Lobo Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Witam, skonczył mi sie amor z przodu z prawej strony, wiec przymierzam sie do wymiany. Oczywiscie wymienie oba. Moje pytanie, jakie? Cena ma tez znaczenie. Co Wy na:http://allegro.pl/show_item.php?item=3684079580&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 nie wymienialem nigdy amortyzatorow wiec nie wiem czym sie kierowac. Ceny sa rozne. Jak rozpoznac np ze te monroe to orginaly? Pisze w opisie ze sa gazowo-olejowe, w podobnej cenie sa kyb gazowe. z tego co wiem gazowo-olejowe podobno leszejsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kn Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Gazowy lepszy. Weź KYB, Sachs albo Bilstein. Do primy GT to bym dawał Bilstein g6 albo KYB ultraSR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 patrzylem bo mam te monroe od nowosci chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 mnie takze doszły słuchy ze monroe to już lipa, kiedyś jedne z lepszych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melsky Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 tutaj fajny artykulik o zużytych amorkach, chociaż takich jest troche w sieci http://www.autozawieszenie.pl/objawy-zuzycia-amortyzatorow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 odswieże zapytanie. Czy do P11 GT sa takie same amorky jak do P11 zwykłej? tylko potrzebuje pewnej informacji. chodzi mi o przednia os. tylne wymienilem 2 miesiace temmu na KYB dedykowane do GT. Przod tylko Monroe chyba i Bilstein rozroznia GT od zwyklej wedlug katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 miałem P10 z zawiechą jakąś modzoną jak i zwykłe P11 SR20 . porównywanie jest tak żę przodu nie dało się specjalnie ugiąć w jednym i drugim P10 na sportowym zawieszeniu z tyłu się specjalnie nie uginała ja z KYB byłem zadowolony jak sam montujesz to zawsze wciskaj kilkukrotnie amora na maksa przed założeniem . przód jest dociążony wiec może takie same Monroe to już kicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 a czemu wciskac kilka razy na maksa? znaczy wykonac kilka pełnych skokow amorka? Dowiedzial sie tyle ze jesli chodzi o sama konstrukcje wewnetrza amorka ten detykowany do GT sie rozni. Ma zastosowane inne rozwiazania techniczne-podejrzewam ze chodzi o Twardosc. Sa identyczne ze zwykla p11 montazowo-pasuja. Zamowilem KYB. Zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.