lemmy69 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 (edytowane) Cos długo lemmy robi te manuale chyba cos sknocił pomiędzy wymyślaniem różnych dziwactw muszę też znaleźć czas na pracę ... automato-manuale już wstępnie obmyśliłem, problem w tym że jak się nie uda to nawet zabieraków nie będzie z czego zmotać muszę zacząć spisywać te pomysły bo jak mnie przed emeryturą dementia senioris dopadnie to się zanudzę później Edytowane 17 Grudnia 2013 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 no zapomni i kupi pandę 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 już mnie chyba dopadła ...nie pamiętam do czego służy grzebień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 są gorzsze rzeczy niż grzebień... możesz np któregoś dnia wstać i nie pamietać kim jesteś... i nagle wiesz... zimny łokieć, panda 4x4, asfalt, a w głośnikach "ja...uwielbiam ją....ona tu jest...i la la la la" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 panda 4x4 to sam bym chciał ale nie zamiast tylko dodatkowo ... fajna jest gdyby tylko się tak nie rozpadały te nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 no dobra, uchylę rąbka tajemnicy ... do włączenia sprzęgiełka nie będą potrzebne te nieszczęsne "miseczki" brake A i B których zużycie powoduje że automat nie zapina , ale samo sprzęgiełko jest sprawne bo w porównaniu do manuala AVM jego konstrukcja jest iście pancerna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 eeeee, a nie lepiej iść przetartą drogą? brzmi ona zapnij napęd, zaczekaj aż zaskoczą sprzęgi, stań rozkręć sprzęgiełko i wyrzuć wszystko co jest luźne... w ten sposób robi się z automata zabierak, a jak wiadomo zabierak jest lepszy niż manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 nie, zabieraki są dobre jeśli jeździsz 90% w terenie ... ale przy 90km/h na asfalcie to nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 a w czym przeszkadzają? przeca od jakiegoś tam rocznika w tyraczkach są już tylko zabieraki... i pomyka to szybciej niż 90km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJAK1978 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam! Mam takie pytanko? Ostatnio na asfalcie, oczywiście prosta droga załączyłem 4H i wielkie zdziwienie. Tyrranem raz w lewo ściąga, tak trochę mocniej a za chwilę kontra i w prawo. Słabo ściągało w prawo i znowu w lewo tak jakby był przekoszony. Prosta droga, prędkość do max 40km/h, odcinek drogi do 0,5 km. Na załączonym 2H nic takiego nie czuć, a napędy działają dobrze. Może mi ktoś to wyjaśnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wszystkie 4 opony takie same ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 a co znaczy "napędy działają dobrze"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJAK1978 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Witam! Mam takie pytanko? Ostatnio na asfalcie, oczywiście prosta droga załączyłem 4H i wielkie zdziwienie. Tyrranem raz w lewo ściąga, tak trochę mocniej a za chwilę kontra i w prawo. Słabo ściągało w prawo i znowu w lewo tak jakby był przekoszony. Prosta droga, prędkość do max 40km/h, odcinek drogi do 0,5 km. Na załączonym 2H nic takiego nie czuć, a napędy działają dobrze. Może mi ktoś to wyjaśnić? Witam! Wszystko już jasne! Pierwsze co to pojechałem na szarpaki i sprawa się wyjaśniła! Doszło do uszkodzenia tulei wachacza górnego z prawej strony. Przestawiło to zbieżność i zaczęło ściągać przy zapiętych napędach (więkrzy opór toczenia). Wymiana, zbieżność i tuleje to razem koszt ok 220zł. Pozdrawiam nie zawsze jest tak tragicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) raczej... do wymiany będą też tuleje wahacza dolnego i tuleje drążka reakcyjnego... i miseczki... na 80% tuleje z poliuretanu są tanie, wymieniłbym to wszystko od razu... Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angler Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Co do tych napędów jeszcze: jadąc wolno i po prostej ciężko wyczuć czy napęd na 4 się rozłączył. Jak po przesunięciu dźwigni dalej świeci lampka przez jakiś czas to znaczy że jeszcze się nie rozłączył? czy lampka lub raczej jakiś czujnik za to odpowiedzialny wariuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 samo przesunięcie dzwigni nie wyłącza napędu, poczytaj o rodzajach sprzęgów w piastach lampka powinna zgasnąć od samego przesunięcia drążka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angler Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 tzn lampka gaśnie zawsze tylko że często po dłuższym czasie. i nie wiem czy mam próbować załączyć i rozłączyć jeszcze raz czy czekać bo napęd na przedni wał jest odłączony. No właśnie czytam i czytam o tych sprzęgiełkach i się już pogubiłem. Zdaje się że ja mam piasty ze stałym połączeniem z wałem. Wstawie zdjęcie jak dam rade jutro to ktoś mądrzejszy mi powie co mam. mam nadzieje oj mało jeszcze wiem o nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 samo przesunięcie dzwigni nie wyłącza napędu, poczytaj o rodzajach sprzęgów w piastach lampka powinna zgasnąć od samego przesunięcia drążka Kolego u mnie lampka gaśnie z tego co obserwowałem dopiero jak przełącze na 2h i cofnę 1-3m. Sprzęgi automaty. Może ze 2,3 razy zgasła prawie od razu ale dopiero po delikatnym cofnięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJAK1978 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Tak przy okazji. Ktoś wie gdzie znajduje się czujnik od załączonego napedu 4x4. Bo u mnie nie świeci a żarówka jest Ok i auto też ciągnie na 4 buty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 zaskakująco w reduktorze .... są 2 połączone szeregowo, po prawej stronie, te kable lubią się urywać bo są dość nisko, dosięgniesz zaglądając od dołu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 gaśnie wam dopiero po cofaniu? może Wy macie czujniki... w sprzęgiełkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.