and2352 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam.Problem wygląda tak:jeżdżę primerką od sierpnia.Ma niby ABS wszystko ładnie,pięknie tylko kontrolka się nie świeci(zauważyłem wczoraj:).Myślę sobie-żarówka.Rozebrałem tablicę-jest !żarówka przepalona.Wymieniłem.....świeci.Ale cały czas!Bezpieczniki ok .Autodiagnostyka 55 ,ale fajnie:)Idę po przewodach,zaczynam od prawego koła,najbliżej pompy ABS.Okazuje się ,że przewód od prawego koła kończy się....no właśnie zdjęcie w załączniku.Pytanie czy mogę te przewody połączyć na krótko czy muszę kombinować oryginalną kostkę. Z góry dziękuję za pomoc.; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Kolego jak zdejmiesz koło to zobaczysz gdzie idzie przewód od ABS. Na forum jest bardzo dużo tematów z usterkami ABS trzeba poszukać . Diagnostyka na spinacz nie wykaże błędów ABS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and2352 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Dziękuję za odpowiedź.Ale pytanie czy mogę połączyć te przewody na krótko pozostało.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 łącz ja się da. byle skutecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and2352 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Ten przewód z kostką od strony pompy wychodzi pod skrzynką bezpieczników i są tam przewody w kolorze czarnym i brązowym.Od strony czujnika bez kostki w kolorze białym i czarnym.Czy tak ma być i jak połączyć te przewody bez kostek..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 kolory sprawdź sobie na drugiej stronie, ale wydaje mi się ze nie ma różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and2352 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 wydaje mi się ,że kolory z drugiej strony są inne ale teraz nie mam pewności.sprawdzę jutro i dam znać co i jak.nie dodałem, że błąd abs to 21 czyli prawy przód-pewnie przewód(oby nie czujnik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pys123 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Bez różnicy jak podłączysz, możesz zamienić, też będzie działać, to tylko pomiar oporności. Podłącz, skasuj błędy, przejedź sie, jak działa to ciesz sie sprawnym ABS-em, jeśli nie i nadal błąd 21, odłączasz konektorki, mierzysz oporność między nimi, powinno być ok 1,6 kOhma, jak nie ma nic to zostaje jeszcze ucięcie przewodu kilka centymetrów czujnika i pomiar, może wystarczy tylko wymiana przewodu, u mnie pomogło, już rok jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and2352 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Kwestię podłączenia mamy z głowy.Ale interesuje mnie przewód od strony pompy abs.Czy ma on ma wychodzić z pod skrzynki bezpieczników obok pompy (u mnie tak jest),czy z pod pompy?Druga sprawa to, że za nic nie mogę skasować błędu abs.Wg poradnika mi nie idzie,albo nie potrafię...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pys123 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Jeśli masz uszkodzony czujnik czy źle podpięty, nie skasujesz błędu bo on cały czas istnieje, nie jest tak że jak zwierasz ostatni raz pin z masą to kontrolka na chwile gaśnie i znów sie zapala? co do przewodu to w tej chwili Ci nie odpowiem, popatrze jak będe miał chwile i napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and2352 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 jak sprawdzić czujnik multimetrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pys123 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Tak, pomiar oporności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mostoviak Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Może być jeszcze tak że przewód się gdzieś przerwał po drodze w kablu i nie łączy, mam taki objaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.