Gość YANKES60 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam. Dostałem w prezencie autoalarm BLOW 26-101. Niestety jestem ciemny ze schematów. Poradziłem sobie z podłączeniem tego alarmu do centralnego zamka i to działa ok. Niestety nie wiem co dalej gdzie podłączyć resztę przewodów. A zwłaszcza co z odcięciem zapłonu gdzie podłączyć żółty przewód do stacyjki to znaczy do którego przewodu, czy muszę go przecinać czy tylko zerwać izolacje i dołączyć ten przewód poniżej link do instrukcji tego alarmu wraz z opisem instalacji. Jeszcze jeden problem jak pisałem zamykanie centralnego działa kierunkowskazy syrena też, niestety po otwarciu auta alarm powinien się dezaktywować niestety tak się nie dzieje. Dioda mruga cały czas i po ruszeniu alarmu on się włącza czyli w czasie jazdy też będzie się włączał. Proszę o pomoc najlepiej opisanie jaki przewód w które miejsce mam wpiąć które przewody rozciąć a do których tylko dołożyć te z autoalarmu. Z góry dzięki za pomoc. link do instrukcji:http://www.blow.com.pl/download/26-101.pdf Nissan Primera 2.0 TD Problem rozwiązany pominąłem odcięcie zapłonu a powodem włączania się alarmu podczas jazdy był źle podpięty przewód. Centralka nie dostawała sygnału reakcji i uznawała to jako przypadkowe naciśniecie rozbrojenia alarmu i po kilku sekundach blokowała z powrotem drzwi a czujnik wstrząsowy uaktywniał alarm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M4X1976 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Kolego. Czy przewod musi byc od blokady zapłonu podpiety ?Jaki przewód miałes zle podpiety mam ten sam problem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.