romanoxx Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Witam Od jakiegoś czasu pojawiły mi się błędy P0171 iP0144. Próbowałem z tym walczyć i po diagnozach mechanikow wymieniłem: 1-sza sonde lambda na nową marki BOSCH , 2-gą kupiłem używaną , miałem czyszczona przepustnice, a teraz mechanicy twierdza że trzeba wymienić katalizator ...????? Niestety koszt nowego kata jest stosunkowo wysoki. Czy wie ktoś jak pozbyć się tych błedów nie inwestując w katalizator??? Może sa jakieś inne sposoby likwidacji tych błedów???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 załóż tulejkę, auto w gazie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 załóż tulejkę, auto w gazie??? Tak auto jest na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 wyreguluj gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 i załóż tulejkę, błąd pokazuje ci sterownik silnika ale dla zasilania benzyną a skład spalin może podczas działania gazu nie pasować komputerowi od benzyny. Żeby stwierdzić czy to napewno katalizator trzeba się przejechać autkiem, stanąć i na 2k oraz 4k obrotów przejrzeż wykresy obu sond lambda oraz porównać przebiegi okresowe (wszystko dokładnie opisane w manualu do almery). Robiłem tak , po wykresach stwierdziłem jednoznacznie że katalizator, katalizator został wydłubany a na drugą sondę lambada nakręcona mosiężna, ewentualnie z kwasówki zrobiona tulejka. Po wszystkim zero błędów dotyczących katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanoxx Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mechanik radzi mi wymienić drugą sadę na nowa. Niby sprawna ale może mieć chwilowe zaniki napięcia i to może generowac błąd. Co o tym myślicie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zapytaj go ile ma na czysto prowizji z nowej sondy Druga sonda jest do niczego nie potrzebna. Załóż tulejkę i miej problem z głowy ale pierw regulacja gazu. Ja też miałem P0171 po regulacji u gazownika na postoju Własna regulacja i błąd po skasowaniu nie powrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.