danlei Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam po wymianie zawieszenia tylnego (cały komplet) lewa strona auta jest wyżej niż prawa ale to najmniejszy problem tylny amortyzator lewy strasznie skrzypi czy jest możliwość ze jest coś z przednim zawieszeniem a to odbija sie na tylnym ? i jest jeszcze jeden defekt prawy przedni amortyzator trochę wali na dołkach może to przez to auto jest przechylone dla tego że jest zużyty ?? ale czy wtedy było by te skrzypienie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jeżeli amortyzator skrzypi to znaczy że występuje luz na tłoczysku i jest on niesprawny. Sprawdź czy to napewno on skrzypi może jakaieś tuleje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danlei Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Tuleje napewno nie sprawdzałem je , ale kiedy ktoś zacznie siupać na chaku a ja popatrzę na amortyzator to podczas tego pisku jakby drga a gdyby pękła kturaś z przednich spręzyn miało by to wpływ na takie zachowanie ?Moim zdaniem teoretycznie gdyby pękła prawa przednia lewa strona mogła by być wyżej bo prawy tylnay mcpherson nie utrzymał by ciężaru prawej strony a co do pisku to faktycznie może jakiś wadliwy może być . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 To czy masz sprężynę pękniętą możesz sprawdzić sam( latarka i popatrz na nie) Jeśli amor Ci skrzypi to tak jak pisał kolega i do tego sprężyna może go wysuwać na max w górę i jednocześnie przy luźnym tloczysku amora może się on klinować, co powoduje większy prześwit. Ja bym dokładniej przyjrzał się lewej tylniej stronie. Albo żle złożone albo amor do wymiany. Co do przodu najprawdopodobniej amor mówi już pomału pa pa. Byłeś na szarpakach przy okazji przeglądu? Jeśli nie zrób to sprawdzisz skuteczność wszystkich amorów i wyjdzie co nie halo i z tyłem i z przodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danlei Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jeśli chodzi o przeglądy to ja tam tylko jestem po podpis a poza tym pytałem czy istnieje taka możliwośc ze to prze spręzyne a nie że mam pękniętą z resztą wszystkiego na aucie tak dokładnie nie ocenisz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 A jak sprawa wyglądała przed wymianą zawieszenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danlei Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Auto stało równo tył obsiadł całkowicie ale nic nie skrzypiało dopiero po wymianie zaczeły sie cyrki . problem rozwiązany pomogła wymiana ale mam jeszcze jedno pytanie . Przy ruszaniu jest słychać dość mocne puknięcie wymieniłem poduszke pod skrzynią nic silentblocki dolne wachaczy nic . Nie mam pojęcia co to może być może przedóby albo skrzynia jesli puszczam sprzęgło delikatnie stuku nie ma albo jest mały ale ciężko to wyczuć może miał ktoś podobną sytuację ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.