odłączenie i przeczyszczenie wtyczek od tylnych czujników abs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.