mercleb Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam, Proszę o poradę, gdzie i jak zresetować komputer od poduszek. Skasowałem swój samochód, na tyle dokładnie, że nie opłaca mi się go reanimować, poszły u mnie kurtyna i poduszka w fotelu po lewej stronie. Mam za o cały przód i teraz kupuje po lekkiej kolizji drugiego takiego nissana, ale ma wystrzelone poduszki z przodu no i pewnie pasy. Jak to ogarnąć? Do tego na marginesie pytanie o lampy, w nowym lampy są zbite a mój z przodu jest cały, tyle, ze mam ksenony a ten nowy zwykłe, da się to ogarnąć? U mnie jest instalacja oryginalna i wszystko działa. Chodzi o to, że chcę jak najmniejszym kosztem to zrobić, ale dobrze. Niestety autocasco nie mam, sarny nie podam o odszkodowanie, choć przeżyła, tyle, że ja pechowo nie ominąłem pnia a potem drzewa. Choć przyznam, samochód jednak jest solidny i można powiedzieć bezpieczny, za co go lubię nawet po jego śmierci.Dodatkowo będę miał do sprzedania z mojego silnik z osprzętem, turbina nówka po regeneracji, roczna gwarancja. Pali od dotyku i śmiga (śmigało po drogach, teraz na parkingu) aż miło, ale to na później, jak się ogarnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Pasy i poduszki musisz przelozy i najlepiej kupic drugi sensor, ewentualnie naprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Pasy i poduszki musisz przelozy i najlepiej kupic drugi sensor, ewentualnie naprawic. To wiem, ten czujnik u mnie od przednich poduszek jest cały, bo mój przód jest nieruszony, ale mechanik coś mówi o komputerze, żeby zresetować albo kupić, bo nie będą mi działały poduszki, jak to ogarnąć? Pasy mam ze swojego, poduszki też. Nowy jest lekko puknięty z przodu, części mam ze swojego, więc technicznie to do ogarnięcia, no jeszcze lampy, bo mój ma ksenony a nowy zbite zwykłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 z xenonami to nie wiem, komputer (sterownik poduszek) jest do naprawy albo szukaj w necie drugi z takimi samymi oznaczeniami. Kiedys za naprawe sterownik do corsy C placilem 50zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Jeśli chodzi o lampy, to chyba warto by było sprzedać kompletne ksenony na Allegro i kupić nowe zamienniki. Do ksenonów potrzebujesz czujników obciążenia które są przy tylnej belce po lewej stronie i przy prawym wahaczu chyba. Do tego musisz przełożyć kompletną instalację do tego. Jeśli Ci się chce bawić i masz kogoś kto to zrobi porządnie to spoko. Ja bym temat odpuścił. Za ksenony kompletne w dobrym stanie spokojnie dostaniesz 500 PLN/sztukę. Ja miałem stłuczkę w przód. Cofnął we mnie koleś na skrzyżowaniu. Nie musiałem zmieniać lamp, ale po pierwsze nie lubiłem tych ksenonów, po drugie były już lekko matowe klosze. Kupiłem zamiennik firmy TYC na Alle...pl i jestem bardzo zadowolony. Zapłaciłem za dwie lampy 500 PLN. Nawet nie zakładałem do nich silniczków (przy zwykłych żarówkach nie ma obowiązku mieć regulacji wysokości lamp). Zostawiłem pokrętło manualnej regulacji, ustawiłem na stacji diagnostycznej lampy i po sprawie. Może raz w roku jak jadę na wakacje z pełnym bagażnikiem będą świecić ciut za wysoko przez dwa tygodnie. Trudno. Jakoś to przeżyję chyba Stare lampy, ksenony przed naprawą: Nowe lampy na zwykłe żarówki po naprawie: Ja tam jestem z tej zamiany zadowolony. Do tego nadal działają mi spryskiwacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jeśli chodzi o lampy, to chyba warto by było sprzedać kompletne ksenony na Allegro i kupić nowe zamienniki. Do ksenonów potrzebujesz czujników obciążenia które są przy tylnej belce po lewej stronie i przy prawym wahaczu chyba. Do tego musisz przełożyć kompletną instalację do tego. Jeśli Ci się chce bawić i masz kogoś kto to zrobi porządnie to spoko. Ja bym temat odpuścił. Za ksenony kompletne w dobrym stanie spokojnie dostaniesz 500 