dbdariusz Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Hej. Ruszam lewo, prawo kierownicą to z przodu od strony pasażera wydobywa się metaliczny dźwięk jakby zgrzytanie. Co to może być? Wspomaganie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 sprawdzałeś płyn w zbiorniczku układu wspomagania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Tu nie ma zbiorniczka wspomagania,wspomaganie jest elektryczne.Sprawdź sprężynę kolumny,prawdopodobnie ona strzeliła ewentualnie łożysko mcphersona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 o przepraszam za pomyłkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ja miałem u siebie w n15 też dziwny przypadek że właśnie kierownicą lewo prawo ruszałem to było odczucie że właśnie jakieś tarcie gumy było można odczuć w okolicach kolumny kier. Posprawdzałem płyn zbiorniczka to fakt było poniżej min i jakoś nie było słychać pompy że zaczyna buczyć jak mało płynu.W p11 ta mam. I okazało się że śruba duża co jest przewód przykręcony do pompy się pocił płyn wspomagania i trochę ubyło. Po dokręceniu jest ok. A to tarcie gumy był swożeń od str pasażera raz że guma pęknięta a dwa od tej uszkodzonej gumy się zużył i piszczało że strach było jeździć. Po wymianie jest OK Może będzie coś pomocne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbdariusz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Czyli nie omieszka się pojechać na diagnoze do warsztatu. Jak będe to napiszę co tam zlokalizowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 No nie koniecznie.Potrzebujesz kogoś do kręcenia kierą i jeśli to sprężyna lub łożysko to po złapaniu dłonią za sprężynę i kręceniu przez drugą osobę na pewno wyczujesz/usłyszysz "strzały" -zgrzyty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Miałem ten sam przypadek, przy skręcie ten sam dźwięk jak u ciebie od strony pasażera! Masz do wymiany łożyska amortyzatorów ,mi wymienili w aso od razu dwa ,na gwarancji. Na wzmacniane już trzecia generacja łożysk, są wzmacniane wykonane z twardszego plastiku. Jak nie masz gwarancji to 225zł szt. Zamiennika nie polecam długo nie pożyją zostaną zmielone . Dokładnie takie teraz wsadzają http://nissan-rt.ru/list/Perednjaja-podveska-avtomobilnaja/Podshipnik-opornyi-Nissan-Nout-Mikra-54325-JE21C54325-JE20C.html Fabryczne padły u mnie przy przebiegu 7800 km . Jak je wyjęli i mi pokazali to było im wstyd, łożyska doszczętnie zmielone ,a dobiłem ich jak powiedziałem że samochód cały tydzień stoi a w weekend jeździ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbdariusz Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Okazało się, że to tuleja prawa pod wahaczem. Usterka jest bardziej zauważalna, gdy auto jest dociążone z obu stron równo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.