Piotrek M Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam. Ostatnio nabyłem Patrola Y60 z silnikiem 4.2D kilka dni jeździłem i wszystko było ok. Zmieniłem olej i oba filtry i wczoraj, po 2 dniach od wymiany pokazała się kontrolka oleju. Dzisiaj odpaliłem na zimnym silniku i kontrolka przez chwilę mrugała po czym znikła, a teraz już w ogołe się nie zapala przy odpalaniu. Dodam że silnik pracuje tak samo jak wcześniej, żadnych dziwnych odgłosów, poziom oleju jest w normie, nie ma też wycieku. Osobiście podejrzewam że może to czujnik ciśnienia, których chyba są 2 z tego co czytałem ale może ktoś miał taki sam problem i zna inną przyczynę. Z góry dzięki za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 jeśli po przekreceniu kluczyka nie świeci sie kontrolka oleju to albo kabelek sie urwal od czujnika albo sam czujnik padł albo żaróweczka w zegarach ale stawiam na czujnik tak dla własnego spokoju mozesz jeszcze zmierzyc ciśnienie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek M Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Dzięki za podpowiedź, później sprawdzę i dam znać co wyszło. A jeszcze drugie pytanie czy jeżeli czujnik będzie padnięty to i na wskaźniku ciśnienia oleju będzie pokazywał złe wartości, czy nie powinien pokazywać żadnych? Wczoraj jak wracałem z terenu to wskaźnik ciśnienia oleju zbliżał się do górnej granicy, jest to wersja australijska Patrola i przy prędkości ok 100km/h na 5 biegu wskaźnik pokazywał ok 105psi ( podziałka kończy się na 120psi) czyli ok 6,9 bara, czy nie było ono za wysokie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.