palash21 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam! Czy orientuje się ktoś ile może kosztować regeneracja, naprawa zaworów żeby nie klekotały? Chodzi mi o cenę samych części bez robocizny? Czy trzeba coś kupować czy po prostu oddać gdzieś do zakładu na regenerację? Narazie spróbuje zmienić olej z Castrola 10w40 na Motula 5w40, może to pomoże ale napewno nie na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Jak chcesz dobrze zrobić to w 1000 się nie zamkniesz niestety z głowicą, ale o ile pamiętam to 2.0 jest regulacja na płytki, ale gdzie dostać te płytki o różnych grubościach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 w 2.0 sa hydrauliczne popychacze nie płytki owszem są pchełki ale raczej ciezko znaleź ponad standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.