Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gdzie kupić plastikową zębatkę do zamka prawy przód


klient

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej Primerze podczas zamykania było słychać charakterystyczny zgrzyt podczas zamykania. Samochód jeszcze się zamykał ale wolałem rozebrać i zobaczyć o co chodzi. Po zdjęciu boczku drzwi, wyjęciu szyby i zamka rozebrałem go. Uszkodzona jest plastikowa zębatka która jest poruszana przez silniczek. Zębatka jest pęknięta w jednym rogu. Wątpię żeby sklejenie pomogło więc chciałbym ją wymienić. Gdzie można dostać taką część?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to naprawić. Ja u siebie naprawiłem.

Potrzebujesz kogoś kto naprawdę potrafi operować stacją lutowniczą HOT-AIR w celu spawania plastiku i posiada dostęp do topnika POM.

 

Chodzi Ci o listwę zębatą wewnątrz zamka, nie o koło zębate jak mniemam.

Przerabiałem ten sam problem w wakacje.

 

Szczerze, bardziej jestem zadowolony z tego jak mi to kumpel pospawał niż jakbym kupił używkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj maila, mam manual jak to zrobić :-)

 

ktoś kiedys mi przysłał jak mi poszła zębatka.

 

ale jeśli chcesz nową to szukaj obojętnie jakiego zamka prawego od Laguny II zębatki są takie same, w ogóle zamek jest taki sam, tylko ilością pinów się różni, LAGUNY mają 6 PIN-ów, a P12 ma 4 PIN-y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam HOT-AIRa PT852, ten topnik o którym pisałeś widzę, że jest na allegro. Wiesz może jakią temperaturę i nadmuch wybrać?

 

Jutro zadzwonię do kolegi Janka i zapytam. Ale wiem że grzał to dość porządnie i się dziwił nawet że trzeba dźwignąć temperaturę.

Naprawione, to naprawione. A używka, zaraz może znów pęknąć.

 

Jedyne na co trzeba uważać, to aby nie nałożyć za dużo tego topnika, bo tam w zamku mało miejsca jest. U mnie chyba najpierw była lekko zeszlifowana powierzchnia na którą nakładany był topnik aby "odzyskać" nieco miejsca na naddatek materiału.

 

Jutro napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja zamiast klejenia kupiłem na alegro najtańszy zamek jaki był dostępny  od LAGUNY II (ok 50 zł z przesyłką) i zrobiłem przekładkę, która polegała na wymontowaniu linki z pancerzem i plastykiem w którym jest zamocowany pancerz. Wystarczy delikatnie odgiąć te metalowe zabezpieczenia i przełożyć cały korpus zamka. Ja akurat trafiłem na zamek o identycznych numerach fabrycznych jak w mojej P12, rok też ten sam, a wizualnie zameczek jak nowy.

Zamki od Laguny różnią się długością linki i zamocowaniem klamki(  w P12 jest prostokątne mocowanie, a w lagunie z jednej strony skośne, można to porównać na zdjęciach z aukcji) 

 

Ps. Pojawił mi się dziś problem z silnikiem, coś stuka od strony rozrządu w okolicach wtrysku :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zastosowałem takie rozwiązanie: nawiercenie otworów (cienkim wiertłem) po obu stronach pękniecia i przy uzyciu cienkiego, giętkego drucika (wiązałkowy) skręciłem na sztywno. Chula jak nowe. Całość roboty bez rozbiórki i składania tapicerki - 5 min. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...