Gość sowa87 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedniego tematu. Zarazem chodzi mi o to że na zimnym silniku obroty sa na poziomie 1700-1800. W miare jak silnik się grzeje to wiadomo że spadaja obroty ale jak już jest praktycznie nagrzany obroty i tak są zbyt wysokie ponieważ stoją na 1400-1500 dopiero jak silniki jest centralnie w połowie spadają najpierw do 1200 a po zwieszce spadaja na 900 ale to akurat czytałem że tak ma być. Chodzi mi o to, czy można troszke zmniejszyć te obroty na ssaniu i aby wczesniej wyłączało się to ssanie bo przed czyszczenie przepustnicy, krokowca, przepływomierza oraz przed adaptacja ssanie trzymało tylko chwile i na poziomie 1200 obrotów i po kilku minutach jazdy się wyłączało i były normalne obroty. Pomoże ktoś?? Słyszałem również o takim czymś jak "Regulator zwiększonej prędkości obrotowej biegu jałowego". Tylko problem w tym że nie wiem gdzie jest ta regulacja i jakie powinna mieć wartości ewentualnie jakies znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Regulator zwiększonej prędkości obrotowej biegu jałowego - to nic innego jak śrubka która jest na przepustnicy, a dokładnie powinna być pod spodem, tzw. "półksiężyca" z rowkiem, na którym jest linka gazu. Ten półksiężyc opiera się o tę śrubkę gdy samochód jest na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.