Gość flaytec Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam. Po zakupie auta mam parę problemów. Rano poczułem z wielu metrów gaz, podnosze maskę a reduktor cały oszroniony...śmierdziało głownie z pod maski ,nie znam się na lpg wiec zakreciłem zaworek w butli i tyle.... co moze być przyczyną nieszczelności? Nie działa mi zaden zamek,ani pilotem ani kluczykiem... w klapie chyba brakuje jakiś metalowych czesci bo zamek z niczym się nie łaczy...a w drzwiach nie wiem bo przy rozbieraniu tapicerki zatrzymała mnie klamka otwierania drzwi..nie wiedziałem jak ją zdjąć nie uszkadzająć... W aucie ktoś ciągnoł kilometry kabli ,jeden nawet na głosnikowym drucie aluminiowym malowanym na miedz...do tego brak bezpieczników na tych obwodach...silikonem bezbarwnym robił uszczelki okien...masakra jakaś ... . Ale wiele kabli co szło do nikąd pozdejmowałem , zrobiłem nową wskazówkę predkościomierza co sie zastała o cyferblat i pekła przy dotknięciu ,oraz zrobiłem sobie klakson na przycisk. Jutro działam dalej. Do zrobienia lusterko co wisi jakoś dziwnie, mam nadzieję ze dociagniecie nakrętki od spodu pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Co do kluczyka to sprawdź baterie... czasem wystarczy... a tak poza tym to widzę że czeka cię sporo pracy... powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Klamka ma taką ramkę dookoła - ona jest na zatrzaski, wyrywasz Trzeba odchylić klamkę tak jakbyś chciał otworzyć drzwi i wtedy podnosisz tą ramką jakimś śrubokrętem albo łapką do kołków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 ile dałeś za furkę. Po opisie widzę że agonia... Co do kluczyka to sprawdź baterie... czasem wystarczy... a tak poza tym to widzę że czeka cię sporo pracy... powodzenia! sporo pracy... powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Dzięki za rady. Szukałem do 5000 i jak zauważyłem w terenówkach wszystko do tej ceny to praktycznie agonia...ramy połamane,albo nieodpalające auta ,albo ogólna tragedia wszystko do roboty.....wiec i u mnie jest średnio ,ale przynajmniej z technicznych rzeczy wszystko wydaje się być w pożadku,silnik,napedy ,całe zawieszenie itp W terenie był sprawdzony (właściciel mnie przewiózł przy zakupie) i nie wiedziałem że na takie rzeczy można autem wyjechać.... On zresztą nim ciągnął po lesie 7 tonowa przyczepę... A do zrobienia są zamki,linka recznego, ta nieszczelna instalacja lpg , centralny tez był i alarm ale nie działa z jakiegoś powodu...reszta to już detale jak to ze z 8 halogenów działa jeden ...Jak na te mankamenty wydam do 1000zł to bede zadowlony z zakupu. Auto kupiłem by przejechać autostrada 400km a potem 500m po lesie w górach kilka razy dziennie przez tydzień. ... Ale lubie zadbane auta i każda nieprawidłowość mnie drażni wiec robie wszystko po kolei by było i dobrze i estetycznie tylko pora roku już dłubaniu przy aucie nie sprzyja. Powiedzcie mi jak to w tym modelu jest z obrotami i predkoscią na danym biegu bo to moja pierwsza terenowka . Miałem zepsuty licznik ale wydaje mi się ze na 3 jak przekraczałem 40km/h to obroty były już pow 2000tyś, tak ma być?To do ilu się jedzie na 3 a do ilu na 4 ? Edytowane 30 Listopada 2013 przez flaytec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 2000 tyś obrotów w benzynie to poniżej ecodrivingu... pewnie się już kwalifikuje jako zbrodnia przeciw motoryzacji w diesli 2000 obrotów to niby można uciągnie... ale trzeba mieć dużo czasu i można wykręcić turbinę... bo przy takiej jeździe będzie nie potrzebna 7 tonowa przyczepa w terenie - brzmi zachęcająco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 auto do 5tys i trochę jednak wymaga do roboty ciekawe czy zmieścisz się do 1tyś. Ja jestem posiadaczem T II, 2000r od tygodnia i mam też kilka drobnych szczegółów i będę chciał na pewno rozwiązać sam. Jeżeli chodzi o autko do 5tyś to nie lepiej było coś takiego zassać http://allegro.pl/show_item.php?item=3736944102 ? Przejeżdżałem kilka razy obok i wizualnie wygląda dobrze Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Tak, w ogłoszeniu super a na miejscu się dopiero dowiesz ile trzeba włożyć a po paru dniach jeszcze jakaś mina wyskoczy.... U mnie tą mina jest nieszczelna instalacja lpg...czego nie stwierdziłem przy zakupie ,chodz mogło sie też rozszczelnić jak mi demonstrował