XFastFingerX Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Witam. Jestem tu nowy, więc proszę "nie bijcie" jak taki wątek juz był ale szukałem i nie znalazłem. Jakie cisnienie proponowalibyscie do opon 31x10,5 R15 KUMHO MT ROADVENTURE do Tyranozaura 3.0 V6. Standardowo znajomi mowia 1.8 do 2.0. A instrukcja obslugi dla takich opon przewiduje cisnienia od 2.8 do 3.3. Jakie są Wasze doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 a to różnie... MTek to tak od 0.5 do 3.... zależy po czym to to ma jechać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XFastFingerX Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 No właśnie. A co powiecie na to: (tabela z instrukcji obsługi Terrano) Wg instrukcji w tamtym okresie homologację miały 4 opony 31x10,5 R15 LT Bridgestone RD 604 Resert Dueler 2,8 bar (2,9 kg/cm3) przód 3,3 bar (3,4 kg/cm3) tył Dunlop Track RV 2,2 (2,2) przód 2,5 (2,5) tył General XP 2000 3,0 (3,1) przód 3,1 (3,2) tył General Grabber AP 3,0 (3,1) przód 3,1 (3,2) tył te wartości są bardzo wysokie a najbardziej zadziwia mnie to że przy każdej oponie większe ciśnienie jest z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XFastFingerX Opublikowano 2 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Na razie zaaplikowałem 2.2 przód i 2.2 tył i szczerze mówiąc czekam na śnieg i pierwsze testy "zimowe". Zobaczymy ile trzeba będzie zmniejszyć żeby tył nie "śmigał"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtgsquad Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Ja przy 35/12.5 mam po 2,3 wbite i jeździ się dobrze. Na trasę dobijam do 2,7. Może i głośniej ale upuszczam jak już trzeba dojechać do miejsca przeznaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 te odgłosy to chyba nie rura wydechowa . Co do ciśnienia 1,8 mam na co dzień w mt w teren 1,2 / 1,3 robi różnicę opony się wgryzają lepiej , łatwiej przeskakiwać wyboje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Nie rozszczelniają Ci się tak kapcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 zawsze jest pierwszy raz u mnie jeszcze nie było . Z tym ze te to niskie ciśnienie to na błoto , jak jest bardziej twardo i sucho daję 1,5. Najniżej jak miałem to 0.8 na śniegu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 JA mam jakieś fele nietypowe bo jak polatam w skrętach na piaskowni to za jakiś czas musze ranty czyścić bo schodzi powietrze. Chyba w końcu skleję jak w tirach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 z tym ciśnieniem to jeszcze jest związek z twardością opony ilośćią osnów i budową rantu opony przylegającego do felgi . Sama felga też ma wpływ a jak zsumujesz to razem to mogą być problemy właśnie z piaskiem. W moim przypadku felga idealnie przylega do zgrubienia opony i niema szczeliny ale przy felgach orginalnych stalówkach jest szcvzelina 2/3mm i to wystarczy by tam jakieś dziadostwo wlazło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ja w ten weekend po błocie jeżdziłem 1,6 przód i tył i tak zostawiłem na czarne. Powiem że ameryka. Na początku było po 2,0 i auto skakało jak piłeczka. Opony to BF Goodrich MT MK2 31/10,5/15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 BFG mają wzmacniane pow. boczne właśnie dla takich zastosowań Chyba karkas się to nazywa, dobrze kombinuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Widziałem filmik na yt jak szły na 0,3 atm ale ja tak nie będę kombinował. chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Może na dętkach były ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Tego nie wiem, wiem że napewno BFG MK2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.