Oskr5 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam W pojej primerce p11 ga16de po wymianie filtra oleju ubyło z silnika ok 300 ml oleju.Powodem wymiany był brak zaworu zwrotnego w filtrze.Zrobiłem to gdyż standardowo paliła mi się długo kontrolka ciśnienia oleju przy odpalaniu oraz standardowo stukały zawory.Czy wymiana filtra z zaworem przeciw zwrotnym może być powodem tak dużego ubytku oleju zaledwie na dystanisie ok 50km?Teoretycznie filtr nie dopuszcza do spłynięcia oleju z górnej częci silnika(z tąd taki ubytak). Ale jak to wygląda w praktyce? Dzięki za odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 według mnie to ten ubytek jest w filtrze oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Oczywiście że tak.Po pierwsze nie rozumiem takiego zabiegu jaki wykoanłeś ale to nie moja sprawa.po drugie tak-w filtrze masz ok 300 ml oleju dodając to co CI wyciekło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
primerka... Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jak wymieniałeś filt to było tez wymienic i olej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Może właśnie wymienił olej + filtr z którego nie był zadowolony i dla tego wywalił filtr na inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskr5 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Oczywiście że tak. Po pierwsze nie rozumiem takiego zabiegu jaki wykoanłeś ale to nie moja sprawa. po drugie tak-w filtrze masz ok 300 ml oleju dodając to co CI wyciekło. Ok, dzieki że się wyjaśniło Co do sensu wykonania takiej operacji to olej zmieniłem miesiąc temu więc nie było potrzeby jego zmiany. Po drugie gdy filtr nie ma w sobie zaworu przeciwzwrotnego to olej spływa do miski i zanim dotrze po odpaleniu do napinacza rozrządu ,nie napina on łańcucha przez co stukają zawory(a przynajmiej do chwili uzyskania właściwego ciśnienia w układzie smarowania). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Wszyscy wiemy o tym zmień na knechta przy moim SR20 najlepiej się sprawował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.