pokerfuck Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) witam majsterkowiczow Micry micra 1.0 54 KM 97 rok mam Problem z wysokim zuzyciem paliwa od czasu jak odcialem kable co wchodza do skrzyni biegow od zalacznika swiatla wstecznego gdyz musialem ten wlacznik przy lewarku zrobic. zdziwilo mnie ze tam az cztery kable wchodza ale nie lamalem sobie nad tym glowy. od tego czasu spalanie okolo 12 litrow. czy tam oprocz wlacznika wstecznego jest cos z czym Lambda pracuje ? gdzies przeczytalem ze tam tez jest czujnik biegu jalowego czyli luzu. to by tlumaczylo cztery kable . ale do czego to potrzebne ? prosze o pomoc Edytowane 30 Listopada 2013 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDRZEJ104 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam. Z tego co pamiętam do czujnika wstecznego dochodzi dwa kable , czujnik znajduje się na dole skrzyni biegów i aby go wyjąć trzeba spuścić olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Witam. Z tego co pamiętam do czujnika wstecznego dochodzi dwa kable , czujnik znajduje się na dole skrzyni biegów i aby go wyjąć trzeba spuścić olej. u mnie dochodza cztery . wlasnie dlatego ze nie chcialem spuszczac oleju i tam grzebac obcialem te kable zeby zrobic wlacznik swiatla wstecznego przy lewarku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Tylko zgaduję, ale czy włącznik wstecznego nie jest zintegrowany, albo nie jest zaraz obok jakiegoś czujnika, co np. zlicza prędkość obrotową silnia i/lub skrzyni biegów. Może to przeciął kolega??? Tylko zgaduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Tylko zgaduję, ale czy włącznik wstecznego nie jest zintegrowany, albo nie jest zaraz obok jakiegoś czujnika, co np. zlicza prędkość obrotową silnia i/lub skrzyni biegów. Może to przeciął kolega??? Tylko zgaduje. no ja tez zgaduje, ale czy to moze miec cos wspolnego z zuzyciem paliwa. sprobuje te kable spowrotem polaczyc i sie zobaczy bawilem sie miernikiem i w jednym z tych dwoch dodatkowych kabli przy wlaczonym zaplonie jest dziwne napiecie a mianowicie okolo 5 vollt. moze ktos mnie rozjasni co robi na samochodowym kablu 5 Vollt.????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Niektóre elementy elektroniczne pracują na 5 voltach, więc może ZONG ? Zapodaj fotkę z czujnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 (edytowane) niewiem z jakim czujnikiem ? to sa kable wchodzace do skrzyni biegow razem z kablami od swiatla wstecznego.(ktore obcialem ) chodzi tylko o to czy te kable maja cos wspolnego z wiekszym zuzyciem paliwa . ps. co to jest ZONG ? Edytowane 14 Grudnia 2013 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 To ten kot za Zygmuntem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 oj panowie nie robcie sobie jaj ja naprawde chcialbym wiedzec co to za kable do skrzyni wchodza oprucz wstecznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 ZONG to potocznie pech, mieć pecha. Odnośnie praktyki, nigdy nie widziałem czujnika wstecznego który by miał związek ze składem mieszanki. Więc szukać trzeba w innym miejscu np usterka elektroniki silnika, termostat itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 termostat dziala dobrze-Lambde sprawdzilem jak umialem i jest ok. ale chyba niepotrzebnie sie stresuje bo spalanie przy zerowych temperaturach i krotkich odcikach jazdy okolo 10,5 litra to chyba jeszcze mozna strawic. z tym czujnikiem to chodzi o to ze u mnie zamiast do skrzyni dwa kable wchodzic , wchodza cztery i nie mam pojecia po co i do czego ten z piecioma voltami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Moja żona jeździ Micrą K11 z silnikiem 1.3 po mieście tylko i wyłącznie, przebiegi często są to odległości max 5 km. Zimą pali jej ta Micra 9-10 litrów. Silnik nawet nie pomarzy sobie o tym aby się dogrzać. Ciągle rąbie na ssaniu i stąd takie spalanie. Jak się nią czasem wybiorę gdzieś dalej, powiedzmy około 50 km to spalanie okazuje się być na poziome 5-5,5 litra. Spalania nie mierzy się na mieście. Jeśli w trasie wyjdzie Ci 5 litrów, to znaczy że wszystko jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 problem rozwiazany-moja corka skasowala przod i nie oplaca sie naprawiac -auto nie spala ani litra wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 No to naprawa w stylu oprogramowania antywirusowego typu FORMAT C: Na pewno skuteczna. Skoro pali 0 litrów paliwa, to niezły wynik. A tak na poważnie, to przykro mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 (edytowane) nie musi byc przykro -ja sie nawet ciesze ze pozbylem sie zlomu,rozgladamy sie za mlodsza micra 2002-2003. wracajac do wiekszego zuzycia paliwa to wydaje nam sie ze to rzeczywiscie mialo cos wspolnego z tym kablem pieciowolltowym. okolo 250 km przed stluczka polaczylem te kable i micra palila mniej / na oko / Edytowane 25 Grudnia 2013 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 W młodszych Micrach uważaj na EPS. 2002-2003 to już chyba K12, a One miały problemy ze wspomaganiem. Naprawa tylko w ASO, koszt około 5.000 PLN albo używka, ale wtedy wiadomo to ile to pochodzi. No chyba że są jakieś K11 z końca produkcji z tego rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 chcemy K11 bo te K12 jakies nie przystojne sa. ale to rzecz gustu. K11 chyba do 2003 byly robione. moze nawet obejrzymy z 2001 , 130 tkm za 900 euro jak nie bedzie za bardzo zarzewialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 (edytowane) Mi się też K12 nie podoba osobiście. Moja K11 1994r. miała pognite progi i belkę pod chłodnicą. Może młodsza nie będzie podatna na gnicie tych newralgicznych dla Micry punktów. No i jeśli będzie to wszystko zdrowe, od razu oddawaj aby Ci zrobili porządną konserwację i będzie służyć długo. Edytowane 25 Grudnia 2013 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 dzieki za dobre rady , martwi mnie jeszcze w tym 2001 jest ten składany dach-czy to dobre po kilkunastu latach jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jaki dach? Cała taka roleta odsuwana? Podaj jakieś foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokerfuck Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 (edytowane) cos takiego, na fotce wyglada zdrowo . to nie 2001 tylko pazdziernik 2000 - no 14 lat ale jesli go dostane ponizej 1000 euro z nowym przegladem to uwazam Ok. Alufelgi mam z poprzedniego to jakos bedzie wygladac Edytowane 25 Grudnia 2013 przez pokerfuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Wygląda uczciwie ten dach na foto akurat. Szwagier ma Micrę K10, z 1991 roku o ile dobrze pamiętam i ma taki dach, ale jego jest po rogach ponaciągany, gdzieniegdzie materiał przetarł się lub pękł. Są firmy które odnawiają te dachy i uważam że warto się tematu podjąć. Kiedyś, jeszcze w liceum, kumpel miał Twingo z takim dachem. Efekt był super w lecie. Bardzo fajnie się jeździło z otwartym. Osobiście, ja bym w ten temat szedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.