lowprim Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam ponownie, mam pytanie odnosnie tego gdzie znajduje sie Sensor Airbag'u w naszym Nyssach? I kolejna sprawa jest taka ze zauwazylem problem z zegarami, wskaznik paliwa oszukuje, predkosciomierz mi totalnie zwairował. Kiedys odpialem sterownik i podpialem i bylo dobrze, ale teraz znowu jest problem. Jakies porady? Pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Sterownik air bag znajduje się w tunelu środkowym. Wyjmij tylną popielniczkę a zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 wariacje wskaxników to moga być zimne luty w zegarach lub masa Ci ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) podejrzewam zimne luty, jutro sie za to zabiorę. zegary wziac na stol i posprawdzac tak? czy nowe? Edytowane 29 Grudnia 2013 przez lowprim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 ok, sterownik poduszek jest pod podłokietnikiem ale w nim jest tylko płytka drukowana ale gdzie są czujniki które załączają poduszki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslawo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jeżeli masz problem ze świecącą kontrolką jaśków, to sprawdź złączki pod fotelami kierowcy i pasażera. U mnie przez boczne poduchy ( a raczej ich połączenia) świeciła lampka. Zlutowałem i zaizolowałem kabelki wywalając te białe spinki, i od 2 lat mam spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 (edytowane) Edytowane 31 Grudnia 2013 przez lowprim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 (edytowane) Panowie pojawił sie nowy problem. od pewnego czasu za pierwszym przekreceniem stacyjniki nie zapalal mi sie check ani grzanie swiec i wariowal przy tym obrotomierz. teraz rozlaczylem sterownik, podlaczylem i w ogole sie te kontrolki nie zapalaja pomimo wielu obrotow kluczykiem. za to przekaznik e91 cyka caly czas. co tu poradzic? Edytowane 31 Grudnia 2013 przez lowprim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 który to przekaźnik e91? może coś nie łączy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 jak patrzysz na skrzynke z przekaznikami od strony prawego blotnika to pierwszy rzad drugi od prawej taki niebieski jest to przekaznik od ECU. zauwazylem ze do sterownika nie dochodzi napiecie dlatego cyka caly czas, podalem mu osobno + ze stacyjki to sie uspokoil ale mimo to nie zapalily sie kontroli CHECK i grzanie swiec. pomozcie prosze nie wierze........wszystko dzialo, okazalo sie ze obudowa od ECU jest tez jego MASĄ! dlatego nic nie dzialalo jak nalezy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam ponownie pana @lowprim, teraz po tym co napisałeś "wielokrotne cykanie przekaźnika" masz zgnite połączenie gdzieś na na klemie, na kablach głównych lub uwalony akumulator, na początek podepnij inny akumulator lub kablami szelkami z drugiego akumulatora i próbuj, jak kręci i nic nie mryga to ok, jak nie to sprawdzaj połączenia kabli klem głównych do mas do bezpieczników głównych itd. miałem to samo w tym samym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowprim Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 wiem ze gdy cykaja przekazniki to nie ma + lub -, ale w tym wypadku cykal tylko jeden przekaznik. Okazalo sie ze gdy wymontowalem ECU przeczyscilem styki i poprawilem luty, to nie dzialaly obie kontrolki poniewaz ECU do sprawdzenia polozylem na dywaniku pasazera, a powinien byc na swoim miejscu poniewaz jego tylni zacisk jest jednoczesnie jego MASĄ! pozdrawiam i temat do zamkniecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.