pokerfuck Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) pytanie do fachowcow czy do wymiany szklanek trzeba znowu lancuch rozrzadu rozgrzebywac ? przy zimnym silniku slychac te popychacze i mnie to denerwuje. jak sie silnik nagrzeje jest Ok. czy to normalne przy 2.0 benzynie ? spadek mocy na zimnym silniku jest tez obecny. co moze sie stac jesli bede tak dalej jezdzic? x-trail 2.0 benzyna 106 tkm ma ktos podobne problemy ? no panowie i panie nikt nic nie pisze ? czy tylko ja mam takie problemy ? Edytowane 24 Listopada 2013 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 To już takie pewne że masz to do wymiany po 106kkm? Może wystarczy zmiana oleju? Albo ten typ tak ma? Zauważyłeś że zaczęło się pogarszać odkąd masz auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) To już takie pewne że masz to do wymiany po 106kkm? Może wystarczy zmiana oleju? Albo ten typ tak ma? Zauważyłeś że zaczęło się pogarszać odkąd masz auto? powiedzmy tak: im zimniej tym glosniej-sprobuje za pare dni z 10W40 przejsc na 5W30 rozrzadu tez normalnie sie przy 100 tkm nie wymienia a ja wymienilem i pomoglo - grzechotanie przy odpalaniu zniklo. przyczyny szukam w ksiazce obslugi z ktorej wynika ze poprzedni wlasciciel wymienial olej co 20 tkm. i prawdopodobnie od wymiany do wymiany ani razu nie sprawdzal poziomu bo jak auto przywiozlem to musialem na dzien dobry dobre 0,7 litra oleju dolac zeby miec normalny poziom. niektorzy ludzie mysla ze jak super olej to nie trzeba czesto wymieniac. z wlasnego doswiadczenia wiem ze lepiej tanszy co 8-10 tkm niz drogi co 20 tkm. mozna wlac olej za 100 zl za litr i bedzie przy 10 tkm tez czarny. Edytowane 25 Lutego 2014 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 powiedzmy tak: im zimniej tym glosniej-sprobuje za pare dni z 10W40 przejsc na 5W30 rozrzadu tez normalnie sie przy 100 tkm nie wymienia a ja wymienilem i pomoglo - grzechotanie przy odpalaniu zniklo. przyczyny szukam w ksiazce obslugi z ktorej wynika ze poprzedni wlasciciel wymienial olej co 20 tkm. i prawdopodobnie od wymiany do wymiany ani razu nie sprawdzal poziomu bo jak auto przywiozlem to musialem na dzien dobry dobre 0,7 litra oleju dolac zeby miec normalny poziom. niektorzy ludzie mysla ze jak super olej to nie trzeba czesto wymieniac. z wlasnego doswiadczenia wiem ze lepiej tanszy co 8-10 tkm niz drogi co 20 tkm. mozna wlac olej za 100 zl za litr i bedzie przy 10 tkm tez czarny. czy on miał realny przebieg 100 tys? Bo powiem Ci, że jeśli chodzi o benzynę to rozrząd nie powinien siąść i tak samo popychacze. Nigdy też nie musiałem dolewać oleju. Wniosek: ma więcej niż 100 tys. Akurat dla uciszenia popychaczy powinieneś lać mineralny. I czy to w ogóle są popychacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 (edytowane) jak ten silnik może mieć 100 tysięcy kilometrów możesz kolego napisać skąd Twoja pewność co do przebiegu? To jest właśnie to czemu wszystkie wozy na otomoto mają po 190 maks, a potem zdziwienie i dorabianie ideologii do wymiany ŁAŃCUCHA przy takim przebiegu. Pojedź z tym do siedziby Nissana w Warszawie bo chyba w życiu czegoś takiego nie widzieli. Edytowane 26 Lutego 2014 przez Szmiglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 no pewnosci faktycznie nie mam . sugeruje sie tym ze z pierwszej reki i wedlug karty obslugi ostatni servis tzn.wymiana oleju byl 2012 z 96 tkm. zreszta 100 tkm w 10 lat to sie srednio robi. oczywiscie sa tacy co robia 200 i wiecej ale wtedy to raczej kupuje sie diesla. wiadomo ze wszystko mozna zfalszowac ale jak sie nie myle to czytalem gdzies na Forum podobne przypadki u ludzi co maja auta od nowosci. ale to za pozno zeby plakac nad rozlanym mlekiem-do zeczy : czy ktos wie czy w QR20DE sa te plytki regulujace luz zaworowy czy trzeba cale szklanki wyciagac ? karibox1 -co by to moglo jeszcze byc oprocz popychaczy ? jakies podejrzenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) no pewnosci faktycznie nie