jego terenowe właściwości... Mi podoba się wizualnie tylko terrano I ,taki kanciasty,ma coś w sobie, świetnie wygląda na oponach typowo terenowych, żaden inny nie wchodził w grę ,jakbym potrzebował bagażnik na małe buty to bym kupił samuraja a ja w aucie mam wygodnie spać . Edytowane 1 Grudnia 2013 przez flaytec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Mi podoba się wizualnie tylko terrano I ,taki kanciasty,ma coś w sobie, świetnie wygląda na oponach typowo terenowych, żaden inny nie wchodził w grę ,jakbym potrzebował bagażnik na małe buty to bym kupił samuraja a ja w aucie mam wygodnie spać . ...aleś zaplusował! browar na mój koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Witam ponownie. Potrzebuje sprężyny na tył do mojego terrano I 2,4 z 89 roku.Czy pasują sprężyny od każdej wersji silnikowej ? czy może też od wersji II ? Ktoś wie? ewentualnie macie namiar na jakieś sensowne zamienniki w przyzwoitej cenie?, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 od wszystkich modeli powinny pasować, no może od krótkiego T2 będą za miękkie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 nie ma tanich zamienników... są używki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dziękuję. Wziąłem właśnie używkę. bo obie sprężyny miałem pęknięte.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 aha, pewnie "właściciel kobieta - niejeżdzone w terenie, nigdy nie woził ciężkich ładunków, używany jako 3 auto w domu do wypadów na ryby" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 zapomniałeś o jeżdzie do kościoła a pomysł fajny, kupił tanio teraz włoży trochę kasy, trochę pracy i same plusy: -wie co ma, -pozna swoje auto -łyknie trochę mechaniki -będzie miał satyfakcje że wyremontował swoje terrano. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinic112 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 zapomniałeś o jeżdzie do kościoła a pomysł fajny, kupił tanio teraz włoży trochę kasy, trochę pracy i same plusy: -wie co ma, -pozna swoje auto -łyknie trochę mechaniki -będzie miał satyfakcje że wyremontował swoje terrano. Powodzenia. Co prawda to prawda! Ja nissana kupiłem za troche ponad 5, ale chyba był w lepszym stanie niż wyżej opisany, no i TD. Po remoncie swojego powiem szczerze, że terrano to bardzo proste samochody i na prawdę można od groma zrobić samemu przy tym sprzęcie. Wszystko co chcesz naprawić, już się komuś kiedyś popsuło i opisał to na forum, wystarczy czytać jak program telewizyjny, regularnie i na bieżąco! A i jeszcze jedno, jak się nabywa terenówkę w takim stanie, to trzeba mieć albo dużo czasu - robić samemu, albo dużo pieniędzy - dawać do mechaników. Najgorsze połączenie to szybko i tanio - zazwyczaj nie działa. Generalnie na koniec należy pogratulować wyboru, trzymać kciuki i mam nadzieje, że widzimy się na jakimś zlocie na wiosnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Witam. Ja umiem samemu wiele zrobić, nauczyłem się jak kupiłem subaru libero . Jak ktoś ma ochotę poczytać to zapraszam tu : http://subarulibero.org/viewtopic.php?f=45&t=1080 A mechanikiem jestem od skuterów,przebudowałem sam jednego bo żaden produkowany mi nie odpowiadał i zrobiłem skuter idealny (terenowo turystyczny). Wolałbym dać za auto więcej i nic nie robić ale wiecie ze tak nigdy nie ma...nie ma aut używanych bez wkładu.. Wiec mam pewną sumę na naprawy, a spawać będę samemu.Już mi kiedyś macperson wpadł do środka auta ,ale do domu dojechałem .W Aso chcieli 260 zl za kawałek metalu z gumką, to sam zreperowałem w parę godzin.Zawsze większa jakaś satysfakcja poradzić sobie samemu. Ogólnie to trochę taki Macgyver jestem. Rekord to jak na skuterze 100km od domu zgubiłem filtr powietrza a w skuterach to b ważna rzecz....Poprosiłem w przydrożnym domu o gąbkę do mycia naczyń, butelkę po coli 0,5 l znalazłem w rowie, kawałek druta i po odpowiednim poprzycinaniu gąbki by uzyskać odpowiednią przepustowość co trwało z 10min mogliśmy wracać do domu,żadnej różnicy między seryjnym filtrem. Lubie robić z autem ale latem nie mam kompletnie czasu ,a zimą nie pracuje wiec gorzej z funduszami.... Teraz Terrano jest w warsztacie dziś im dowoziłem części. Mechanik mi pokazał ze wisi mi drążek stabilizatora przy tylnym kole bo gniazdo przegniło i wypadł (ten taki co idzie pionowo