Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coś nie tak z ABS...


and2352
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Problem wygląda tak:jeżdżę primerką od sierpnia.Ma niby ABS wszystko ładnie,pięknie tylko kontrolka się nie świeci(zauważyłem wczoraj:).Myślę sobie-żarówka.Rozebrałem tablicę-jest !żarówka przepalona.Wymieniłem.....świeci.Ale cały czas!Bezpieczniki ok  .Autodiagnostyka 55 ,ale fajnie:)Idę po przewodach,zaczynam od prawego koła,najbliżej pompy ABS.Okazuje się ,że przewód od prawego koła kończy się....no właśnie zdjęcie w załączniku.Pytanie czy mogę te przewody połączyć na krótko czy muszę kombinować oryginalną kostkę. Z góry dziękuję za pomoc.;

post-74347-0-20728700-1385384039_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak zdejmiesz koło to zobaczysz gdzie idzie przewód od ABS. Na forum jest bardzo dużo tematów z usterkami  ABS trzeba poszukać .  Diagnostyka na spinacz nie wykaże  błędów ABS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przewód z kostką od strony pompy wychodzi pod skrzynką bezpieczników i są tam przewody w kolorze czarnym i brązowym.Od strony czujnika bez kostki w kolorze białym i czarnym.Czy tak ma być i jak połączyć te przewody bez kostek.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się ,że kolory z drugiej strony są inne ale teraz nie mam pewności.sprawdzę jutro i dam znać co i jak.nie dodałem, że błąd abs to 21 czyli prawy przód-pewnie przewód(oby nie czujnik).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bez różnicy jak podłączysz, możesz zamienić, też będzie działać, to tylko pomiar oporności. Podłącz, skasuj błędy, przejedź sie, jak działa to ciesz sie sprawnym ABS-em, jeśli nie i nadal błąd 21, odłączasz konektorki, mierzysz oporność między nimi, powinno być ok 1,6 kOhma, jak nie ma nic to zostaje jeszcze ucięcie przewodu kilka centymetrów czujnika i pomiar, może wystarczy tylko wymiana przewodu, u mnie pomogło, już rok jest wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestię podłączenia mamy z głowy.Ale interesuje mnie przewód od strony pompy abs.Czy ma on ma wychodzić z pod skrzynki bezpieczników obok pompy (u mnie tak jest),czy z pod pompy?Druga sprawa  to, że za nic nie mogę skasować błędu abs.Wg poradnika mi nie idzie,albo nie potrafię......        

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz uszkodzony czujnik czy źle podpięty, nie skasujesz błędu bo on cały czas istnieje, nie jest tak że jak zwierasz ostatni raz pin z masą to kontrolka na chwile gaśnie i znów sie zapala? co do przewodu to w tej chwili Ci nie odpowiem, popatrze jak będe miał chwile i napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...