mam . sugeruje sie tym ze z pierwszej reki i wedlug karty obslugi ostatni servis tzn.wymiana oleju byl 2012 z 96 tkm. zreszta 100 tkm w 10 lat to sie srednio robi. oczywiscie sa tacy co robia 200 i wiecej ale wtedy to raczej kupuje sie diesla. wiadomo ze wszystko mozna zfalszowac ale jak sie nie myle to czytalem gdzies na Forum podobne przypadki u ludzi co maja auta od nowosci. ale to za pozno zeby plakac nad rozlanym mlekiem-do zeczy : czy ktos wie czy w QR20DE sa te plytki regulujace luz zaworowy czy trzeba cale szklanki wyciagac ? karibox1 -co by to moglo jeszcze byc oprocz popychaczy ? jakies podejrzenia ? czy to są popychacze? chyba nie. Raczej łańcuch jeśli auto ma więcej niż 150 tys. tu masz głowicę, gazu nie było? mógł się skończyć luz choć się tego nie rusza raczej. Tam będą płytki regulacji em.pdf Edytowane 27 Lutego 2014 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Super fotki. Widac tam te plytki? Na wyciaganie glowicy to nie mam ochoty. Dopiero Co lancuch wymienialem. Chyba trzeba sie pozbyc auta. Myslalem ze jak kupie "terenowe" to duzo wytrzyma tylko na asfalcie ale chyba sie mylilem Czy ja dobrze rozumiem ze wedlug tej tabeli luz ma byc na cieplym silniku wiekszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Myslalem ze jak kupie "terenowe". Przeca X-Trial to nie terenowe ino SUV. Poza tym jakbyś kupił terenowe to byś dopiero płakał przy doprowadzaniu paśca do stanu używlności. Nagraj te stukanie bo może to normalna sprawa i nie ma się czym przejmować. ps. zmieniłeś ten olej co pisałeś że masz zamiar? co tam jeszcze posprawdzałeś? Edytowane 28 Lutego 2014 przez zeshky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) dlatego napisalem terenowy w cudzyslowiu oleje sprawdzalem rozne i nie widze zadnej roznicy. nagranie od srodka auta,zaczyna sie od okolo 20 sekundy najlepiej w sluchawkach slyszalne http://youtu.be/YKk8IBvu4IU Edytowane 28 Lutego 2014 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Panewki sprawdzał? bo to mi na zawory nie brzmi. Możesz nagrać dzwięk nagrany z podniesionej maski? cyz tylko jest to pod obciążeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 raczej pod obciazeniem,najbardziej slyszalne od 2-3 tys. obrotow. komorka pod maska: http://youtu.be/U93oJheDOqQ A jak sie panewki sprawdza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Żeby sprawdizć panewki to trzeba miskę olejową zdjąć i potem ruszać tłokami, jak nie wyczujesz luzu reką (a tak może być) to trzeba odkręcać korby. Ale zobacz jeszcze czy nie masz pękniętego kolektora wydechowego lub uszkodzonej uszczelki - obserwuj czy nie wydobywa się gdzieś dym, zdejmij osłonę termiczną i szukaj pęknięć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 kolektor napewno nie -mialem to w hondzie i wiem jak brzmi. wczoraj jechalem 200 km i stwierdzilem ze jak silnik dobrze nagrzany jest to ledwo slychac ale slychac. dzisiaj rano znowu na zimnym to samo zastanawiam sie czy nie zmienic dla proby jeszcze raz olej z 5w30 na mineralny 10w40 moze zaszkodzic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 nie zaszkodzi ale to będzie raczej pudrowanie problemu - bo z silnikiem jest coś nie halo a gęstszy olej tylko zamaskuje lub nie hałasy. Albo jeździj póki nie pierdyknie albo się nie nasili na tyle żeby można było jednoznacznie określić przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 dzieki za porady zmienilem olej na mineralny i bardzo szybko na drugi dzien spowrotem 5w30 -bylo gorzej. auto jest do sprzedania -moze ktos chetny .ha,ha .ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 nie masz tam gdzieś kumatego mechanika co by auto osłuchał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Jestem aktualnie w niemczech a tu wiekszosc mechanikow ma takie pojecie jak i ja i stwierdza ze najlepiej Do Nissana jechac . Jest ok -sprobuje go komus wcisnac i gitara. Dziekuje i zamykamy temat;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.