Enku Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Witam. wczoraj padł mi rozrząd. Okazało się po rozebraniu ze to łańcuch vacum pompy. Koszt niby nie duży 250 zł z napinaczem. Ale teraz tak jak ten jest naciągniety to czemu nie drugi??? Myślę że rozbiorę ten 2 bo i tak muszę przeżucić o ząbek bo przy odkręcaniu przeskoczył mi jeden wałek. Ale czy warto zmienić wszystko i mieć spokój??? Mam 176 tyś. Powiedzcie mi teraz czy trzeba w końcu ten silnki wyciągać czy da się tak zrobić. A więc tak silnika nie trzeba wyciągać. Jest gimnastyka ale da się to zrobić. Rozrząd złożony nic tam się nie stało prócz przeskoczenia przy odkręcaniu śruby z kółka na wału od strony wacum pompy( trzeba uważać na to) Czekam na łańcuszek ten na pompe Vacum koszt w serwisie 239 zł. Powiem tak są silniki gorzej ułożone pod względem wygody dla mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Na przykład silnik 1,9 w Audi A4. Jak ściągnę zdjęcie z telefonu z MMS, to wstawię jak wygląda wymiana rozrządu w tymże pojeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 chciałbyś abym wstawił jakieś foto i opis??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Mi osobiście się nie przydadzą. Ale każde zdjęcie jest pomocne potomnym Obiecana fotka z wymiany rozrządu w Audi A4. Zdjęcie otrzymałem MMS'em od kolegi, który zdziwiony pytał czy to możliwe że aby zmienić w aucie rozrząd należy zdemontować niemal cały przód. Widocznie - należy Edytowane 1 Stycznia 2014 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Pany ma ktos namiar na dobry sklep z częściami do nissana??? Serwis wymiekł przy moich potrzebach Uszczelniacze wtysków o strony zasilania i takie oringi do uszczelnienia (pokrywy zawórw//wtrysk) od strony wtyczki elektrycznej. Jeżeli ktoś z Was miał takie części wym. prosze o kontakt sklepu gdzie to zdobył. Tak winowajca całej imprezy to 1 zdjecie jest to prowadnica łańcuszka vacum pompy 13091AD221 nr. orginału koszt 167 zł pozostałe dwa zdjęcia to są te uszczelniacze których tak nie szło znaleść Koszt naprawy całkowity tylko części wyniósł mnie równe 700 czyli łańcuszek, prowadnica w/w ,uszczeli w/w, uszczelka pokrywy zaworó i uszczeka obudowy rozrządu. Cieszyć się tylko że nic nie rozwaliło i że robocizna za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz33 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 (edytowane) zobacz tu może pomogą http://www.jtdiesel.pl/, ja do nich dałem wtryski do regeneracji Edytowane 4 Stycznia 2014 przez tomasz33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Części zamówione bedę w środe. A więc tak autko śmiga jak talala. Było ciężko z Częściami remamęty itp. ale udało się. W środę dostałem wszystko koszt cały części 700 zł. bez robocizny. Powiem Wam inny klank silnika odrazu słychać i mocy więcej jest. P.S jakby ktoś potrzebował pomocy w sprawie rozrządu proszę piasć na priw. Mogę pomóc też w kwestaich mechanicznych itp. Wiadomo ze wszystkiego nie wiem ale mogę zawsze się dowiedzieć ma się znajomych tu i uwdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 W passacie b5 fl 1.9 tdi tez trzeba przód sciągać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfx1987 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 jakie byly objawy padniecia tego rozrzadu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Głośnia praca silnika i "zrywało obroty" nagłe spadki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 35 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 (edytowane) wszystko to wina jest oleju te silniki uczulone na półsyntetyk właśnie wyciaga sie łańcuszek sciera napinacz od pompy vacum bo ślizg a silnik czarny w srodku od oleju w primerce jest ważne bardzo koło co napedza pompe vacum sa czytniki ja po zakupie nowego rozrzadu do swojej primerki dostałem cały komplet tylko kółko na pedzajace pompe vacum było inne i turbo sie nie załanczało to raz a drugie należy zwrócić szczególna uwage na ślizgi bo sie różnia Edytowane 18 Kwietnia 2014 przez Mirek 35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 co ma kółoko do załanczania Turbiny?? Jeżeli podajesz kod silnika nie ma opcji że coś nie pasuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.