PLN/sztukę. To jest jakieś rozwiązanie, ale przez to wszystko już mam za dużo wydatków i myślałem ze swojego wykorzystać na maksa ile się da części, czyli te lampy. Bo z blacharką nie mam problemów, mam ze swojego cały przód i prawie cały jeden bok, czyli to co potrzebuje, poduszki i pasy też, światła działające też i te wszystkie czujniki od świateł. Na tą chwilę to każde 500 zł więcej do wydania to problem a samochód potrzebny. Jak już ogarnę to a mechanik poskłada to do kupy to spróbuję sprzedać co się da i może wtedy pomyślę o zwykłych światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Nie mam pewności, ale obejrzyj dokładnie odbłyśniki z lampy rozbitej na 2x H7 i ze swojego ksenona. Są opinie że można do ksenona zamiast D2R zamontować zwykłą żarówkę H7. W zasadzie nie sam odbłyśnik a tę część nad żarówką, która zasłania górną część żarówki. Jeśli nie będą się różnić kształtem, pakuj tam żarówki 2x H7. Z tego co pamiętam, na moich ksenonach było napisane właśnie "H7 D2R" przy gnieździe od żarówki świateł mijania ale na chwilę obecną nie mam tego jak sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jeśli nie będą się różnić kształtem, pakuj tam żarówki 2x H7. Z tego co pamiętam, na moich ksenonach było napisane właśnie "H7 D2R" przy gnieździe od żarówki świateł mijania ale na chwilę obecną nie mam tego jak sprawdzić. Jak się da to tak zrobię, nie koniecznie zależy mi na ksenonach, jeśli się nie da to będę kombinował, coś się wyrzeźbi. I tak jestem do tyłu przez to wszystko i to jeszcze przed świętami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanu Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Resetowanie sterownika poduszek: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70321-p12-kontrolka-airbag/?do=findComment&comment=759103 Można to zrobić samemu kombinacją kluczyka w stacyjce, wystarczy poszukać na tym forum (instrukcja poniżej autorstwa Docent3w):1. Przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi,2. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek)3. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala4. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie )5. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz6. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie i7. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i8. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśni Na 90% przy takich objawach są winne wtyczki pod siedzeniami, wystarczy poprawić i skasować błąd.Podrawiam! U mnie zadziałało, ale warunkiem jest to, że wszystkie poduszki, napinacze i kurtyny muszą być podłączone i sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 I tak jestem do tyłu przez to wszystko i to jeszcze przed świętami. No tak to jest jak się poluje na sarny i inną dziczyznę. Ja nie polowałem na nikogo... na mnie zapolowano. Upolował mnie jakiś czas temu kierowca Mazdy 6. Cofnął we mnie na skrzyżowaniu i dzięki temu mogę wstawiać teraz na forum zdjęcia jak powyżej. Do tyłu jednak nie wyszedłem... wręcz przeciwnie. Przy zmianie żarówki z D2R na H7 - tak sobie tera pomyślałem - będzie rzeźba z okablowaniem, bo P12 ma całą wiązkę do żarówek wewnątrz lampy. Do zrobienia jak najbardziej, ale nie będzie to wyglądało tak schludnie bo kable będą się walały przy lampach pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Przy zmianie żarówki z D2R na H7 - tak sobie tera pomyślałem - będzie rzeźba z okablowaniem, bo P12 ma całą wiązkę do żarówek wewnątrz lampy. Do zrobienia jak najbardziej, ale nie będzie to wyglądało tak schludnie bo kable będą się walały przy lampach pod maską. W weekend odstawiam jeden i drugi do mechanika, niech ogarnia to tak, żeby najmniej mnie bolało finansowo. Zobaczę co powie, ale dobrze wiedzieć jakie mam opcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.