do góry)...Myślałem wspawać sobie nowe gniazdo ale przeczytałem na waszym forum ze wielu z was wymontowuje te drążki bo bez nich jest lepiej w terenie. To co mam zrobić ,naprawić ? czy zdemontować ten drugi? Edytowane 11 Grudnia 2013 przez flaytec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 a to zależy czy chesz mieć możliwość wykonania dynamicznego zakrętu na asfalcie czy możliwość przejazdu kołyski z terenie... to jest off road... tu nie ma rozwiązań idealnych... coś kosztem czegoś... tu się rzeźbi na miarę swoich potrzeb Tył bym akurat zreanimował... bez tylnego stabi auto zaczyna przy wychyłach skręcać tylną osią... oczywiście można to naprawić... wywalić seryjne wahacze i zrobić coś w stylu long armów... wszystko się da... kwesta potrzeb i szelestów... jak potrzeb i szelestów jest dużo to wszystko się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sami77 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 wszystko się da... kwesta potrzeb i szelestów... jak potrzeb i szelestów jest dużo to wszystko się da No jeszcze kwestia umiejętnośći, ale zdrugiej strony jak jest szelest to i umiejętności można czyjeś kupić :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 (edytowane) Dzięki, naprawię - wspawam nowe gniazdo .Bo przecież w terenie mogę zawsze je odkręcić a na asfalt przykręcić znowu. Doszedłem do zamków , muszę kupić wkładki zamków a nie ma tego za wiele na aukcjach - i zwykle bez kluczy. Ewentualnie ktoś przerabiał temat i czy gdzieś dorabiają wkładki zamków do terrano I ? - piszecie na forum ze pasują od Primery P 10 , to pewne czy jednak trzeba cos przekładać z starych zamków? Dalej mam problem z linką ręcznego,niby wszystko jest ale przy zdejmowaniu w warsztacie rozpadł się im taki pół księżyc który łączy wszystkie linki ,jest to jakaś blaszka którą pewnie bym zrobił samemu ale musiałbym wiedzieć jak to wygląda....Niestety w google w grafice nie wyskakuje żadne zdjęcie auta od spodu..Probowałem wyszukac take zdięcie na waszym forum ale siedziałem kilka godz i d....W serwisówkach jest nr tej czesci ale rysunek jest bardzo niewyrazny...Bez zdjecia z wymiarami nie dorobię tego . ... :( Edytowane 14 Grudnia 2013 przez flaytec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Kolego bierzesz starą wkładkę... idziesz na jakiś większy szrot i szukasz "aleji nissanów" takie rzeczy jak wkładki są standaryzowane dla roczników... pewnie primery, vanette, micry będą miały takie same... przekaźniki czesto są zamienne, wielokliny kierownic... i inne takie dupsy a generalnie jeśli wkładka jest "luzem" to średnio zdolny ślusarz dorobi klucz pod wkładkę... a tylny stabi zostaw w spokoju i sprawności, ja też kiedyś planowałem tam jakieś rozpinane robić... bez sensu, to fajnie robi w standardzie, nie ma sensu tego poprawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Czy ktoś dysponuje zdjęciem miejsca gdzie łączą się 3 linki od ręcznego?Potrzebuje dorobić tą część która to wszystko spina....za tym kawałkiem metalu jest jakaś nakrętka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszaAT Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 (edytowane) Mogę Ci jutro wleźć pod samochód i zrobić fotę... ale nic zachwycającego tam nie ma. Równie dobrze można te 3 linki skręcić ze sobą drutem, byleby pancerze linek tylnych były przykręcon do budy EDIT: prosszszsz https://plus.google.com/photos/101165648294124558546/albums/5497403818081048737/5958365237165540514?banner=pwa&pid=5958365237165540514&oid=101165648294124558546 Edytowane 17 Grudnia 2013 przez MiszaAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flaytec Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) DZIĘKI WIELKIE !!! Tylko ze chyba to nie jest to.... chodzi mi o jakaś blaszkę,z otworkiem..według serwisówki i tego co widziałem to chodzi o tę część zakreślona w kółku..... <a href=http://zapodaj.net/472b388466190.png.html>aaaaaaa.PNG</a> Do wkładki zamka można dorobić klucz ,w Krakowie gdzie dzwoniłem biorą za to 75zł A każdy następny klucz już normalnie 25zł.Tylko kupując bez klucza nie ma pewności ze są to wkładki od jednego auta... Wkładki nowe z kluczami kupiłem na allegro do primery P 10,zobaczymy czy spasują. Edytowane 17 Grudnia 2013 przez flaytec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.