fred77 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A jak wygląda ogranicznik skrętu w Terrano? W moim wozie mam coś na kształt metalowych śrub oblanych zużytym plastikiem, który już się zużył. Są też trochę zużyte te wąsy na wahaczach. Mają takie wgłębienia. Czy te wgłębienia to normalne? Pytam, bo nie wiem jak wyglądają te wąsy w nowych wahaczach. Znalazłem takie zdjęcie, opisane jest, że to ogranicznik skrętu Nissana Terrano ale moje tak nie wyglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 a powinny... ale kto by się tym przejmował... to niepotrzebne jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 a powinny... ale kto by się tym przejmował... to niepotrzebne jest Mi jest potrzebne, bo nie chce mi się pamiętać o tym, że nie mogę do końca skręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToleDo Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A jak wygląda ogranicznik skrętu w Terrano? W moim wozie mam coś na kształt metalowych śrub oblanych zużytym plastikiem, który już się zużył. Są też trochę zużyte te wąsy na wahaczach. Mają takie wgłębienia. Czy te wgłębienia to normalne? Pytam, bo nie wiem jak wyglądają te wąsy w nowych wahaczach. Znalazłem takie zdjęcie, opisane jest, że to ogranicznik skrętu Nissana Terrano ale moje tak nie wyglądają. To właśnie jest ogranicznik skrętu który zmniejsza skrzypienie i trzaski w czasie maksymalnego skrętu. Koszt za oryginał ( jednak najlepszy/najwytrzymalszy) to około 40 PLN "Wyżłobione rynienki" ... tak to powinno wyglądać To element bardzo narażony na zabrudzenie i po jakiś 2-3 tyg spokojnej jazdy, nawet tylko po czarnym, powoduje już zgrzyty Wyjście z tego to..... na palec sporo jakiegoś smaru i w te "rynienki" co jakiś czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Mi jest potrzebne, bo nie chce mi się pamiętać o tym, że nie mogę do końca skręcać. ale to tylko wpływa na brak efektów dźwiękowych możesz spokojnie skręcać do końca, różnica jest taka że jak masz ten kapturek to trze plastik o metal a jak nie to metal o metal i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 ale to tylko wpływa na brak efektów dźwiękowych możesz spokojnie skręcać do końca, różnica jest taka że jak masz ten kapturek to trze plastik o metal a jak nie to metal o metal i tyle No bo ja cały czas myślałem, że ograniczniki są zużyte, koła za bardzo się skręcają i przez to przeguby pracują na granicy swojego kąta i tak strzelają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 inna sprawa że może faktycznie ci przeguby strzelają ale tu raczej wszyscy założył że chodzi o zgrzytanie/tarcie metal o metal jeżeli to hałasuje przy skręcie na równej płaskiej powierzchni to będzie przegub, jeżeli tylko podczas skrętu na nierównym to ogranicznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.