zibi1006 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam, posiadam Primerę P11 1,6 98 + LPG w sekwencji. Auto przez święta stało kilka dni nieruszane. Wcześniej jeździło bez problemu. Czasem marudziło przy odpalaniu na zimnym tzn łapało za drugim razem dopiero. Po urlopie nie chciał odpalić w ogóle. Kręcił, kręcił, kręcił i nie zaskakiwał. Za którymś razem jak zaskoczył chodził jakby na 2 gary. Obroty rzędu 300-400 i strasznie budą rzucało. Wyłączyłem, odpaliłem ponownie, to samo. Pochodził tak kilkanaście sekund i obroty wróciły na swoje miejsce. Samochód jeździł potem bez problemu, wkręcał się na obroty itp. Obecnie na zimnym odpala ładnie (max za drugim razem). A na ciepłym porażka. Trzeba kilka ładnych sekund pokręcić a jak już zaskoczy obroty wchodza na 1000 i momentalnie pikują w dół, do zgaśnięcia auta. Po przekopaniu forum pojawiały się głowy że może reduktor puszczać gaz, ale po zakręceniu zaworu na butli, przepaleniu gazu w przewodach i krótkiej rundzie na PB i zostawieniu go na 15 minut problem pojawia się jak pojawiał - 1000 obrotów i potem znów w dół. Gdzie może leżeć problem? Świece? Przewody? (braki w obrotach jak już zaskoczy ma się wrażenie występują przy odpalaniu kolejnych cylindrów) Kopułkę sprawdzałem i czyściłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Świece? Przewody? sprawdź do tego zmierz przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 czujnik temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi1006 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Dzisiaj wymienione świece na NGK i kable. Bez zmian. Jak odpali na zimnym jeździ bez problemu, nie szarpie, nie marudzi. Jak się zgasi i próbuje odpalić odpala normalnie. Jak postoi z 10 minut wraca makabra. Za pierwszym razem jak załapie i da się mu obroty to momentalnie obroty w dół i gaśnie. Za drugim razem odpalił i już problemu nie było (spadających obrotów i gaśnięcia). W tej wersji przepływka mam rozumieć jest na przepustnicy? Jakie wskazania powinna pokazywać jeśli jest sprawna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Sprawdź najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. W książce 'sam naprawiam' haynesa jest wszystko napisane jak to zrobić, łącznie z tabelą poprawnych wartości oporności dla danej temperatury. Sprawdzenie przepływki zostawiłbym na potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi1006 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Sprawdź najpierw czujnik temperatury cieczy chłodzącej. W książce 'sam naprawiam' haynesa jest wszystko napisane jak to zrobić, łącznie z tabelą poprawnych wartości oporności dla danej temperatury. Sprawdzenie przepływki zostawiłbym na potem. Ok dzięki, jutro sprawdzę i dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 sprawdza się opór czujnika na zimnym i ciepłym filozofii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Podepnę się pod temat, gdy odpalam na zimnym silniku po nocy to chodzi tak jakby na 3 gary szarpie silnikiem, jakby wogóle ssanie się nie włączało pochodzi tak z 30-40 s i jest dobrze i obroty wejdą na 1400 - 1500 obr. pomierzyłem dziś czujnik temperatury i takie mi wyszły pomiary : silnik zimny ok 10o C : 3,8 kΩ silnik ciepły ok 55o C : 0,25 kΩ silnik gorący ok 79,7o C :0,23 kΩ według książki Haynes'a oporność czujnika powinna być taka: - 20o C od 2,1 do 2,9 kΩ - 50o C od 0,68 do 1 kΩ - 80 o C od 0,30 do 0,33 kΩ Czy czujnik jest do wymiany ? I jeszcze jedno czy jest różnica w kolorach czujników bo wiem że są czarne i czerwone. U mnie jest akurat czerwony. Świece i przewody wymienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.