Karolg Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam posiadam od trzech miesiecy nissana primere 2.0 td ,od pewnego czasu mam problem z porrannym odpalaniem . Najpierw odpalając musialem trzymac pedał gazu aby zaskoczył i trzymałem około trzech do pięciu minut aby nie zgasł silnik .Przestawiłem troche nastawnik i teraz po przekreceniu kluczyka bez wciskania pedału wchodzi mi na 1000 obrotów i po minucie spada na 600 i zapala sie kontrolka check ale silnik chodzi musze odczekac az temperatura mi sie podniesie tak do okolo 30 stopni wtwdy kontrolka gasnie i zaczyna pracowac noemalnie .Wykasowalem stare kody błedów ale powrócił bład nr 47 czyli czujnik połozenia wału korbowego .Na rozgrzanym silniku nie mam zadnych problemow nie szarpie nie gasnie i nie traci na mocy . Szukałem na forum podobnego problemu ale nic podobnego nie znalazlem . Moze ktos mał podobny problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mi po zmianie rozrządu właśnie musiałem odpalać z gazem ale tylko do odpalania.Później ustawiłem u pompiarza kąt wtrysku na pompie i było ok. A o błędzie 47 było gdzieś na forum poszukaj w dziale p11 czy na forum . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolg Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mysle ze chyba zacznę od tego kata wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pueblo1 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 RAAD ma rację. Miałem to samo. Przy wymianie rozrządu trzeba ustawić kąt wtrysku. Mo paliła do -10 spoko a póżniej nawet na 8 razy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Jak masz ją trzy miechy to wymień sobie filtr paliwa i powietrza to można samemu wymienić o oleju też możesz pomyśleć i f. oleju jak masz ją 3 mies Też można to samemu zrobić jak ktoś ma trochę chęci i pojęcia. Jak byś oddawał auto to niech ci sprawdzi dwa sitka na pompie czy nie ma syfu.Chyba że wymieniałeś olej i filtry .Jest jeszcze filtr kabinowy pod schowkiem żeby szyby nie parowały na zimę i świeże powietrze w kabinie miałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.