Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

2.2 Di (126 KM) - co to tak naprawdę za silnik?


Zuzinho7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od przeszło 2 miesięcy głowię się na czym tak naprawdę jeżdżę na Common Rail czy nie.

 

Silnik to 2.2 DI (2002 r.) - 126 KM

Z tego co rozmawiałem z serwisantami Bosch odpowiedzili mi że tak to jest Common Rail i jest filtr cząstek stałych.

Z tego co mi powiedział mechanik miejscowy to nie ma żadnego Common Rail bo były one produkowane dopiero od 2003 przez Nissan i nie ma filtra cząstek stałych raczej.

 

Więc co tak naprawdę jest pod tą maską :)?

 

W dowodzie znów mam wpisane 2.2 DCI (126 KM) ale to już inna bajka :) DCI była chyba od 2004 montowane i miały seryjnie 138 lub 136 KM.

 

Jest mi ktoś w stanie coś powiedzieć na temat tego silnika?

 

Dzięki z góry

 

--

Pozdrawiam

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtra cząstek stałych nie masz na pewno, a co do Common Rail to chyba raczej też nie posiadasz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2 DI z tego co wiem nie ma Common Rail-a

Witam, oba dCi montowane w P-12 to silniki CR, różnią się tylko osprzętem. Zdjęcie z linku powyżej to silniki starszej generacji montowane min. w x-trailach i almerach bodajże 110 KM i mniej ale tu głowy nie położę. Używajcie szukajki tematów było od groma i jeszcze trochę. DPF-a w żadnej P-12 nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten motorek i to jest 100% japoniec bez Common Rail-a bez DPF-a i Maja oznaczenie Di. I mysle ze to najlepszy silnik w P12. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten motorek i to jest 100% japoniec bez Common Rail-a bez DPF-a i Maja oznaczenie Di. I mysle ze to najlepszy silnik w P12. Pozdro

Zgadza się. Ten sam mam w swoim, no miałem, bo on mi został cały z samochodu.  Teraz kupiłem taką samą ale z 2.2 dci i wizualnie silnik wygląda tak samo, ale ma inny intecooler i inną turbinę, no i pewnie ma common Rail. Ciekawe jak będzie się sprawował, bo do wersji Di złego słowa nie mogę powiedzieć i polecam, z nówką turbiną wyprzedzanie na 5 biegu to sama przyjemność. Ale ten Dci to też japoniec, nie jest to wyrób renaulta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...