robert45 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Panowie jak wyjąć silniczek regulacji reflektora i nic nie urwać. Lampy DEPO. Próbowałem delikatnie pokręcać, jak również podważać zatrzaski i nie puszcza. Demontaż związany jest z brakiem regulacji reflektora lewego, silniczek pracuje lampa nie podnosi się. Z prawej strony jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszywala Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Przekręcasz w dół i wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Próbowałem przekręcać w lewo i prawo i nie udało mi się wymontować . Jak to rozumieć" przekręcasz w dól" czyli przekręcam w prawo czy w lewo? Silnik rusza się trochę razem z uszczelką przy lampie. Należy go wytargać na siłę z lampy?. Jak wygląda połączenie tego silnika z elementem regulacyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nisstor Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Próbowałem przekręcać w lewo i prawo i nie udało mi się wymontować . Jak to rozumieć" przekręcasz w dól" czyli przekręcam w prawo czy w lewo? Silnik rusza się trochę razem z uszczelką przy lampie. Należy go wytargać na siłę z lampy?. Jak wygląda połączenie tego silnika z elementem regulacyjnym. Połączenie jest kuliste jak np:zobacz to http://allegro.pl/nissan-almera-n16-reflektor-silniczek-16-oryginal-i3722852452.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert45 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 http://allegro.pl/nissan-almera-2005-silniczek-regulacji-swiatel-i3714361625.html U mnie w starym reflektorze pozostał trzpień regulacyjny (połączenie kuliste) z elementem plastikowym silnika i uszczelką. Wygląda to tak jak w odnośniku. Dlatego nie wiedziałem jak to ogarnąć. Natomiast sprzedawane silniki mają ten element plastikowy łącznie z trzpieniem zintegrowany z silnikiem. Załapałem, może nowe reflektory nie miały elektrycznej regulacji tylko mechaniczną, bo trzpień jest nagwintowany, i na końcu ma rowek na śrubokręt. Prawdopodobnie osoba montująca zamontowała je do starych reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.