Zuzinho7 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam, Od przeszło 2 miesięcy głowię się na czym tak naprawdę jeżdżę na Common Rail czy nie. Silnik to 2.2 DI (2002 r.) - 126 KM Z tego co rozmawiałem z serwisantami Bosch odpowiedzili mi że tak to jest Common Rail i jest filtr cząstek stałych. Z tego co mi powiedział mechanik miejscowy to nie ma żadnego Common Rail bo były one produkowane dopiero od 2003 przez Nissan i nie ma filtra cząstek stałych raczej. Więc co tak naprawdę jest pod tą maską ? W dowodzie znów mam wpisane 2.2 DCI (126 KM) ale to już inna bajka DCI była chyba od 2004 montowane i miały seryjnie 138 lub 136 KM. Jest mi ktoś w stanie coś powiedzieć na temat tego silnika? Dzięki z góry -- Pozdrawiam Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Filtra cząstek stałych nie masz na pewno, a co do Common Rail to chyba raczej też nie posiadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zuzinho7 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 O poglądowo wygląda dokładnie tak z tym że ta pokrywa plastikowa jest inna ale to bez znaczenia... http://www.autopictu.com/images/nissan-almera-2.2-di-09.jpg -- Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 2.2 DI z tego co wiem nie ma Common Rail-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 2.2 DI z tego co wiem nie ma Common Rail-a Witam, oba dCi montowane w P-12 to silniki CR, różnią się tylko osprzętem. Zdjęcie z linku powyżej to silniki starszej generacji montowane min. w x-trailach i almerach bodajże 110 KM i mniej ale tu głowy nie położę. Używajcie szukajki tematów było od groma i jeszcze trochę. DPF-a w żadnej P-12 nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ja mam ten motorek i to jest 100% japoniec bez Common Rail-a bez DPF-a i Maja oznaczenie Di. I mysle ze to najlepszy silnik w P12. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Ja mam ten motorek i to jest 100% japoniec bez Common Rail-a bez DPF-a i Maja oznaczenie Di. I mysle ze to najlepszy silnik w P12. Pozdro Zgadza się. Ten sam mam w swoim, no miałem, bo on mi został cały z samochodu. Teraz kupiłem taką samą ale z 2.2 dci i wizualnie silnik wygląda tak samo, ale ma inny intecooler i inną turbinę, no i pewnie ma common Rail. Ciekawe jak będzie się sprawował, bo do wersji Di złego słowa nie mogę powiedzieć i polecam, z nówką turbiną wyprzedzanie na 5 biegu to sama przyjemność. Ale ten Dci to też japoniec, nie jest to wyrób renaulta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.