Teodor44 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam W ostatnim czasie miałem problem z pompą wtryskową. Ze względu na zapchanie się wężyka powrotnego w pompie paliwa przy zbiorniku, paliwo nie mogło swobodnie powracać do zbiornika i doszło do rozszczelnienia się pompy wtryskowej. Leciało z niej jak z cebra, komputer pokazywał bardzo duże zużycie paliwa, ledwo dojechałam do majstra, który mi tą pompę naprawił. Po naprawie cały układ jest szczelny ale komputer pokazuje cały czas, bardzo duże zużycie paliwa (12 - 15 L.) prawdopodobnie pamięta zużycie podczas awarii. Czy jest jakiś sposób, żeby komputer wrócił do fabrycznych ustawień? Pozdrawiam i liczę na pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Te 12-15 l to średnie czy chwilowe zużycie paliwa, jeżeli średnie to wystarczy zresetować komputer pokładowy, ewentualnie na chwilę odłączyć akumulator powinno się wszystko zresetować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teodor44 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Te 12-15 l to średnie czy chwilowe zużycie paliwa, jeżeli średnie to wystarczy zresetować komputer pokładowy, ewentualnie na chwilę odłączyć akumulator powinno się wszystko zresetować To jest zużycie które pokazuje komputer raz 12 i raz 15L. Ponadto jak w czasie jazdy, mam ustawioną na wyświetlaczu odległość jaką mogę przejechać na paliwie które znajduje się w zbiorniku (maleje podczas jazdy) to przy faktycznym przejechaniu np. 1 km. komputer pokazuje że przejechałem 3-4 km. Próbowałem już odłączyć akumulator i nic to nie dało. Czy jest jakiś inny "domowy" sposób żeby zresetować komputer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareq Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam W ostatnim czasie miałem problem z pompą wtryskową. Ze względu na zapchanie się wężyka powrotnego w pompie paliwa przy zbiorniku, paliwo nie mogło swobodnie powracać do zbiornika i doszło do rozszczelnienia się pompy wtryskowej. Leciało z niej jak z cebra, komputer pokazywał bardzo duże zużycie paliwa, ledwo dojechałam do majstra, który mi tą pompę naprawił. Po naprawie cały układ jest szczelny ale komputer pokazuje cały czas, bardzo duże zużycie paliwa (12 - 15 L.) prawdopodobnie pamięta zużycie podczas awarii. Czy jest jakiś sposób, żeby komputer wrócił do fabrycznych ustawień? Pozdrawiam i liczę na pomoc. a guzik i na kierownicy jak przytrzymasz kiedy na komputerze jest wyświetlone spalanie to nie resetuje Ci tej wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Na jak długo odpinałeś klemę ? Czasem 30 minut może nie wystarczyć do wyrównania potencjałów i rozładowania kondensatorów . A może podłączyć go pod komp diagnostyczny i wykasować błędy jeśli złapał ? Czy komp w samochodzie ma oprócz akumulatora jakieś inne podtrzymanie zasilania dla pamięci ? Po odpięciu aku. i upływie kilku minut można dla pewności zewrzeć klemy , nie powinno się chyba nic uwalić ? Tą drugą część postu skierowałbym raczej do bardziej doświadczonych kolegów w dziedzinie prądów i elektroniki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.