Gość wojt_mk.. Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Mam pytanie do ciebie, czy strzela ci w wydech gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem ( podczas pracy na gazie) mam ten sam silnik z tym ze instalacja bingo s4, a tak na marginesie długość przewodu doprowadzającego gaz do miksera ( filtra powietrza) nie powinna przekraczać 50cm (spadki ciśnienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Mam pytanie do ciebie, czy strzela ci w wydech gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem ( podczas pracy na gazie) mam ten sam silnik z tym ze instalacja bingo s4, a tak na marginesie długość przewodu doprowadzającego gaz do miksera ( filtra powietrza) nie powinna przekraczać 50cm (spadki ciśnienia) W Bingo da się ustawić cut-off, ale myślę że powinieneś sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu. Kiedyś jak miałem Almerkę 1.4 z II-gen, to też mi prychał po tym jak mechanik na moje życzenie wyregulował kąt wyprzedzenia , tylko jak się okazało "trochę" się pomylił i zapłon miałem cofnięty o kilka stopni zamiast książkowych 10(+/-2). Jak masz oryginalny rozrząd i przebieg jak w podpisie lub większy to pewnie łańcuch jest "ździebko" rozciągnięty (2 w zasadzie) i timing się trochę rozjechał od czasu jak go fabryka ustawiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siergiej142 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Mam pytanie do ciebie, czy strzela ci w wydech gdy puszczasz gaz i hamujesz silnikiem ( podczas pracy na gazie) mam ten sam silnik z tym ze instalacja bingo s4, a tak na marginesie długość przewodu doprowadzającego gaz do miksera ( filtra powietrza) nie powinna przekraczać 50cm (spadki ciśnienia) Tak strzela mi właśnie wtedy jak napisałeś. Mam kumpla, który też ma ten sam silnik, tylko że w nissanie sunny i tez dzieje mu się to samo. o czujniku to już było wspomniane, wadliwy termostat powinien być "widziany" na wskaźniku temp w kabinie,zwłaszcza zimą (jak szybko auto się rozgrzewa podług wskźnika?). Na początek niech siergiej pozatyka tą dziurę o której pisał. Wg zdjęć to niestety I-sza gen , ze śrubą - naprawdę szkoda silnika na to. Moze chciaż zrobić z tego II-gen na BingoS4 z krokowcem - komplet nówka za 250 pln + ewentualnie "lepszy mikser" o którym było wyżej. Acha i widzę że jest urżnięta rura dolotu, niechybnie przez gazmenów, bo w miejscu "puszki rezonansowej" wpakowany jest parownik - się na "tuningu" nie znam, ale możliwe że "krótki" dolot zmienia charakterystykę pracy silnika... Auto wg wskaźnika rozgrzewa się dosyć szybko, parę minut i już jest na połowie skali i wyżej mi jeszcze nigdy nie weszło. To nawet nie wiedziałem, że to 1sza generacja. Chętnie zrobiłbym 2gen, tylko nie wiem co do tego jest potrzebne. Rurę dolotu urżnął mi mechanik, jak wymieniał reduktor. Mowił, że to nie ma znaczenia i że przynajmniej będzie sobie ciepłe powietrze brał. I tak a propos dolotu, to zaraz przed puszką filtra mam w tej rurze takie jakby ograniczenie zrobione domowym sposobem z jakiejś zakrętki, żeby nie wchodziło za dużo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Tak strzela mi właśnie wtedy jak napisałeś. Mam kumpla, który też ma ten sam silnik, tylko że w nissanie sunny i tez dzieje mu się to samo. Auto wg wskaźnika rozgrzewa się dosyć szybko, parę minut i już jest na połowie skali i wyżej mi jeszcze nigdy nie weszło. To nawet nie wiedziałem, że to 1sza generacja. Chętnie zrobiłbym 2gen, tylko nie wiem co do tego jest potrzebne. Rurę dolotu urżnął mi mechanik, jak wymieniał reduktor. Mowił, że to nie ma znaczenia i że przynajmniej będzie sobie ciepłe powietrze brał. I tak a propos dolotu, to zaraz przed puszką filtra mam w tej rurze takie jakby ograniczenie zrobione domowym sposobem z jakiejś zakrętki, żeby nie wchodziło za dużo powietrza. Owszem paten z zakrętką by swego czasu znany, jako anitdotum na gasnący silnik przy wysprzęglaniu/dojeździe do świateł. Termostat wydaje się być ok. Do II gen potrzeba krokowca na wężu, sterownika i emulatora sondy lambda - jak napisałem w zestawie nówka sztuka komplet 250 pln. Edytowane 6 Grudnia 2013 przez Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.