Gość Pajek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam, Na wyłączonym silniku słyszę najbardziej, podczas ruchów kierownicą tak o 45* słychać stuk-puk. Odwiedziłem magików osiedlowych ale nie byli w stanie powiedzieć co do wymiany. Mówili ze jedna guma wahacza jest pęknięta (ale nie wybita) inny wspominał o główkach przy maglownicy. Czy są i czy wymienia się główki przy maglownicy?? (mam czuja że to to) Auto ściąga w lewą stronę od jakiegoś czasu, koledzy z Wrocka gdzie mogę ustawić zbieżność za rozsądną cenę? Alma 2001 187kkm z gazem (od 157k) do sprzedania jacyś chętni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Przy jeździe też stuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek9108 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Zacznij od podjechania na stację diagnostyczną i szarpak (koszt ok.10zł, choć przeważnie nie wołają kasy). Poproś diagnostę o sprawdzenie końcówek i drążków w pierwszej kolejności (czasem może wydawać się sztywne wszystko na podnośniku, a tu wyjdzie inaczej). Jeśli będzie ok to wtedy zajmujesz się samą maglownicą. Nie wiem jak w benzynie, ale w 2.2Di nie widziałem żadnej kontry, tak więc jeśli będą luzy to pozostaje jedynie skasować (czyt. regeneracja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grrruby Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 U mnie też delikatnie stukało, do tego przy większych dziurach słyszalne było wyraźne jakby mocne "pstryk", a zawieszenie na szarpakach nie wykazywało żadnych luzów. Po wymianie prawego (bardziej wyrobionego) drążka mam wrażenie, że jest lepiej - jutro zrobię dłuższy dystans, to się przekonam, czy faktycznie. W każdym razie jak dostarczą do sklepu drugi drążek, to dopiero będę mógł wyeliminować tą część w pełni. Tak czy siak, na Twoim miejscu ja bym poszedł w tym kierunku - u mnie na przeglądzie diagnosta nie miał żadnych zastrzeżeń co do drążków, dopiero znajomy mechanik na swoim kanale z szarpakami, siedząc z 10 minut pod autem stwierdził, że są do wymiany i one na 90% odpowiadają za te stuki P.S. Jeśli masz drobnozwojny gwint od strony maglownicy, to mam drążki 555 nie używane, parę, w cenie tanich podróbek sprzedam P.S.2: Rozpisałem sie, ale chciałem się zapytac, czy masz stuki na większych dziurach i ile masz przejechane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyc Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 końcówki, drążki albo magiel ma luzy. w Tej kolejności sprawdzaj ewentualnie wymieniaj na nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.